firma contabilitate arad
05/08/2015

Firma contabilitate Arad

firma contabilitate arad

Procontrol Arad va ofera servicii de calitate. Va multumim ca ati ales firma noastra. Pentru a va convinge de tot ce intreprindem vom realiza o scurta incursiune a cu tot ceea ce implica firma de contabilitate Arad.

Fie ca discutia se plaseaza in concentrul firmelor mari/mici, al companiilor mari/mici, firma de contabilitate Arad vrea sa va usureze viata. Noi suntem multumiti, atunci cand si clientii nostri sunt, iar satisfactia creste pe masura ce parteneriatele intreprinse le ducem la sfarsit cu succes. Ceea ce ne-a indemnat sa continuam ati fost dumneavoastra, clientii. Am primit de-alungul timpului feedback-uri incurajatoare, motivatoare totodata, care ne-au propulsat spre a ne forma conitnuu spre a creste, spre a ne dezvolta si imbunatatii firma si pe noi insine implicit.

Firma de prima clasa- Prcontrol.ro

Nu, nu ne intoarcem la clasa I, insa ceea ce noi am demarat de-alungul timpului isi spune cuvantul. Calitate, profesionalism, incredere, motivatie, iata cativa piloni de baza care ne-au sustinut zi de zi in munca noastra. Cand spunem firma contabilitate Arad, spunem eficienta, exactitate, incredere, atuuri care ne definesc, de aceea incercam sa nu realizam erori, deoarece acestea ne costa cu propria persoana.

In cadrul firmei de contabilitate Arad, ne preocupa serviciile de contabilitate, expertiza contabila, consultanta infiintare firme, gestiune resurse umane si salarizare. Atuul nostru? Noi oferim consultanta gratuita extra acolo unde este necesar, personalul nostru este pregatit sa va sprijine in orice moment, cu rabdare si tact sa va raspunda necesitatilor stringente.

Echipa noastra are experienta in acest domeniu de ani si ani, dispune de rabdare in comunicarea cu clientii. Temerile si cautarile dumneavoastra au luat sfarsit odata ce ne-ati ales. Tot ce intreprindem este dedicat clientilor nostri, deoarece realizam aceasta munca cu devotament. Firma contabilitate Arad se afla pe un rang inalt in randul firmelor, insa dorim ca dumneavoastra sa va convingeti singuri.

De ce noi?

Cand spun noi, spun o echipa devotata, care zi de zi vine zambind, cu dorinta de a va ajuta si de a finaliza proiecte de amploare. Misiunea firmei de contabilitate Arad este de a ajuta clientii sa isi dezvolte afacerile durabil si profitabil. Contribuim la dezvoltarea dumneavoastra, iar asta ne bucura cel mai mult!

Suntem persoane obiective, punctuale, care lucreaza profesional, nu doar din dorinta de a demonstra organelor de control niste evidente contabile, fiscale, ci pentru a realiza cat mai eficient, calitativ ceea ce intreprindem.

Prcontrol.ro Solutia Nr.1!

Clientii nostri sunt persoane juridice si persoane fizice demne de incredere, atat din Romania, cat si parteneriate cu persoane straine, ne dorim tot ce e mai bun pentru clientii nostri si desigur oferim confidentialitate 100% garantata.

De aici pornind, o parte din grijile dumneavoastra ni le asumam, si le rezolvam pe cat este posibil, totul pentru o firma de succes, deoarece o firma de succes cum este firma de contabilitate Arad, nu poate influenta spre insucces o alta firma, ci o poate ajuta sa creasca, va dam cele mai eficiente informatii de care aveti nevoie, ajutor constant, consultanta. Totul pentru clientii nostri.

08/10/2014

Conta Radulescu ofera societatilor servicii de contabilitate!

Servicii-contabilitate-primara-Bucuresti-dHJEsCompaniile, fie ca sunt mari sau mici, sau chiar PFA-uri, au nevoie de servicii de contabilitate firma profesioniste, care sa le ajute sa se dezvolte armonios si sa obtina profitul dorit. Compania Conta Radulescu ofera cele mai bune servicii in domeniu datorita pregatirii personalului care activeaza in cadrul firmei. Este necesara gestionarea eficienta a bugetului, a veniturilor sau cheltuielilor pentru a putea efectua operatiunile cat mai eficient, si in parametrii legali. In cazul fiecarei colaborari si solicitari, firma ofera servicii de contabilitate firma adaptate nevoilor tale, precum si consultanta specializata pentru fiecare situatie in parte.

Printr-un raport lunar efectuat de catre compania Conta Radulescu, vei putea lua cele mai potrivite decizii de management, si vei organiza corect si eficient activitatea financiara. Fiind membru CECCAR, compania de contabilitate detine toate cunostintele in domeniu, asigurand astfel promptitudine si continuitate inregistrarilor contabile. Conta Radulescu iti ofera cele mai bune solutii si servicii in conformitate cu exigentele tale si operatiunile firmei. Aceste servicii de contabilitate au rolul de a mentine activitatea firmei in sfera legala din punct de vedere financiar. Printr-o analiza constanta a activelor si pasivelor, vei putea vedea care sunt rezultatele obtinute in activitatea desfasurata.

Contabilitatea firmei este importanta!

Ratiunea acestei contabilitati este de a centraliza datele pentru activitatile desfasurate in cadrul firmei, pentru a avea o idee cat mai clara asupra castigurilor si pierderilor. In acest mod, se urmareste gestionarea cat mai eficienta a resurselor. In afara de serviciile de contabilitate oferite in mod profesionist, specialistii firmei ofera si consultanta si asistenta pentru activitatile financiare desfasurate. Mai mult, acestia te vor informa in permanenta cu privire la modificarile legislative, oferindu-ti tot sprijinul de care ai nevoie in activitatea desfasurata. Societatea Conta Radulescu este alcatuita din persoane absolvente ale facultatilor de stiinte economice, care stapanesc toate cunostintele de contabilitate, si vor putea efectua simplu si fara dificultati evidenta contabila.

Contabilitatea implica expertiza contabila, fiscalitate, consultanta, precum si servicii conexe de salarizare si resurse umane in activitatea desfasurata. Contabilitatea este factorul care stabileste care sunt directiile de actiune in afaceri, reusind astfel sa se organizeze cat mai eficient la fiecare pas. Raportat la serviciile de contabilitate, acestea pot cuprinde introducerea datelor despre datorii, clientii, solduri si rulaje. Expertii contabili iti vor oferi lunar balantele, raporturile si inregistrarile necesare pentru ca afacerea ta sa prospere si sa obtii cele mai bune profituri. Toate actele intocmite sunt livrate beneficiarului in cel mai scurt timp, iar tarifele sunt mici.

Echipa de profesionisti Conta Radulescu!

Societatea din Bucuresti Conta Radulescu ofera cele mai prompte si eficiente servicii in sfera contabilitatii. Echipa firmei ofera cele mai complexe si complete solutii, avand cunostinte vaste si informatii actualizate in domeniul legislativ. Prin intermediul unor servicii de contabilitate profesioniste si consultanta specializata in domeniu, afacerea pe care o desfasori va avea numai de castigat. Avand bilanturile si rapoartele financiare ale firmei in mod constant, vei putea gestiona mult mai bine resursele companiei. Pentru sfaturi de specialitate si pentru a beneficia de aceste servicii, apeleaza la echipa Conta Radulescu.

 

Datele de contact ale firmei Conta Radulescu

Adresa firmei: Piata Alba Iulia, Nr.7, Bucuresti

Telefon: 0213 209 090

Email: office@contaradulescu.ro

07/10/2014

Contabilitate PFA de la Conta Radulescu!

Servicii-de-salarizare-Bucuresti-cKjpcPentru cei care sunt persoane fizice autorizate, Conta Radulescu ofera servicii de contabilitate PFA , adaptate necesitatilor. Personalul firmei Conta Radulescu ofera nu doar contabilitate PFA, dar si consultanta specializata si preturi convenabile adaptate la nevoile beneficiarilor. In conformitate cu dispozitiile codului fiscal, PFA-urile sunt obligate sa isi tina contabilitatea in partida simpla. Serviciile sunt oferite de personal calificat, ce poseda o vasta experienta in acest domeniu de activitate. Vei fi informat in permanenta de modificarile legislative si vei primi un sprijin real in activitatea pe care o desfasori.

Ai la indemana servicii complete de contabilitate, intrucat firma dispune de softuri profesionale si personal calificat in domeniu. Societatea va asigura incadrarea operatiunilor in limitele legale, asigurand promptitudine si o buna organizare in cazul tuturor inregistrarilor contabile. Vei putea incepe afacerea ta cu dreptul prin intermediul unor recomandari viabile, care sa ajute afacerea sa creasca si sa nu fie incetinita de diferite amenzi sau sanctiuni legale. Pentru un succes garantat, este important sa stii ce reglementari trebuie respectate, ce fel de impozite si taxe se aplica afacerii tale pentru a te incadra in normele impuse.

Despre contabilitate PFA

Deoarece contabilitatea in partida simpla poate aduce dificultati, ai nevoie de asistenta si ajutorul unor persoane pregatite si responsabile in acest domeniu de activitate. Pentru a fi la curent intotdeauna cu dispozitiile legislative privind activitatea PFA-urilor, si regulile pentru tinerea evidentei financiar-contabile, este important sa apelezi la un prestator extern de servicii de contabilitate pentru PFA. Acesta se va ocupa de completarea Registrului jurnal de incasari si plati, scutindu-te astfel de aceasta povara pentru ca tu sa te ocupi de derularea activitatii de baza a firmei. Conta Radulescu iti pune la dispozitie persoane absolvente ale facultatilor de stiinte economice, care nu vor intampina nicio dificultate in tinerea evidentei contabile.

Echipa firmei va intocmi lunar balantele si inregistrarile cerute in contabilitate, oferind servicii avansate de gestiune, precum calculatia costurilor si asistenta in intocmirea inventarelor si altor documente. Conta Radulescu iti pune la dispozitie experti contabili, persoane calificate care sunt apte sa execute o varietate de lucrari cu caracter financiar-contabil, de organizare fiscala si administrativa. Compania iti asigura contabili competenti in verificarile si aprecierile care trebuie realizate. Toate serviciile oferite sunt la standarde inalte de calitate si sunt complete, oferind consultanta, expertiza si servicii conexe. In plus, actele sunt livrate clientilor, iar tarifele sunt la un nivel redus.

Contacteaza firma Conta Radulescu!

Pentru servicii din toata sfera contabilitatii, apeleaza la Conta Radulescu. Echipa de profesionisti cu experienta in acest domeniu ofera servicii la cele mai inalte standarde de calitate. Personalul calificat ofera nu doar solutii complete, dar si informatii actualizate in domeniul contabilitatii. Societatea Conta Radulescu ofera un suflu nou pe piata serviciilor de contabilitate din Bucuresti. In scopul oferirii unor solutii si informatii din domeniul contabilitatii, fiscalitatii si al resurselor umane, firma lucreaza cu sisteme informatice performante up-gradate constant, pentru a oferi cele mai noi solutii si informatii. Apeleaza la Conta Radulescu pentru contabilitate PFA, care se incadreaza in parametrii legali.

 

Datele de contact ale firmei Conta Radulescu

Adresa firmei: Piata Alba Iulia, Nr. 7, Bucuresti

Telefon: 0213 209 090

Email: office@contaradulescu.ro

Contabilitate Bucuresti, solutia potrivita pentru tine!
15/05/2014

Contabilitate Bucuresti, solutia potrivita pentru tine!

Contabilitate Bucuresti, solutia potrivita pentru tine!Contabilitate Bucuresti, servicii de calitate iti sunt puse la dispozitie de catre Conta Radulescu, o echipa de profesionisti din capitala, care-ti ofera solutia perfecta indiferent de problemele pe care le intampina compania ta.

Serviciile de contabilitate de la Conta Radulescu sunt complete, deoarece firma dispune, in primul rand, doar de personal calificat si priceput, dar si de softuri de ultima generatie, fara de care munca ar fi cu mult ingreunata si, adesea, mai putin exacta.

De ce sa apelezi la Conta Radulescu? Deoarece compania are experienta indelungata in domeniu, este si membru CECCAR din anul 2009 si te poate ajuta cu servicii precum raportarile, inregistrarile si balantele, gestiunea, calculatia costurilor sau asistenta pentru intocmirea de diverse documente si dosare.

Despre contabilitate Bucuresti

Dupa cum se stie, contabilitatea este cea care se ocupa de administrarea conturilor financiare. Daca te intrebi ce fac in fiecare zi contabilii, afla ca acestia au o munca grea si zi de zi se lovesc de contabilitatea firmei, de balante, cheltuieli si venituri, salarii si facturi. De asemenea, un contabil trebuie sa compileze toate aceste date pentru a realiza la final declaratiile financiare ale organizatiei, totul potrivit reglementarilor guvernamentale.

Deci, in centrul profesiei de contabil trebuie sa se afle informatia. La ce se utilizeaza toate informatiile adunate din contabilitate? La stablirea bugetelor, la previziunea fondurilor si la gestionarea fondurilor.

Rezultatele contabilitatii sunt absolut necesare pentru o buna planificare, fiind o industrie dinamica, care se afla in plina expansiune, adoptand noi tehnologii si oportunitati.

Contabilitate Bucuresti – Cerinte necesare unei cariere de contabil

Daca vrei sa faci cariera in acest domeniu in primul rand trebuie sa ai o educatie solida, fara nu se poate de nici o culoare. Este important, de asemenea, sa cunosti toate principiile contabilitatii, dar sa le si intelegi pentru a le putea apoi implementa.

In ziua de astazi multe dintre operatiile contabilitatii sunt computerizate, iar efortul depus din partea ta ca si contabil este minim, insa cu toate acestea trebuie sa ai baze solide pentru ca evolutiile neprevazute apar oricand si trebuie sa le poti face fata. In plus, trebuie sa fii si flexibil si sa inveti mereu, deoarece lucrurile nu stau pe loc, contabilitatea evolueaza si compania la fel.

Daca vrei sa fii un contabil bun trebuie sa ai experienta si in audit. Si in cele din urma, dar asta nu inseamna ca este un criteriu secund, un bun contabil trebuie sa posede si integritate morala, deoarece el are acces la informatii financiare personale.

Contabilitate Bucuresti de la Conta Radulescu

Conta Radulescu din Bucuresti are drept scop usurarea muncii tale si intelegerea starii financiar-contabila a companiei tale, oferindu-ti stabilitate in ceea ce priveste directia viitoare Contabilitate Bucuresti, solutia potrivita pentru tine!1a propriei companii.

Conta Radulescu iti ofera continuitate, promptitudine, dar si pregatire profesionala si servicii complete intr-un domeniu vast, sensibil si deosebit de important.

Echipa Conta Radulescu iti va fi mereu aproape, contribuind cu succes la externalizarea serviciilor de contabilitate, reducand totodata costurile companiei tale pentru plata salariilor mai multor angajati permanenti. Iar toate acestea se vor desfasura in conformitate cu legislatia in vigoare.

Daca vrei sa ai parte de servicii de calitate, alege contabilitate Bucuresti de la Conta Radulescu. Ai nevoie de informatii suplimentare despre firma si serviciile Conta Radulescu? Pentru detalii, suna la numarul 0213-209.090, 0725-196.918 si 0762-495.033 sau trimite e-mail pe adresa office@contaradulescu.ro.

Articol oferit de zoom-biz.ro.

16/01/2014

Arexim Audit – Iti tine contabilitatea!

a_handshake-940x460Tinerea contabilitatii este un procedeu complex care permite organizarea societatii pentru a avea un control bun asupra bunurilor necesare derularii afacerii, dar si a veniturilor si cheltuielilor aferente. Externalizarea activitatii contabile reprezinta o solutie eficienta de crestere a ratei de indeplinire a obiectivelor unei firme, prin orientarea mai mult spre rezultate, decat spre operatiuni de suport. Compania Arexim Audit ofera o gama larga de servicii de contabilitate, de la tinerea contabilitatii la acordarea de asistenta de specialitate pentru reorganizarea societatilor comerciale. Societatea dispune de un personal competent in orice situatie si activitate ce tine de contabilitate, oferind servicii complete in acest domeniu. Contabilitatea interna sau manageriala are ca obiect calculatia costurilor, stabilirea rezultatelor si a rentabilitatii produselor, lucrarilor si serviciilor, intocmirea, executia si controlul bugetelor de venit si cheltuieli pe feluri de activitati.

Contabilitatea descrie circuitul patrimonial al intreprinderii privit in totalitatea si structuralitatea sa. Scopul sau principal il constituie furnizarea de informatii cu privire la pozitia financiara, performantele si modificarile pozitiei financiare. Arexim Audit efectueaza analize economico-financiare, evaluari patrimoniale, lucrari de organizare administrativa, realizarea contabilitatii si intocmirea tuturor documentelor si registrelor. O data cu modificarile aparute in organizarea societatilor comerciale, specialistii acorda si asistenta financiara de specialitate pentru reincadrarea operatiunilor in limitele legale. Astfel, societatea Arexim Audit ofera toata gama de servicii in domeniu de cea mai buna calitate. Scopul contabilitatii financiare este de a determina periodic situatia financiara a intreprinderii si rezultatul global al activitatii. Are la baza norme unitare prevazute de legea contabilitatii si reglementari contabile, norme care sunt aplicabile tuturor din economie. Societatea Arexim Audit tine sau supravegheaza contabilitatea si intocmeste sau verifica si semneaza situatiile financiare, acorda asistenta privind organizarea si tinerea contabilitatii, efectueaza analize economico-financiare si evaluari patrimoniale, efectueaza expertize contabile, executa alte lucrari cu caracter financiar-contabil, acorda asistenta de specialitate pentru infiintarea si reorganizarea societatilor comerciale si efectueaza pentru persoane fizice si juridice servicii profesionale care presupun cunostinte de contabilitate. Arexim Audit dispune de experti contabili, autorizati potrivit legii.

Arexim Audit, societate infiintata in Bucuresti, are ca obiect de activitate serviciile de consultanta fiscala, contabilitate, gestiune, retratari de conturi si audit financiar. Scopul companiei este acela de a oferi servicii de calitate in conformitate cu standardele internationale si reglementarile aplicabile. Societatea ofera servicii complexe atat in domeniul financiar, cat si in ceea ce priveste managementul de personal, al fiscalitatii si accesarii de fonduri europene. Specialistii societatii Arexim Audit au o atitudine deschisa si orientata spre gasirea celor mai bune solutii pentru fiecare client, oferind premizele necesare pentru o colaborare de succes.

Pentru mai multe informatii despre serviciile de contabilitate oferite si despre celelalte servicii prestate de Arexim Audit, solicita sprijinul unuia dintre expertii contabili din cadrul companiei sau acceseaza pagina de internet a societatii. Tinerea contabilitatii intr-o companie este o sarcina extrem de importanta, intrucat conduce la dezvoltarea companiei si la obtinerea de rezultate cat mai bune, respectand totodata reglementarile legale in materie. Cu ajutorul companiei Arexim Audit vei putea sa indeplinesti obiectivele societatii in cel mai scurt timp. Beneficiaza de serviciile de contabilitate oferite de Arexim Audit pentru ca firma ta sa prospere!

Datele de contact ale firmei Arexim Audit

Adresa firmei: Str. Ing. Nicolae Slaniceanu, Nr.28, Sector 2, Bucuresti

Telefon: 021 326 72 04

Email: ionescu@arexim.ro

05/12/2013

Contacor Expert – Servicii de contabilitate performante pentru firma dumneavoastra!

contabilitateServiciile de contabilitate performante sunt esentiale pentru buna desfasurare a activitatii firmei dumneavoastra. Cand vorbim de contabilitate, vorbim de un factor esential pentru orice companie, care are un rol adesea sinonim cu viata indelungata a proceselor financiare si materiale din interiorul ei. Datorita acestor nesesitati ale marilor concerne industriale si comerciale, pe piata au aparut firmele de contabilitate, care ofera consultanta si ajutor de nadejde in toate ramurile. Una dintre acestea este firma Contacor Expert din Bucuresti. Ori de cate ori aveti nevoie de servicii specializate pentru contabilitatea firmei, specialistii firmei din capitala sunt solutia pe care o cautati.

La modul general, contabilitatea este o sursa extrem de importanta de informatii atat pentru mediul economic, cat si pentru restul societatii, dovada fiind existenta cererii de informatie contabila atat din partea managementului entitatilor economice (utilizatori interni de informatie contabila), cat si din partea altor purtatori ai unei astfel de cereri, cum ar fi investitorii, finantatorii, creditorii, partenerii comerciali (furnizorii si clientii), partenerii sociali (salariatii si sindicatele), puterea publica si analistii financiari, sistemul judiciar, precum si publicul (utilizatori externi). Pentru a raspunde nevoii de informare a utilizatorilor interni, informatiile furnizate de catre contabilitatea financiara sunt completate de informatiile provenind din contabilitatea interna de gestiune. Aceasta forma a contabilitatii furnizeaza informatii exclusiv pentru utilizatorii interni.

Membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR), Contacor Expert este o societate de contabilitate, expertiza contabila si consultanta in domeniul financiar-contabil si fiscal. Serviciile firmei se adreseaza in principal societatilor mici si mijlocii care doresc sa-si externalizeze serviciile contabile, dar si altor tipuri de societati, oferind consultanta societatilor nou infiintate sau consultanta in vederea infiintarii de noi societati comerciale.

Daca vorbim de contabilitatea firmei dumneavoastra, Contacor Expert va poate ajuta sa va administrati activitatile aferente de zi cu zi mult mai usor prin intocmirea evidentelor contabile complete, prin inregistrarea documentelor primare, prin intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari, dar si prin intocmirea tuturor celorlalte acte contabile vitale in functionarea corecta a unei firme.

Este foarte important sa intelegeti faptul ca alegerea unui contabil este o provocare care trebuie tratata cu toata atentia. Aceasta pentru ca odata ales, contabilul va deveni persoana dumneavoastra de incredere, care va afla mai multe informatii confidentiale despre afacere. Contabilul este cel care citeste facturile de cumparare, cunoaste adaosurile de vanzare, studiaza contractele cu partenerii, stie cu cat ati premiat fiecare angajat in parte si afla detalii despre proiectele dumneavoastra de investitii. Puneti in balanta timpul dedicat unui proces riguros de selectie si costurile refacerii contabilitatii si sigur veti dori sa gasiti un contabil bun din prima incercare. Iar cei mai buni contabili ii gasiti numai la Contacor Expert.

Din gama serviciilor de contabilitate pe care firma din capitala vi le pune la dispozitie putem enumera:

– evidenta contabila completa a tuturor activitatilor firmei

– inregistrarea documentelor primare

– evidenta mijloacelor fixe

– intocmirea jurnalului de vanzari

– intocmirea jurnalului de cumparari

– inregistrarea tranzactiilor bancare si de casa

– inregistrarea salariilor si a taxelor si contributiilor aferente

– evidenta stocuri marfa

– inregistrarea tranzactiilor de import-export

– registrul de evidenta fiscala

– intocmirea registrului inventar

– intocmirea registrului jurnal

– intocmirea cartii mari

– intocmirea balantei sintetice si analitice

– intocmirea si transmiterea catre autoritatile competente a declaratiilor fiscale in conformitate cu legislatia in vigoare (privind obligatiile catre bugetul general consolidat, D390, D394)

– asistenta de specialitate in timpul controalelor fiscale.

Serviciile de contabilitate Contacor Expert se adreseaza atat societatilor mijlocii si mici care doresc sa-si extinda serviciile, cat si firmelor nou infiintate sau persoanelor care doresc sa intemeieze o noua societate comerciala. Corectitudinea, siguranta, seriozitatea, precizia si rapiditatea prin care oamenii acestei companii lucreaza cu clientii lor, plaseaza firma din Bucuresti intr-un pole-position absolut meritat in randul serviciilor contabile din Romania.

Datele de contact:

Str. Duzilor nr. 19 sector 2, Bucuresti

Tel/fax:+40 (21) 252.13.76

Mobil:+40 744.650.263

Email:contact@contacor.ro

Persoana de contact:

Corina Rusu – General Manager

Articol oferit de zoom-biz.ro.

02/12/2013

HLP Software-Solutii inteligente pentru o contabilitate eficienta

Casa-Help-RC-SdjbsRapiditate in introducerea operatiunilor de casa si usurinta in modificarea datelor introduse sunt doar cateva dintre avantajele pe care un program de tinere a evidentei registrului de casa il ofera utilizatorilor sai. Datorita softurilor de ultima generatie, contabilitatea unei firme se realizeaza mult mai usor, intr-un timp foarte scurt. Mai mult decat atat, programele sunt concepute in asa fel incat sa poata fi utilizate de oricine, chiar si fara cunostinte in domeniu. Pe langa toate acestea, Registrul de Casa iti permite sa inregistrezi simplu si rapid incasarile si platile efectuate prin casa, sa listezi jurnalul de incasari si plati sau sa obtii raporturile anuale. Cu alte cuvinte, gata cu contabilitatea tinuta pe carnetel! Cu ajutorul programului de Registru Casa Help RC ai alaturi de tine un partener inteligent si eficient.

Document de inregistrare operativa a incasarilor si a platilor in numerar efectuate prin casieria unitatii, pe baza documentelor justificative, registrul de casa este obligatoriu in toate unitatile comerciale. Acesta serveste ca document de stabilire la sfarsitul zilei a soldului de casa si ca document de inregistrare zilnica in contabilitatea operatiilor de casa. Pe langa toate acestea, circula la compartimentul financiar-contabil pentru verificarea exactitatii sumelor inscrise si respectarea dispozitiilor legale privitoare la efectuarea operatiilor de casa.

Pentru eficientizarea acestui procedeu si pentru o contabilitate de succes, HLP Software – expertul solutiilor integrate pentru infrastructura IT&C, servicii tehnice si consultanta, iti pune la dispozitie Program de Registru casa Help RC, unul dintre cele mai populare si utilizate programe la ora actuala. Astfel te poti bucura de numeroasele avantaje pe care acesta le ofera:

  • se poate urmari tipul documentului (plata, incasare), operatiunile dintr-o luna sau in functie de perioada aleasa;
  • fila de registru poate fi generata pe o perioada sau in fiecare zi;
  • timpul de efectuare al registrului de casa se diminueaza considerabil;
  • este usor de folosit chiar si pentru cei care nu dispun de cunostinte in domeniul calculatoarelor.

Help RC iti ofera accesul la o contabilitate precisa si corecta. Incasarile in numerar efectuate in program, cu chitanta si bon fiscal, sunt inregistrate automat. Prin intermediul unui simplu click poti introduce si restul operatiunilor cu numerar, sau incasarilor. Operatiunile de casa nu trebuie neaparat introduse in ordine cronologica ci pot fi modificate sau sterse conform schimbarilor intervenite. Programul este complet configurat cu toate operatiunile pe care o societate le poate derula prin casieria proprie. Mai mult decat atat, programul salveaza datele de identificare ale personalului unitatii.

HLP Software simplifica munca contabililor si face ca gestiunea firmei tale sa fie mult mai usor de realizat. Infiintata inca din anul 2003, compania noastra raspunde intr-un mod eficient si rapid cerintelor pietei IT. Din echipa HLP Software fac parte specialisti ce se ocupa de asamblarea diverselor configuratii de PC-uri, avand la baza procesoare Intel sau AMD. Astfel, HLP Software pune la dispozitia clientilor sai aplicatii precum: PharmEC Farmacie, PharmEC Cabinet si Help RC- Program Registru de Casa. Pe langa toate acestea, din gama noastra de servicii si produse mai fac parte: imprimante tiparire retete, imprimante coduri de bare, cititor coduri de bare, program gestiune farmacii, dar si consultanta IT, toate la preturi foarte mici. Acum, nu-ti mai ramane nimic altceva de facut decat sa accesezi pagina noastra de internet si sa ne soliciti ajutorul, pentru ca impreuna sa gasim cele mai eficiente solutii in domeniul IT pentru firma ta.

30/10/2013

Prest Expert: Expert contabil Elena Bojan

Ai nevoie de un expert contabil dar nu stii la serviciile cui sa apelezi? Iti doresti o expertiza contabila sau ajutor judiciar de calitate oferita de oameni profesionisti care sa gestioneze cu succes orice situatie? In acest caz, pentru a beneficia de cele mai bune servicii in acest domeniu, va recomand solicitarea ajutorului din partea companiei Prest Expert. Elena Bojan prin intermediul Prest Expert va garanteaza asfel servicii contabile in Craiova si nu numai, servicii ce se adreseaza atat persoanelor fizice dar si juridice ce isi doresc o analiza contabila de specialitate.

Expertiza contabila, financiara sau judiciara este necesara in cadrul oricarei companii, indiferent de profilul acesteia. O contabilitate adecvata garanteaza o buna gestionare a afacerii dar si evitarea situatiilor neplacute ce pot inlcude pierderi de bani, investitii neprofitabile, amenzi din partea organelor de control judiciar, financiar sau contabil, insolventa sau chiar faliment. Astfel, alegeti o solutie fiabila si care sa garanteze succesul in afarceri prin solicitarea ajutorului din partea unei societatii ce va poate pune la dispozitie personal calificat si experimentat.

Acest personal, datorita calitatiilor dobandite de-a lungul timpului poate gestiona fiecare situatie cu calm si profesionalism gasind intotdeauna cele mai bune solutii pentru iesirea din impas. O astfel de companie este si Prest Expert. Mai mult, Prest Expert va prezinta expertul contabil Elena Bojan care va garanteaza asistenta contabila de cea mai buna calitate. Toate operatiile contabile vor fi conforme cu legile in vigoare, confidente si sigure.
Interpretarea informatiei contabile trebuie sa fie realizata in cel mai precis mod posibil, luand in calcul fiecare document justificativ, registru sau cont contabil. Prin aceasta analiza complexa se pot identifica diversele cauze ce stau la baza problemelor contabile aparute si se pot pune verdictele corecte in situatii de procese sau contestatii si eventuale sedinte in instanta. De asemenea, sunt produse informatii pretioase referitor la pozitia societatii pe piata. Expertii contabili ai societatii Prest Expert sunt membri CECCAR, dispunand de cunostintele si experienta necesara pentru a realiza intotdeauna examinari corecte si obiective, oferindu-va raspunsurile de care aveti nevoie.

Avand in vedere cele mentionate mai sus, daca sunteti in situatia in care ajutorul unui expert contabil este necesar, nu ezitati si solicitati serviciile doamnei Elena Bojan, care prin intermediul companiei Prest Expert va rezolva problemele financiare ale companiei dumneavoastra.

Prest Expert va sta la dispozitie si cu alte servicii, precum: auditor acreditat, mediator acreditat, evaluare in contabilitate, consultanta fiscala, evaluari administrative, evaluari economice, audit financiar, intocmire plan de afaceri, consultanta manageriala, cenzor, dar si multe altele. Toate aceste operatii va sunt oferite de doamna Elena Bojan, a carei experienta si calificare a ajutat numeroase companii de prestigiu din Craiova si nu numai.

Pentru a solicita serviciile expertului contabil Elena Bojan Prest Expert va trebui sa utilizati datele de contact ce va sunt disponibile in partea de  jos a prezentului articol. Similar, puteti obtine informatii suplimentare despre aspectele mentionate in acest articol prin accesarea site-ului oficial Prest Expert; prin intermediul aceleiasi pagini web puteti vizualiza mai multe lucruri despre activitatea depusa de doamna Elena Bojan si puteti obtine lista completa a serviciilor oferite de compania Prest Expert.

Prest Expert, date de contact

SC PREST EXPERT SRL
Craiova, Str. M. Kogalniceanu, bl.97, sc. E, ap. 10

Tel: 0351.416.080; 0251.419.310

Fax: 0351.416.081

Mobil: 0723.323.969; 0748.372.771

E-mail: prestexpert@rdscv.ro

In momentul in care vei contacta firma, mentioneaza faptul ca ai gasit compania pe reteaua zoom-biz.ro.

28/10/2013

Conta Radulescu: Servicii de contabilitate fiscala

Activitatea unei companii presupune si efectuarea operatiilor de contabilitate. Pe langa indeplinirea sarcinilor de munca propriu-zise, pentru asigurarea succesului in afaceri, trebuie indeplinite cerintele si serviciile de contabilitate. In lipsa contabilitatii o companie nu poate exista deoarece o evidenta a salariilor, a veniturilor sau a operatiilor monetare efectuate, trebuie tinuta. Mai mult, periodic compania dumneavoastra va fi supusa unor inspectii financiare si fiscale ceea ce inseamna ca va trebui sa prezentati contabilitatea efectuata si inregistrarile fiscale pentru a demonstra ca afacerea pe care o conduceti este conforma cu legea si legislatia in vigoare.

De regula, in cadrul companiilor exista un departament separat a carui activitate presupune tinerea contabilitatii firmei respective. Acest lucru se aplica deoarece contabilitatea nu poate fi executata decat de personal calificat si experimentat ce de regula isi ofera serviciile pentru mai multe companii in acelasi timp. Astfel, un singur contabil poate deservi mai multe firme simultan; de aceea, in cazul in care doriti astfel de servicii, de o calitate ireprosabila va trebui sa apelati la o asociatie ce va poate pune la dispozitie cei mai experimentati contabili.

O astfel de companie este si Conta Radulescu ce isi desfasoara activitatea in Bucuresti. Printre numeroasele servicii oferite de firma mentionata, se numara si contabilitatea fiscala ce este atat de necesara in activitatea oricarei companii. Contabilitatea fiscala se va executa doar de catre personal calificat si experiementat care prin intermediul programelor software de specialitate va garanta servicii de o calitate ireprosabila si confidentialitate completa.

Conta Radulescu este membru CECCAR, ajutandu-si clientii din Bucuresti sa tina o contabilitate sanatoasa pentru companiile si organizatiile lor. In randul serviciilor de contabilitate se afla in primul rand introducerea datelor initiale preluate, referitoare la solduri, rulaje, clienti si datorii. Dupa cercetarea situatiei depunerilor de declaratii fiscale si a fisei de platitor, se trece la prelucrarea si verificarea datelor pentru a incepe evidenta analitica si sintetica a partenerilor de afaceri.

Astfel, lunar se vor efectua rapoartele, balantele si inregistrarile cerute in contabilitate, oferind si servicii mai avansate de gestiune, precum calculatia costurilor si asistenta in intocmirea inventarelor si altor documente. In acelasi timp Conta Radulescu asigura si asistenta in cazul unui control, inspectii fiscale, control de fond, oferind si informatii utile referitoare la modificarile legislative survenite. Asadar, ca sa nu riscati un control sau inspectie fiscala din care sa reiasa ca nu indepliniti cerintele legale in domeniul financiar-contabil si fiscal, compania Conta Radulescu se va asigura ca serviciile de contabilitate fiscala sunt conforme cu legislatia in vigoare, evitandu-se astfel situatiile neplacute, ce de regula, se finalizeaza cu penalitati, amenzi, actionari in judecata, intrare in insolventa sau chiar faliment.

Nu uitati, puteti solicita serviciile de contabilitate fiscala Conta Radulescu prin simpla utilizarea a datelor de contact ale firmei mentionate. Aceste date sunt disponibile in josul acestui articol. Desigur, Conta Radulescu va sta la dispozitie si cu o pagina web personala prin intermediul careia puteti vizualiza lista serviciilor oferite, puteti solicita oferte de pret sau puteti consulta tarifele practicate, contactand prin intermediul formularelor online, reprezentantii Conta Radulescu.

Conta Radulescu, date de contact

Sediul Social
Bacila Vasile, nr. 1 Sector 2, Bucuresti
Filiala Piata Alba Iulia
P-ta Alba Iulia nr. 7, Bloc I6 (Galeriile Cornel Florea)
Tel/Fax: 021 320 90 90
Vodafone: 0725 196 918
Cosmote: 0762 495 033
E-mail: office@contaradulescu.ro
Filiala Bd-ul Basarabia
Bd-ul Basarabia, nr. 250, Etaj 1,
Sector 3
Tel/Fax: 021 255 47 72
Vodafone: 0732 264 752
Orange: 0751 482 579

In momentul in care vei contacta firma, mentioneaza faptul ca ai gasit compania pe reteaua zoom-biz.ro, pentru a obtine cel mai bun pret.

17/10/2013

Accept Software – service pentru orice casa de marcat

CASA de marcat serviceEste binecunoscut faptul ca o casa de marcat este obligatorie in orice companie care se ocupa de comercializarea oricaror tipuri de produse. Din moment ce aducem in discutie factorul “vanzare”, aceste case de marcat nu pot lipsi din dotarea magazinului, fie ca este unul online sau unul cu sediul fizic pe strada noastra. Nu exista afacere in Romania care se poate sustrage acestei indatoriri. Astfel, de la supermarketuri si targuri, expozitii cu vanzare, piete deschise sau orice alt tip de prestari servicii, casa de marcat este obligatorie. Bonurile emise de aceasta casa au rolul de a tine o evidenta a vanzarilor si incasarilor in functie de care se percep apoi de catre stat, taxele si impozitele aferente si se justifica in detaliu venitul patronului.

Pentru ca o casa de marcat sa functioneze corespunzator, este nevoie si de cateva accesorii esentiale, iar primele pe aceasta lista sunt rolele pentru casele de marcat, fara acestea, casa fiscala neavand pe ce imprima activitatea comerciala zilnica sau ocazionala. Pe de alta parte, din cauza utilizarii ei destul de intense, o casa de marcat necesita, tot conform legii, un contract de service incheiat cu o societate specializata. O astfel de societate care va poate solutiona orice problema legata de casa dumneavoastra de marcat este si compania Accept Software din Radauti.

Dupa iesirea din garantie, service-ul caselor de marcat este absolut obligatoriu. Specialistii recomanda insa ca un contract de service sa fie in vigoare si in aceasta perioada, intrucat este bine sa evitati orice intrerupere de activitate a casei din cauza defectiunilor inerente care pot aparea pe parcurs. Tocmai din aceasta cauza, contactarea unei echipe de specialisti precum Accept Software va poate solutiona orice problema. In momentul in care casele de marcat se defecteaza, interventia trebuie sa fie prompta, altfel va trebui depus un efort mai mare de inregistrare a operatiilor ce au avut loc in lipsa acestora.

Service-ul caselor de marcat pe care Accept Software il ofera include servicii referitoare la defectiunile legate de memoria fiscala, de rolele care se pot bloca sau alte deranjamente mecanice sau electronice, cu alte cuvinte:

• asistenta tehnica;

• remedierea defectiunilor;

• aprovizionare cu consumabile;

• setari si memorari de articole;

• instruire personal nou sau orice alt tip de interventii la casa de marcat.

Prin urmare, orice problema ati intalni la casa dumneavoastra de marcat, firma din Radauti va poate ajuta prin reconditionarea componentelor, sau daca problema este una mai grava, va poate inlocui intreaga casa de marcat, in cazul in care aceasta nu mai poate fi reparata.

In afara de Suceava, service-ul pentru case de marcat este disponibil si in orasele: Vatra Dornei, Radauti, Falticeni si Gura Humorului.

Cu o vasta experienta in domeniul programelor de contabilitate, firma Accept Software va pune la dispozitie si o gama diversificata de astfel de programe: soft pentru gestiune, soft de vanzari si facturare, gestiune de stocuri, gestiune si contabilitate, programe pentru evidenta care sunt necesare asociatiilor de proprietari, program de gestiune al laptelui dar si coduri de bare si case de marcat.

Date de contact:

Str. Calea Bucovinei nr. 8, Radauti

Telefon: 0230/566313

Email: office@acceptsoftware.ro

Mobil: 0744544234

In momentul in care veti contacta firma, mentionati ca ati gasit compania pe site-ul zoom-biz.ro, pentru a obtine cel mai bun pret.