Hoerburger – Benchmarking-ul, un instrument important in managementul unei firme

benchmark2In zilele noastre, majoritatea firmelor care activeaza pe piata, indiferent ca vorbim aici de cele de telefonie mobila, de electronice, de electrocasnice sau de orice alte produse, ofera clientilor cele mai performante produse posibile. Tehnologia a avansat prea mult pentru a ne mai plange ca un Smartphone nu este bun deloc sau ca un SmartTV nu are o imagine buna. Discutiile pleaca de la punctul “ce au in plus” unele produse fata de altele. Data fiind aceasta situatie, cu toate companiile care ofera produse de calitate, ramane intrebarea logica: “Cum se diferentiaza o companie fata de alta? Care este punctul cheie?”. Ei bine, raspunsul este destul de simplu. Marile companii, si nu numai, au inceput sa duca o adevarata lupta in a compara performantele produselor realizate si a proceselor utilizate de fiecare in parte.

Acest proces de comparare al afacerilor din acelasi domeniu, din punctul de vedere al strategiilor urmate, produselor vandute, calitatii acestora, costurilor de productie, timpului necesar confectionarii acestora, serviciilor oferite, si nu in ultimul rand, rezultatelor obtinute, poarta denumirea de benchmarking. Servicii la nivel inalt de benchmarking in Romania va sunt oferite de firma Hoerburger din Sibiu.

Studind performantele firmelor care au obtinut rezultate deosebite intr-un anumit domeniu si comparandu-le cu propriile rezultate, prin benchmarking exista posibilitatea de a gasi cele mai potrivite metode de a va insusi practicile care va sunt accesibile si de aici, sa ridicati performantele propriei firme, avand o competitivitate mai ridicata. Tot in acest mod, serviciile de benchmarking Hoerburger in privinta consumului de energie, care constau in stabilirea consumului de energie de orice tip, necesar confectionarii anumitor produse, si implicit al costurilor de fabricatie, pot sa ajute o firma sa evite greselile alteia din punct de vedere al consumului de energie, sporindu-si astfel sansele de reducere al propriului consum, fapt care aduce numai avantaje firmei respective.

Benchmarking-ul consumului de energie se anunta ca un instrument al managementului unei firme capabil sa-i permita reducerea costurilor si ridicarea performantelor din punct de vedere al sectorului energetic. Serviciile Hoerburger de monitorizare utilizeaza, in general, datele colectate referitoare la utilizarea energiei (sau a altor surse), productie, eficienta, etc., convertite in indicatori de performanta. Analizele domeniul energetic permit companiei evaluarea indicatorilor de performanta, respectiv indeplinirea obiectivelor asumate, compararea cu alte companii din domeniul de activitate (benchmarking), cu normele propuse (daca exista), urmarirea evolutiei eficientei energetice in timp si  permit verificarea respectarii reglementarilor legale si altor cerinte relevante din domeniu. Datele trebuie colectate pe baza unor reglementari interne bine definite si pe perioade de timp bine precizate (zilnic, saptamanal, lunar). Pot fi utilizate date din diferite surse (din masurari, din alte sisteme de informatii, analize, etc.).

De-a lungul ultimilor ani s-a conturat cu tot mai mare adeziune faptul ca benchmarking-ul devine o strategie care vizeaza imbunatatirea performantei, realizarea unei eficiente superioare, o calitate inalta a serviciilor, toate acestea obtinandu-se prin acceptarea schimbarilor, atragerea unor productivitati superioare, un control mai bun al cheltuielilor, angajament total al oamenilor in indeplinirea obiectivelor menite a aplica aceste politici.

Firma Hoerburger din Sibiu este reprezentanta din 2006 in Romania a firmei germane cu acelasi nume. Aceasta incearca sa va ajute sa va dezvoltati afacerile si sa va invingeti concurenta prin simpla economisire a energiei electrice, lucru realizabil cu ajutorul serviciilor de benchmarking consum energie.

Date de contact:

Str. Calea Surii Mici, nr. 39, Sibiu, Sibiu

Telefon: 0269.214.483 | 0724.011.951 | 0724.011.952

Articol oferit de zoom-biz.ro.