imprumut ifn
04/08/2016

Imprumut IFN

imprumut ifn

Dupa parerea pe care au emis-o specialistii, undeva la nivelul anului 2015 au fost acordate credite cu buletinul, imprumuturi IFN de catre la societati nebancare care acorda astfel de bani, pana la primul  salariu, insa si de catre IFN-uri care practica dobanzi ceva mai mari dar care renunta la acordare, la adeverinta de venit.

Ceea ce este cunoscut in lume ca „payday loans”, la noi e cunoscut sub numele de „credit pana la salariu”, acestea fiind in fapt printre cele mai lejere forme prin care pot fi de accesate creditele.

In tara noastra, nu numai creditele acordate pana la salariu pot sa fie catalogate ca si credite numai cu buletinul, sunt si alte cateva tipuri ce pot sa fie in acest fel incadrate.

De exemplu, in ceea ce priveste societatea nebancara cunoscuta cu numele Credius, poate sa ofere clientilor imprumuturi IFN fara prezentarea unei adeverinte de venit, insa solicita in schimb 10 puncte procentuale in ceea ce priveste dobanda care e solicitata de regula pentru orice alte produse ale lor ce sunt de baza. Nu discutam aici de creditele oferite pana la salariu, deoarece sumele ce sunt astfel acordate sunt unele destul de mari, perioadele sunt mult mai mari, depasind 30 de zile, iar  perioada maxima de acordare al imprumuturilor pana la salariu fiind mai mare.

Specialistii de la Credius, pot acorda pana la maxim 25.000 lei in perioade ce ajung pana la maxim 5 ani, asadar nu e vorba aici de credit rambursabil la salariu.

Creditele rapide obtinute numai cu buletinul sunt o doleanta pe care o au foarte multi romani, cu precadere cei ce nu obtin venituri in baza unei carti de munca, sau al celor care au inregistrat probleme la credite anterioare, ei fiind acum restantieri si bineinteles inscrisi in cadrul Biroului de Credit ca fiind rau-platnici.

Cu toate astea, restul acestor societati nebancare care nu solicita pentru un imprumut IFN si o adeverinta de venit sau un fluturas de salariu, poate sa acordesume de bani destul de mici si pe termen scurt, aceasta fiind o forma specifica de creditare de pana la obtinerea salariului.

In categoria acelora care acorda aceste imprumuturi pana cand incaseaza salariul poate fi inclusa si  Viva Credit, aceasta societatea fiind ca si o marca inregistrata pentru forma aceasta de creditare, insa si alte societati, cum ar fi spre exemplu cele cunoscute sub denumirea – Simplu Credit sau ImoCredit si altele.

Alte societati ce sunt nou aparute si care acorda un tip de astfel de credite obtinute pana la salariu  probabil pentru a intra si acapara clientii unor marci inregistrate cum este spre exemplu Viva Credit, nu isi mai denumesc produsele financiare pe care le ofera – credite rapide pana la salariu.

Insa oricum se numesc aceste credite, societati sustin faptul ca ele pot sa acorde credite numai in baza buletinului prezentat de catre solicitant. Aceste societati sunt cunoscute in piata ca fiind Icredit, creditul ExtraSimplu obtinut de la IFN sau extra Finance Ferratum, Telecredit sau Simplu credit si altele ce activeaza in aceeasi piata a imprumuturilor si creditelor oferite populatiei in conditii mult mai simple decat cele ale bancilor.

Mai multe detalii gasiti pe www.concordiacapital.ro.

rapoarte de bonitate
10/11/2015

Procesul de realizare ale unor rapoarte de bonitate

rapoarte de bonitate

Fie ca sunteti investitor sau doriti sa fiti siguri de alegerea facuta in cazul angajarii pe un post important in cadrul companiei, cea mai eficienta metoda de a va interesa despre aceste aspecte este prin solicitarea unor rapoarte de bonitate. Pro Kolekt va ofera servicii profesionale de asistenta in recuperarea datoriilor, dar si de consiliere si de monitorizare pentru societati si companii in vederea obtinerii de informatii cu privire la gradul de incredere a acestora. In articolele recente am discutat despre importanta acestor rapoarte de bonitate si rolul lor in diferite cazuri. Acest articol il dedicam detalierii procesului prin care expertii nostri realizeaza aceste rapoarte, si modul in care dumneavoastra va puteti folosi de informatiile regasite in documentatia raportului.

Despre necesitatea unor rapoarte de bonitate

Orice contract de colaborare sau de parteneriat prezinta pe de-oparte atat beneficii, cat si potentiale riscuri pentru ambele parti. Din acest motiv exista si aceste rapoarte de bonitate, o solutie prin care o companie sau un investitor poate verifica gradul de incredere al viitorului partener de afaceri. Aceasta discutie apare atat in cazul investitiilor cu un capital mare, dar si in cazul celor strategice. Pentru aceasta, este bine sa apelati la noi pentru un raport de bonitate, deoarece expertii nostri au o vasta experienta in rapoarte de bonitate vom sti exact unde sa privim si unde sa gasim eventualele probleme ce va pot pune in pericol proiectul in cazul in care viitorul partener are diferite probleme financiare sau este rau-intentionat.

Se spune ca doar un om informat este puternic, acest lucru fiind valabil mai ales, si in domeniul afacerilor. In momentul in care solicitati rapoarte de bonitate, ne angajam ca in cel mai scurt timp sa va oferim un raspuns simplu, sustinut de probe si documentatie explicativa succinta si la obiect.

Obtinerea informatiilor incluse in rapoarte de bonitate

Obtinerea acestor informatii nu este intotdeauna o misiune usoara, acest lucru datorandu-se faptului ca nu toti cei care vor sa incheie parteneriate, sunt si cinstiti. Cele mai uzuale informatii ce pot fi incluse in aceste rapoarte de bonitate sunt cele ce privesc patrimoniul si lichiditatile aflate in posesia celui care face subiectul unui astfel de raport, dar si istoricul sau legal. Mai pot fi incluse si informatii despre conduita sa morala si in afaceri, precum si eventualele conexiuni pe care subiectul le are cu diferite grupari sau persoane ce pot prezenta un potential risc pentru afacerea sau compania dumneavoastra.

Conduita pe care o respectam cu strictete in obtinerea informatiilor necesare pentru aceste rapoarte de bonitate este vitala pentru activitatea noastra. Folosim tehnici si metode de cercetare perfect congruente cu legislatia in vigoare, respectand atat legea cat si codul deontologic. Va recomandam aceste rapoarte de bonitate atat in cazul in care doriti sa incheiati un parteneriat de investitie, cat si unul strategic deoarece consideram ca atata timp cat la mijloc se afla viitorul companiei dumneavoastra, trebuie sa va interesati despre gradul de incredere al celor care doresc sa faca parte din viitorul businessului dumneavoastra. Va asteptam pe siteul nostru www.prokolekt.ro pentru a afla mai multe.

consultanta in afaceri
21/07/2015

Consultanta in afaceri

consultanta in afaceri
Toate firmele din ziua de azi au nevoie de consultanta in afaceri, cel putin la nivel anual. Acesta este folosit pentru vizualizarea riscurilor reale ale afacerii firmei dumneavoastra. In ultima vreme firmele de contabilitate ofera si consultanta in afaceri. Pentru unii este mult mai usor sa ceara ajutorul unei firme contabilitate, ce ofera, pe langa servicii specializate de contabilitate, si consultanta in afaceri. Daca in trecut procesul putea fi destul de costisitor pentru afacerea ta, iar lipsa consultantei in afaceri putea chiar distruge afacerea, acum a fi la curent cu toate riscurile reale ale firmei este un lucru usor de obtinut.

Consultanta in afaceri – intre faliment si profit

Persoane fizice sau juridice, fiecare dintre noi are nevoie cel putin o data pe an de consultant in afaceri, apeland la serviciile unei firme specializate de contabilitate. Neavand o cunostinta in domeniu, tot procesul de cautare devine o ”pacoste” la adresa ta. De aceea, noi venim in sprijinul vostru cu un model de servicii de contabilitate ce cuprind si consultantei in afaceri, provenind din cadrul unei firme de contabilitate ce este recunoscuta intern si international, si ofera o gama larga de consultanta in afaceri si nu numai. Este dovedit faptul ca folosind serviciul de consultanta in afaceri ale unei firme specializate eficienta economica, precum si profitul firmei tale va creste simtitor.

Consultanta in afaceri – de incredere sau doar cheltuieli ale firmei cu caracter ne-economic?

O vorba veche romaneasca spune ”sa faci vara sanie si iarna caruta”. La fel se procedeaza si cu serviciile de consultanta in afaceri. Odata gasita o firma de contabilitate de nadejde, parteneriatul cu aceasta trebuie sa fie fructificat, si nu intrerupt cu pimul esec conomic al afacerii tale. Cu alte cuvinte, riscurile vor fi tot mai mici daca se tine cont de recomandarile venite in urma consultatiilor in afaceri. De altfel, o firma de contabilitate de nadejde este o firma de top din domeniu, ce ofera servicii de consultanta in afaceri si are experienta in multe tari, fiind si membra a unui grup de firme independente . Alegerea acesteia depinde, in principal, de doua motive: unul este procentul de incredere acordat catre firme de contabilitate, iar celalalt vine din vointa personala proprie in a fi la curent cu noile sau, dupa caz, vechile riscuri economice la care este supusa firma. Cert este ca se tine cont mult de nivelul de performanta si de competitivitate al firmei de contabilitate atunci cand se apeleaza la serviciile de consultanta in afaceri ale acesteia.

Detalii pe www.Tpa-Horwath.Ro

consultanta juridica
13/07/2015

Consultanta juridica

consultanta juridica

Un consultant juridic este o persoana fizica cu studii juridice superioare, acesta trebuie sa aiba cetatenia unui stat membru al Uniunii Europene, acesta asigura apararea drepturilor si intereselor legitime ale statului, ale tuturor autoritatilor publice centrale si locale, ale unor institutii publice, de interes public. Un consilier juridic autorizat este o persoana ce a absolvit cursurile facultatii de drept.

 Consultanta juridica la distanta

 Consultanta juridica poate fii oferita chiar si la distanta, firmele de consultanta juridica ofera diferite servicii precum consultanta juridica orientativa on-line sau pe e-mail, primind raspunsul intr-un termen determinat si stabilit inainte de incheierea contractului, dupa momentul formularii intrebarii. Consultanta juridica poate fii oferita telefonic, taxele ce trebuiesc platite pentru consultanta juridica se stabilesc in functie de gravitatea problemei dumneavoastra si in functie de gradul de specializare al consultantului (avocat sau jurist) .

 Domenii de consultanta juridica

 Se ofera consultanta juridica in toate domeniile de interes ale dreptului precum consultanta juridica in materia dreptului penal, dreptului civil, dreptului comercial, dreptului familiei, dreptului fiscal, dreptului de proprietate intelectuala, acesta fiind drepturile de autor si drepturi conexe, dreptul administrativ, in materia executarilor silite, dreptului international-privat, arbitrajului, dreptului comunitar, dreptului afacerilor, dreptului societar, dreptului concurentei si a dreptului comunitar al concurente, dreptului de concurenta si a dreptului comunitar al concurentei, dreptului comertului international, consultanta judiciara in ceea ce priveste incheierea unui contract in forma electronica, in materia dreptului muncii, in materia dreptului internetului, asigurarilor si achizitiilor publice si nu in ultimul rand se ofera consultanta juridica in materia recuperarii creantelor.

Firma de consultanta poate sa asiste clientul si al reprezenta cu succes in instanta sau in fata oricaror institutii cu atributii jurisdictionale sau in fata altor persoane fizice sau juridice, precum si in fata oricaror institutii ale statului.

 Agenti de consultanta juridica

 Daca aveti nevoie de un consultant juridic, pentru diversele probleme de tip juridic aparute in viata dumneavoastra, nu ezitati sa luati legatura cu o agentii specializati in domeniul juridic. Noi va recomandam sa accesati urmatorul site www.tpa-horwath.ro , acesta apartinand uneia din cele mai serioase firme din acest domeniu, aceasta se situeaza in topul firmelor juridice din Europa, fiind recunoscuta drept una din cele mai bune firme juridice. Firma detine cei mai buni consultanti juridici, avand la activ un numar foarte mare de cazuri juridice finalizate cu succes, firma detine dreptul de activitate in partea centrala si partea de sud est a Europei, in cazul in care aveti nevoie de consultanta juridica apelati cu incredere la aceasta.

Activitatile prestate de firma de consultanta si asistenta juridica sunt infiintarea unor societati comerciale, asociatii si fundatii, asistenta si consultanta juridica in materie de infiintare sau modificarea societatii comerciale, intocmirea si redactarea de acte constitutive, infiintarea sau inchiderea unui punct de lucru, majorarea sau reducerea capitalului social cu numerar sau in natura, schimbarea denumirii unei firme, diminuarea de capital social, cesiunea de actiuni sau parti sociale, extinderea si completarea unui obiect de activitate, suspendarea temporara a activitatii, inmatriculare filiale, schimbare de cenzori, numirea, retragerea si revocarea unui administrator, etc.

Daca aveti nevoie de consultanta juridica nu ezitati sa accesati site-ul www.tpa-horwath.ro

05/12/2013

Contacor Expert – Servicii de contabilitate performante pentru firma dumneavoastra!

contabilitateServiciile de contabilitate performante sunt esentiale pentru buna desfasurare a activitatii firmei dumneavoastra. Cand vorbim de contabilitate, vorbim de un factor esential pentru orice companie, care are un rol adesea sinonim cu viata indelungata a proceselor financiare si materiale din interiorul ei. Datorita acestor nesesitati ale marilor concerne industriale si comerciale, pe piata au aparut firmele de contabilitate, care ofera consultanta si ajutor de nadejde in toate ramurile. Una dintre acestea este firma Contacor Expert din Bucuresti. Ori de cate ori aveti nevoie de servicii specializate pentru contabilitatea firmei, specialistii firmei din capitala sunt solutia pe care o cautati.

La modul general, contabilitatea este o sursa extrem de importanta de informatii atat pentru mediul economic, cat si pentru restul societatii, dovada fiind existenta cererii de informatie contabila atat din partea managementului entitatilor economice (utilizatori interni de informatie contabila), cat si din partea altor purtatori ai unei astfel de cereri, cum ar fi investitorii, finantatorii, creditorii, partenerii comerciali (furnizorii si clientii), partenerii sociali (salariatii si sindicatele), puterea publica si analistii financiari, sistemul judiciar, precum si publicul (utilizatori externi). Pentru a raspunde nevoii de informare a utilizatorilor interni, informatiile furnizate de catre contabilitatea financiara sunt completate de informatiile provenind din contabilitatea interna de gestiune. Aceasta forma a contabilitatii furnizeaza informatii exclusiv pentru utilizatorii interni.

Membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR), Contacor Expert este o societate de contabilitate, expertiza contabila si consultanta in domeniul financiar-contabil si fiscal. Serviciile firmei se adreseaza in principal societatilor mici si mijlocii care doresc sa-si externalizeze serviciile contabile, dar si altor tipuri de societati, oferind consultanta societatilor nou infiintate sau consultanta in vederea infiintarii de noi societati comerciale.

Daca vorbim de contabilitatea firmei dumneavoastra, Contacor Expert va poate ajuta sa va administrati activitatile aferente de zi cu zi mult mai usor prin intocmirea evidentelor contabile complete, prin inregistrarea documentelor primare, prin intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari, dar si prin intocmirea tuturor celorlalte acte contabile vitale in functionarea corecta a unei firme.

Este foarte important sa intelegeti faptul ca alegerea unui contabil este o provocare care trebuie tratata cu toata atentia. Aceasta pentru ca odata ales, contabilul va deveni persoana dumneavoastra de incredere, care va afla mai multe informatii confidentiale despre afacere. Contabilul este cel care citeste facturile de cumparare, cunoaste adaosurile de vanzare, studiaza contractele cu partenerii, stie cu cat ati premiat fiecare angajat in parte si afla detalii despre proiectele dumneavoastra de investitii. Puneti in balanta timpul dedicat unui proces riguros de selectie si costurile refacerii contabilitatii si sigur veti dori sa gasiti un contabil bun din prima incercare. Iar cei mai buni contabili ii gasiti numai la Contacor Expert.

Din gama serviciilor de contabilitate pe care firma din capitala vi le pune la dispozitie putem enumera:

– evidenta contabila completa a tuturor activitatilor firmei

– inregistrarea documentelor primare

– evidenta mijloacelor fixe

– intocmirea jurnalului de vanzari

– intocmirea jurnalului de cumparari

– inregistrarea tranzactiilor bancare si de casa

– inregistrarea salariilor si a taxelor si contributiilor aferente

– evidenta stocuri marfa

– inregistrarea tranzactiilor de import-export

– registrul de evidenta fiscala

– intocmirea registrului inventar

– intocmirea registrului jurnal

– intocmirea cartii mari

– intocmirea balantei sintetice si analitice

– intocmirea si transmiterea catre autoritatile competente a declaratiilor fiscale in conformitate cu legislatia in vigoare (privind obligatiile catre bugetul general consolidat, D390, D394)

– asistenta de specialitate in timpul controalelor fiscale.

Serviciile de contabilitate Contacor Expert se adreseaza atat societatilor mijlocii si mici care doresc sa-si extinda serviciile, cat si firmelor nou infiintate sau persoanelor care doresc sa intemeieze o noua societate comerciala. Corectitudinea, siguranta, seriozitatea, precizia si rapiditatea prin care oamenii acestei companii lucreaza cu clientii lor, plaseaza firma din Bucuresti intr-un pole-position absolut meritat in randul serviciilor contabile din Romania.

Datele de contact:

Str. Duzilor nr. 19 sector 2, Bucuresti

Tel/fax:+40 (21) 252.13.76

Mobil:+40 744.650.263

Email:contact@contacor.ro

Persoana de contact:

Corina Rusu – General Manager

Articol oferit de zoom-biz.ro.

16/10/2013

Cele mai bune servicii de expertiza contabila cu Prest Expert!

Expertiza-contabila-CraiovaDoriti o expertiza contabila care sa va vina in ajutor in ceea ce priveste cercetarea situatiei economice a societatii dumneavoastra, a concordantei dintre documentele primare de evidenta contabila si realitate, utilizate in materie civila, penala sau comerciala? Atunci este momentul sa apelati la compania Prest Expert, care isi are sediul in Craiova. Aceasta va ofera cele mai eficiente solutii in domeniul financiar, contabil si in domeniul politicilor manageriale.

Prin expertul contabil Elena Bojan, firma va pune la dispozitie cele mai bune servicii de expertiza contabila din Craiova. Aceasta expertiza este efectuata cu scopul de a stabili si lamuri problemele cu caracter economic si financiar indicate de instanta, si are competenta de examinare a documentelor si evidentelor tehnic-operative si contabile. Spre deosebire de controlul financiar, dispus de organele de conducere pentru a cunoaste problemele dezvoltarii economice, o activitate cu caracter permanent, expertiza contabila este o activitate ocazionala, ce are loc numai cand se dispune de instanta si poate confirma sau infirma constatarile controlului cu privire la pagube, abateri, deficiente, lipsuri etc. Expertiza contabila este o activitate depusa de un personal autorizat de lege pentru constituirea realitatii unei operatii de natura economica si/sau financiara, pe baza cercetarii documentelor, datelor si informatiilor de contabilitate.

Un expert contabil precum Elena Bojan va poate furniza o informatie contabila importanta atat pentru toate entitatile ce au legatura cu societatea din interior, cat si pentru cele din exterior, cum ar fi organele de control ale statului, care activeaza in domeniul judiciar, financiar si economic. Tocmai din aceasta cauza,  interpretarea trebuie realizata in cel mai precis mod posibil, luand in calcul fiecare document justificativ, registru sau cont. Prin aceasta analiza contabila complexa, se pot identifica:

– diversele cauze ce stau la baza problemelor contabile aparute;

– se pot pune verdictele corecte in situatii de procese sau contestatii si eventuale sedinte in instanta;

– sunt produse informatii pretioase referitoare la pozitia societatii pe piata.

Dupa destinatia sa, expertiza contabila furnizata de societate Prest Expert poate fi:

– judiciara – solicitata de anumite organe pentru solutionarea cauzelor aflate in stare de ancheta, cercetare, judecata (exemplu: politia, parchetul, tribunalul);

– extrajudiciara – solicitata de persoana fizica sau persoana judiciara interesata fara sa existe un dosar de ancheta, cercetare sau judecata.

Obiectul expertizei contabile il formeaza dosarele de ancheta, cercetare sau judecata, iar obiectivele expertizei contabile sunt stabilite sub forma unor intrebari de catre organul de urmarire penala sau instanta, la cererea partilor sau din oficiu, la care trebuie sa raspunda expertul.

Pe langa expertiza contabila, compania Prest Expert mai ofera si alte servicii, extrem de utile in domeniul afacerilor, printre care: evaluare economica (individualizarea bunului, a oricarui activ sau societate si situatia acestora in raport cu piata), audit financiar (intocmirea de rapoarte de audit anuale in conformitate cu Standardele Internationale de Audit), contabilitate (evaluarea, cunoasterea, gestiunea si controlul activelor, datoriilor si capitalurilor), plan de afaceri (util nu numai finantatorilor externi, ci si proprietarilor firmei ), consultanta fiscala (privind impozitul pe profit, servicii complete de contabilitate), mediere (o modalitate facultativa de solutionare a conflictelor pe cale amiabila, cu ajutorul unei terte persoane specializate in calitate de mediator, in conditii de neutralitate, impartialitate si confidentialitate), consultanta financiara, consultanta manageriala, cenzor si raport economic.

Date de contact:

Craiova, Str. M. Kogalniceanu, bl.97, sc. E, ap. 10

Tel: 0351.416.080; 0251.419.310

Fax: 0351.416.081

Mobil: 0723.323.969; 0748.372.771

E-mail: prestexpert@rdscv.ro

In momentul in care veti contacta firma, mentionati ca ati gasit compania pe site-ul zoom-biz.ro, pentru a obtine cel mai bun pret.

Cu Pro Kolekt iti alegi parteneri unul si unul
31/08/2013

Cu Pro Kolekt iti alegi parteneri unul si unul

Cu Pro Kolekt iti alegi parteneri unul si unulReprezinti o companie producatoare din Romania si cauti o piata de desfacere cat mai larga in tara, insa nu ai incredere in toti partenerii de afaceri care se ivesc constant? Ai auzit de numeroase companii carora nu li s-au mai platit datoriile pe care partenerii lor le datorau, din cauza ca au intrat in insolventa? S-a ajuns la procese urate, pierdere de timp, de bani, dar si la multi nervi si frustrare? Vrei sa eviti acest scenariu si sa nu fi nevoit sa treci si tu prin asa ceva cu firma ta? Ai auzit de rapoartele de bonitate si de beneficiile pe care le poti avea de pe urma lor?

Daca nu stii la cine sa apelezi ca sa-ti intocmeasca si tie rapoarte de bonitate, sau mai pe romaneste, sa afli daca un potential partener prezinta sau nu incredere, ia legatura cu Pro Kolekt din Bucuresti. Aceasta companie face parte din marele grup Pro Kolekt, care se regaseste la nivel european, si isi desfasoara activitatea in Romania inca din anul 2007, prevazand si preintampinand criza finaciara prin care va trece toata lumea, inclusiv tara noastra.

In momentul in care vrei sa investesti cu cap si sa nu risti sa pierzi, chiar daca este vorba doar de 1 leu, nu ezita sa apelezi la serviciile de intocmire a rapoartelor de bonitate pe care Pro Kolekt ti le pune la dispozitie prin echipa sa competenta.

Fie criza cat de grea, cu Pro Kolekt nu ti-e frica de nimenea!

Din momentul in care criza economica a invaluit in mantia-i intunecata intreaga planeta, lumea afacerilor a inceput sa tremure. Nenumarati creditori au intrat in impas, deoarece firmele creditate au intrat in insolventa sau au disparut de-a binelea, fara nici o urma, iar banii nu au mai putut fi recuperati.

Deci, in 2013, inainte de a incepe orice afacere cu un nou partener trebuie sa ciulesti foarte bine urechile in stanga si in dreapta ca sa afli informatii proaspete despre acesta. Cum poti realiza acest lucru? Apeland la servicii specializate ale unei firme care intocmeste rapoarte de bonitate.

Ce sunt rapoartele de bonitate? Aceste rapoarte contin informatii complete despre potentialul tau partener. Cine face acest lucru? Pro Kolekt. Compania bucuresteana se angajeaza sa verifice clientul in locul tau si sa-ti ofere rapoarte complete si usor de citit, astfel incat sa poti trage si singur concluzia daca te aliezi sau nu cu un astfel de partener.

Chiar si dupa ce ai batut palma, Pro Kolekt poate sa urmareasca in continuare evolutia firmei si sa-ti prezinte rapoarte despre despre aceasta, astfel incat sa nu fi luat prin surprindere de eventualele cotituri nevaforabile ale partenerilor tai.

Cu Pro Kolekt, afacerea ta se afla in maini sigure, indiferent de situatia financiara a tarii!

Pro Kolekt, solutii amiabile pentru parteneriate de succes

Pro Kolekt este o companie care isi defasoara activitatea in domeniul consultantei financiare si se ocupa cu managementul riscului comercial, oferind si solutii amiabile in cazul in care paguba este produsa.

Deci, Pro Kolekt se ocupa in special de recuperarea extra-judiciara a datoriilor, insa poate face chiar mai mult decat atat, iti ofera informatii valide despre clienti, astfel incat tu sa intri Cu Pro Kolekt iti alegi parteneri unul si unul1intr-o afacere sigura.

Echipa vegheaza in permanenta asupra clientilor sai si a afacerilor acestora indiferent de marimea firmei si a numarului de parteneri.

Daca ai nevoie de un raport de bonitate, ia legatura cu firma Pro Kolekt. Pentru informatii suplimentare, apeleaza numarul 021.335.77.87 sau trimite un e-mail pe adresa office@prokolekt.ro .

In momentul in care vei contacta firma, mentioneaza faptul ca ai gasit compania pe reteaua zoom-biz.ro, pentru a obtine cel mai bun pret.

In continuare, poti citi un articol interesant despre plite incorporabile Gorenje.

26/02/2013

Sun Consulting – servicii financiare complete

Din momentul in care a luat fiinta economia lumii a fost nevoie si de aparitia unor servicii conexe ce aveau ca scop masurarea, evaluarea, cunoasterea, gestionarea si controlul activelor proprii, datoriilor si capitalurilor proprii, precum si a rezultatelor obtinute in urma desfasurarii unor activitati ale persoanelor fizice sau juridice. Aceste servicii despre care vorbim sunt serviciile financiar-contabile.

Orizonturile acestei stiinte sunt atat de largi si se dezvolta cu o foarte mare repeziciune in ceea ce priveste cuprinderea fenomenelor economice, dar si in materie de prezentare, sistematizare si prelucrare a informatiilor fenomenelor economice, incat, in acest domeniu al contabilitatii nu vei putea niciodata spune ca stii totul.

Data fiind aceasta abundenta de informatii noi din domeniul finaciar-contabil, proprietarii firmelor, fundatiilor sau persoanele fizice autorizate cauta ajutor la specialistii in domeniu. Asadar, pentru ca dumneavoastra sa puteti dispune de mai mult timp pentru organizarea activitatii firmei, ati dori, probabil, sa cereti ajutorul unor astfel de profesionisti financiar-contabili.

Firma Sun Consulting, cu sediul in judetul Constanta, va poate ajuta intr-o astfel de problema. Echipa de profesionisti a firmei va va oferi servicii complete din domeniul finaciar-contabil.

  • Servicii de contabilitate primara;
  • Servicii de contabilitate financiara si de gestiune;
  • Asistenta pentru inceperea unei afaceri;
  • Consultanta fiscala;
  • Expertiza contabila;
  • Servicii de salarizare si resurse umane;
  • Refacere contabilitate.

Aceasta gama completslide1a de servicii are rolul de a acoperi orice fel de activitati desfasurate de societatile comerciale sau de persoanele fizice autorizate.

Prezentandu-va aceasta gama completa de servicii, vreau mai departe sa vorbim despre consultanta financiara pusa la dispozitia clientilor firmei Sun Consulting.

Veti afla in continuare ce avantaje veti avea accesand un astfel de serviciu al firmei constantene si cu ce se ocupa un consultant financiar, astfel ca firma dumneavoastra sa urmeze un trend ascendent pe directia dezvoltarii fiscale.

  • Consultanta fiscala acopera toate aspectele financiare ale unei societati pentru buna desfasurare a activitatii acesteia.
  • Dintre cele mai importante aspecte financiare ale unei societati comerciale putem aminti:
  • Intocmirea contestatiilor de orice fel (spre exemplu, impotriva proceselor verbale);
  • Consultanta privind reglementarile de pe piata valutara, procesele de import-export, cod vamal sau tranzactii internationale;
  • Identificarea tuturor taxelor si contributiilor ce se aplica firmei dumneavoastra;
  • Asistenta in indeplinirea obligatiunilor fiscale;
  • Analiza impozitelor, consultanta in probleme de TVA, impozit pe profit sau venit, impozite directe si indirecte, impozite pe salarii, asigurari sociale etc.
  • Analiza si solutionarea problemelor specifice legate de armonizarea cu legislatia UE;homepage
  • Planificare in domeniul taxelor.
  • Analiza si solutionarea problemelor de repatriere a profitului, solutii fiscale de maximizare a investitiilor.

Sun Consulting, va poate ajuta prin serviciul de consultanta financiara sa micsorati fiscalitatea firmei dumneavoastra, punandu-va “pe foaie” toate variantele disponibile legal pentru cresterea profitului.

Firma ofera consultanta fiscala si pentru diferite impozite ale firmei dumneavoastra: impozitul pe venit, impozitul pe profit sau impozite si taxe locale.

Consultantii financiari ai firmei Sun Consulting sunt membri CECAR (Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati). Fiind impartiali si obiectivi, consultantii sunt obligati sa pastreze secrete  informatiile, faptele si documentele probante despre care iau cunostinta si pe care le detin ca urmare a exercitarii atributiilor de consultanta fiscala.

Firma Sun Consulting, intr-o maniera serioasa si prompta va asigura firmei dumneavoastra solutii financiare de inalta calitate si in concordanta cu standardele in vigoare.

Servicii-de-salarizare-Bucuresti-
15/02/2013

Conta Radulescu iti face ordine in firma

Inca de prin facultate visai sa ai propia ta afacere..se pare ca visul tau incepe sa prinda aripi incet, incet. Fiind absolvent al Facultatii de Constructii te-ai gandit normal la o firma de constructii. Ti-ai strans vreo cativa oameni, incep sa vina si comenzile..deci totul pare ca merge ca pe roate. Dar nu ai pe nimeni care sa se ocupe de o evidenta a salariilor, de inregistrarea contractelor de munca..si asta e o chestiune destul de urgenta..nu iti poti permite luxul de a-ti pierde oamenii profesionisti doar din aceasta cauza.

Servicii-de-salarizare-Bucuresti- Solutia cea mai potrivita pare a veni din parte firmei Conta Radulescu. Acestia se ocupa de tot ceea ce inseamna declaratii, dosare de munca, dosare de personal, state de plata, transmitere REVISAL cu evidenta salariatilor, calcule salarii, recuperarea sumelor provenite din concedii medicale si alte servicii. Corectitudinea declaratiei 112 este foarte importanta atat pentru angajat cat si pentru angajator, existenta angajatilor intr-o societate obligand practic angajatorul la realizarea si depunerea acestei declaratii lunar.

De ce Conta Radulescu?

• Misiunea firmei este de a oferi continuitate, promptitudine si pregatire profesionala prin servicii complete in domeniul salarizarii, un partener de lunga durata.

• Firma va este alaturi prin oferirea de explicatii, consultanta, sfaturi in domeniul financiar sau Hr-salarizare.

• Ei vor analiza noile oportunitati de afaceri pentru dumneavoastra, pe care le vor corela cu mediul legislativ si fiscal.

• Specialistii firmei vor contribui la externalizarea serviciilor de contabilitate, lucru care va influenta activitatea firmei dumneavoastra printr-o reducere substantiala a costurilor de personal.

• Compania foloseste sisteme informatice moderne precum Content Management System- CMS , Customer Relationship Management CRM sau Enterprise Resource Planning- ERP, astfel incat dumneavoastra o sa fiti primul care afla de cele mai recente modificari ale legislatiei fiscale romanesti.

• Personalul firmei va va explica ce reprezinta contabilitatea societatii pe care o detineti, ce obligatii aveti fata de statul roman, dar si care sunt si avantajele oferite de legislatia romaneasca, astfel incat relatia dumneavoastra cu statul sa ramana mereu una relaxata.Servicii-

• Firma garanteaza seriozitatea prestarii serviciilor de contabilitate si returneaza banii clientilor, cu actele societatii la zi, in cazul nemultumirii fata de serviciile contabile prestate.

• Serviciile oferite de catre firma sunt adaptate din punctul de vedere al consultantei fiscale, legislative si contabile si sectorului in care activeaza societatile.

• Firma presteaza urmatoarele servicii de salarizare: intocmeste contractele de munca si dosarele de personal, statele de plata, adeverinte pentru salariati, calculeaza salariile angajatilor, intocmeste si depune fisele fiscale .

• Intermediaza relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM).

• Se ocupa cu recuperarea sumelor provenite din concedii medicale si alte servicii.

Firma Conta Radulescu ofera servicii de salarizare la cele mai inalte standarde ale calitatii.