Siguranta in afaceri cu rapoarte de bonitate

Recuperare-creante-pe-cale-amiabila-1Oc4HUn om de afaceri de succes trebuie sa fie mereu informat si sa tina pasul cu sociteatea moderna agitata si in continua dezvoltare. Pe cat posibil, omul de afaceri este persoana care reuseste sa controleze riscurile din lumea afacerilor. Pana la urma, mai usor si mai simplu este sa previi decat sa tratezi, nu e asa? In acest sens, binecunoscutele rapoarte de bonitate sunt solutiile perefecte ce iti pot garanta succesul in lumea afacerilor. Aceste rapoarte sunt asemanatoare unei agende care te informeaza in permanenta despre colaborarile cu diferiti parteneri de afaceri si te ajuta sa iei deciziile cele mai eficiente si intelepte.

Rapoarte de bonitate in cazul persoanelor fizice

Anterior incheierii unui contract cu o persoana fizica, este reocmandat sa efectuati o serie de analize care implica adunarea de informatii cu privire la acest potential partener de afaceri. Prin urmare, aceste rapoarte de bonitate se dovedesc a fi extrem de eficiente. Care este continutul unor rapoarte de bonitate? Un raport de bonitate contine urmatoarele informatii:

– toate datele de contact ale persoanei cu care urmeaza sa inchei contractul;

– tipul de afaceri in care a fost implicat pana in prezent;

– unde indeplineste rol de actionar, ce functii are, care sunt societatile comerciale pe care le administreaza;

– este sau nu este implicat in litigii;

– detine/nu detine credite bancare.

Pe langa toate acestea, in functie de cerintele si necesitatile tale, firmele care se ocupa cu intocmirea unor astfel de rapoarte de bonitate pot obtine si alte informatii la fel de importante si folositoare.

Rapoarte de bonitate in cazul persoanelor juridice

Exista doua categorii de rapoarte de bonitate pentru persoanele juridice.

1. Rapoarte de bonitate standard in care sunt incluse informatii precum:

– buletinul insolventei;

– date importante despre firma;

– garantii mobiliare;

– indicatori de bonitate;

– ce incidente de plata s-au inregistrat;

– litigii in curs;

– OSIM;

– date din Monitorul Oficial;

– informatii despre administratori sau asociati.

2. Rapoartele de bonitate complexe. Acest tip de rapoarte cuprinde informatiile din raportul standard, insa aici se insista mai mult pe date precum buletinul insolventei, existenta unor factori subiectivi si a unor date deosebit de importante etc.

Asadar, indiferent de tipul de contract pe care vrei sa il inchei, specialistii recomanda ca, inaite de toate, sa il verifici foarte bine. Cu putina atentie vei elimina orice risc de a te trezi ulterior cu probleme destul de grave.

Rapoarte de bonitate de la Pro Kolekt

Daca esti o persoana care face parte din lumea afacerilor, Pro Kolekt este ajutorul de care ai nevoie pentru intocmirea unor rapoarte de bonitate complexe si complete. Incepandu-si activitatea in Romania in urma cu 7 ani si avand o experienta de peste 10 ani pe piata din Europa, aceasta companie te va ajuta sa analizezi daca ai incheiat sau nu un parteneriat rentabil. Echipa Pro Kolekt este formata doar din specialisti care vor duce la indeplinire pana si cele mai complexe cerinte.

Pentru informatii suplimentare sau pentru a accesa serviciile companiei Pro Kolekt, te invitam sa suni la numarul 0213-357.787 sau sa trimiti  un e-mail la adresa office@prokolekt.ro.