Rolul agentiilor in piata imobiliara!

Firmele specializate cu precadere in achizitia cat si in vanzarea de imobile, au lunar vanzari care ajung sa fie  mai mari  de 100 de locuinte, de apartamente noi mai ales, agentiile fiind formate din echipe de  specialisti formați și coordonați cu atentie si multa răbdare de cei mai buni specialisti.

Unii dintre acesti specialisti au venit incluisv din industria turismului spre industria  imobiliarelor, asta in perioadele aterioare, ajungandu-se la  etapel de prăbușire ale pietei turismului, in felul acesta agentii  ajungand să lucreze alaturi de cei care sunt considerati cei mai buni printre dezvoltatorii rezidențiali din agentiile imobiliare ale marilor orase, din București și in alte aproape la fel de mari.

Despre cat este de bine să lucrezi într-o astfel de industrie a imobiliarelor si care pot fi  satisfacțiile si  oportunitățile oferite de aceasta industrie, cei care sunt specialisti au reusit sa  publice materiale si articole, astfel incat orice client sa poata intelege importanta muncii lor.

 Pietele de vanzare/cumparare de imobile

Piața  imobiliarelor este in continua cautare de specialisti buni, de agenți imobiliari cat se poate de specializati. In acelas timp, contextul economic poate asigura celor care devin specialisti o ascensiunea rapida, foarte buna in acest domeniu vast al imobiliarelor.

Se cunosc pe  piata si agentiile imobiliare ce au primit incluisv premii, ele fiind  in topul clasamentelor care sunt intocmite in domeniul firmelor de profil, firme  care au avut un parcursul foarte bun, topuri ce sunt prezentate  în diverselor evenimente cu rol de  reuniune ai jucatorilor cei mai activi  in  sectorul acesta al imobiliarelor,  premiile acestea fiind acordate de catre  organizatii cunoscute, ce sunt  renumite atat in  domeniu  contructiilor cat si  din cel al tranzactionarilor, vanzarilor si/sau  achizitiilor de imobile din tara noastra.

Premiile se acorda in functie de criterii specifice cum e cifra de afaceri , dar se ia in calcul si numărul de   proiectelor al acestor firme pe care le au in derulare, in portofoliul și de numărul de apartamente pe care le-au vândut in anul anterior.

Cu toate acestea,  specialistii  din firmele care sunt premiate mentioneaza faptul că nu pentru a le obtine  isi desfășoara activitatea asa bine, deși, cu siguranta aprecierile sunt motivante si pot sa reprezinte o confirmare in ceea ce priveste faptului că fac si ce si cat dar si cum trebuie, insa principalele motive sunt satisfacerea cerintelor pe care cei care sunt clienti  le au si in felul acesta ajung la o  crestere importanta din punct de vedere al profitabilitatii pe care o au agentiile imobiliare unde isi desfasoara activitatea.

Putem afirma si faptul ca sunt puțini acei  consultanți imobiliari cu  adevarat specializați numai  pe  segmentul de locuințe noi.

 Motivarea specialistilor imobiliari

Sunt specialisti care au mai multa experiență in  domeniul achizitiilor si al vanzarilor de imobile, dar  nu sunt foarte multi cei care detin experiența celor ce sunt specializati in anumite proiecte rezidentiale ce sunt nou construite.

Acestea, intra zilnic pe piata  imobiliarelor si s-au dedicat cu precadre  locuințelor noi, reusind astfel sa faca performanta in domeniu. Pentru a-si  îmbogăți experiența, specialisti in mod normal se ocupa la inceput de vanzarea/cumpararea de locuințe vechi pentrua  vedea astfel, ce se întâmplă si mai ales cum vor decurge vanzarile, invatand astfel si care sunt secretele meseriei.