audit intern
03/11/2015

Audit intern – pentru o firma de succes

audit intern

Daca avem o firma sau ne aflam pe punctual de a deschide una, atunci cu siguranta ne dorim ca firma noastra sa fie intotdeauna in top si sa ne aduca doar beneficii, sa ne ajute sa ne dezvoltam din ce in ce mai mult si sa fie apreciata de foarte multe persoane. Sa obtinem acest lucru nu este imposibil, insa este detul de dificil si trebuie sa lucram foarte mult. De asemenea, trebuie sa tinem cont de foarte multe aspecte. Un lucru extrem de important de care trebuie sa beneficieze orice firma este auditul intern, deoarece acesta este cerut peste tot.

Daca va aflati printre persoanele care isi doresc ca firma lor sa fie de succes si sa fie cautata de foarte multi oameni, atunci vizitati site-ul www.tpa-horwath.ro unde veti gasi servicii de audit intern la un raport foarte bun calitate-pret. Seviciile pe care vi le vom oferi se vor ridica la nivelul aseptarilor dumneavoastra, intrucat firma noastra lucreaza si colaboreaza intotdeauna doar cu oameni forte bine pregatiti in domeniu, oameni care sunt gata sa infrunte orice situatie si sa va ajute sa va aduceti firma printre cele mai bune din domeniul in care activeaza.

Care este scopul unui audit intern?

Exista mai multe persoane care nu stiu exact care este scopul unui audit intern, desi este mai mult decat important ca acesta sa existe in cadrul oricarei firme. Auditul intern protezeaza elementele unei organizatii si incearca sa gaseasca cele mai bue si eficiente metode de prevenire a fraudelor sau a oricarei pierderi, astfel incat lementele noastre patrimoniale sa fie intotdeauna in siguranta.
De asemenea, un audit intern evalueaza cat de eficiente sunt controalele financiare, iar dupa aceasta verificare, daca ceva este in neregula, cei care se ocupa de audit intern vor gasi cele mai eficiente solutii pentru a le rezolva, iar in acest fel va creste activitatea firmei noastre, iar situatia economic va fi mult mai buna.

Un alt scop pe care il are auditul intern este sa vada echipamentele muncitorilor si sa verifice daca acestea sunt adecvata muncii fiecaruia, deoarece este foarte important ca un muncitor sa fie protejat la locul de munca, astfel incat sa nu existe riscul unui eventual accident.

Puteti sa accesati online, la orice ora, site-ul www.tpa-horwath.ro unde veti gasi toate informatiile ncesare despre un audit intern. De asemenea, daca doriti sa aflati mai multe informatii, pe care nu le-ati gasit pe site, atunci veti gasi datele noastre de contact, iar cineva din echipa noastra va va ajuta sa aflati ceea ce doriti.

18/02/2014

Auditor financiar Elena Bojan de la Prest Expert!

Mediere-Craiova-1WMF9Daca ai nevoie de servicii profesionale de audit financiar la preturi avantajoase, societatea Prest Expert vine in sprijinul tau.

Prest Expert din Craiova detine toate cunostintele si competenta necesara pentru acoperirea nevoilor complexe ale fiecaruia dintre voi. Auditul financiar presupune examinarea unor informatii in mod profesionist si exprimarea unei opinii independente, facandu-se referire la anumite criterii de calitate. Altfel spus, orice analiza, orice control, orice verificare si orice studiu asupra unei sectiuni sau a unei parti din contabilitate sau din situatiile financiare ale unei entitati, poate fi calificata ca audit financiar. Auditul financiar poate fi realizat doar de catre un membru al Camerei Auditorilor Financiari, statut care se obtine in urma participarii la cursuri specializate, sustinerea unor teste si dobandirea unui cumul de experienta in domeniul economic.

Auditul financiar reprezinta examinarea situatiilor financiare ale societatilor si verificarea respectarii standardelor internationale de audit financiar. Prest Expert furnizeaza majoritatea serviciilor ce tin de auditul financiar, avand un personal extrem de bine calificat. Astfel, poti apela la ei pentru investigatii financiare, rapoarte anuale de audit, evaluari de eficienta si profitabilitate, consultanta in imbunatatirea controlului financiar si multe altele. Elena Bojan este auditor acreditat in Craiova si ofera servicii performante de audit financiar pentru nevoi de investigatii financiare, rapoarte de audit, evaluari si consultanta. Cu o experienta vasta in domeniu, doamna Elena Bojan, impreuna cu ceilalti experti ai societatii, iti ofera cele mai bune servicii din domeniul financiar, orientate spre indeplinirea, intr-un mod profesionist, a cerintelor clientilor. Toti auditorii societatii sunt membri ai Camerei Auditorilor Financiari, statut obtinut prin studii si experienta corespunzatoare. Astfel, vei avea parte de examinari minutioase si obiective a documentelor si operatiunilor financiare, precum si consultanta pentru un control mai bun din acest punct de vedere. Cunostintele iti sunt puse la dispozitie de Prest Expert si sunt permanent actualizate, pentru ca serviciile oferite sa te avantajeze in conditiile actuale de legislatie. Activitatea de audit financiar se finalizeaza cu emiterea opiniei auditorului independent. Opinia de audit poate fi de mai multe feluri in functie de rezultatele testelor de audit.

Prest Expert, cu sediul in Craiova ofera solutii optime in domeniul financiar, contabil si in domeniul politicilor manageriale. Datorita experientei acumulate de-a lungul timpului firma ofera clientilor solutii personalizate pentru orice problema. Gama de servicii este vasta, de la evaluare economica si audit financiar pana la expertiza contabila, consultanta fiscala, planuri de afaceri si mediere. Avantajele colaborarii cu firma Prest Expert sunt: tarifele serviciilor prestate vor fi mai reduse decat in cazul propriului departament de consultanta, ai la dispozitie o echipa de specialisti in domeniu, echipa este la curent cu ultimele modificari legislative si vei putea lua deziciile corecte pe baza rapoartelor intocmite in timp real.

Pentru mai multe informatii despre serviciile oferite si despre auditul financiar, acceseaza pagina de internet a companiei sau solicita asistenta unuia dintre reprezentantii firmei Prest Expert. Principalul obiectiv al firmei este oferirea de servicii complete cu promptitudine si seriozitate pentru ca exigentele fiecarui client sa fie indeplinite. Fie ca esti un mic intreprinzator sau o companie mare, apeland la serviciile Prest Expert vei avea parte numai de avantaje. Consulta auditorul financiar Elena Bojan de la Prest Expert pentru succesul afacerii pe care o detii.

Datele de contact ale firmei Prest Expert

Adresa firmei: Str. M. Kogalniceanu, Bl, 97, sc. E, Ap. 10, Craiova

Telefon: 0351 416 080

Email: prestexpert@rdscv.ro

Alege Business Communication, iar fondurile europene vor fi mai aproape de tine!

22/10/2013

Cu totii stim ce semnificatie au fondurile europene si care este importanta obtinerii lor, nu-i asa? Ei bine, acestea atrag, intotdeauna, dupa sine, obligativitatea unor servicii de audit menite sa va ofere o imagine tehnica asupra modalitatilor in care s-au efectuat finantarile din fondurile europene.

Fondurile nerambursabile reprezinta o imensa oportunitate pentru cei care le solicita, dar si pentru afacerile sau proiectele care se doresc a fi realizate, indiferent in ce domeniu (social, economic, cultural, s.a.). Dar cu toate acestea, este important de stiut ca, fondurile obtinute trebuie sa fie cheltuite doar in scopurile care vizeaza proiectul propriu-zis si nu cu alte intentii. Asadar, fara cheltuieli neeligibile, pentru ca acestea vor fi detectate si vor duce la consecinte negative!

Aveti nevoie de servicii de audit pentru fondurile UE in Timisoara? Veniti la Business Communication si totul este ca si rezolvat! Profesionistii companiei noastre va pun la dispozitie doar servicii de calitate care va vor satisface pe deplin. Corectitudinea si seriozitatea sunt doua atribute care ne caracterizeaza, iar datorita lor, multumirea voastra va fi inerenta.

Datorita experientei dobandite in decursul timpului, compania noastra se poate mandri cu un portofoliu bogat al colaborarilor cu diferite societati care au beneficiat sau care inca mai beneficiaza de finantare nerambursabila. Acest lucru si nu numai, ne recomanda ca fiind cei indicati sa va furnizam serviciile de audit pentru fondurile UE, daca locuiti in Timisoara sau va aflati in acest oras.

Procedurile pe care le utilizam sunt in concordanta cu prevederile Standardelor Internationale de Audit aplicabile, Standardelor Nationale de Audit, Directivelor Europene si se desfasoara conform termenelor contractuale. Promitem ca rapoartele finale, care urmeaza a fi transmise catre organismele de finantare, vor corespunde in cel mai mic detaliu cu datele reale, astfel incat sa nu existe niciun fel de probleme sau de diferente. Datorita cunostintelor de specialitate si priceperii profesionistilor care activeaza in cadrul companiei Business Communication, serviciile de audit se vor desfasura la cel mai inalt nivel de precizie, acuratete si rigurozitate.

Probabil stiti deja, dupa cum am mentionat anterior, ca auditul, in cazul finantarilor europene, este obligatoriu si ca doar o evaluare corecta va garanta excluderea riscurilor de a inapoia fondurile primite, sau rambursarea cheltuielilor efectuate. Noi vom verifica eligibilitatea sumelor solicitate si a modului de utilizare a fondurilor, care sunt date atat de vitale.

In cazul in care, va vom putea oferi recomandari utile in ceea ce priveste imbunatatirea activitatii in cadrul proiectului, o vom face. Pentru a obtine rapoarte reale, echipa Business Communication va ofera servicii de audit pentru fonduri UE la cele mai inalte standarde de calitate, respectand toate etapele necesare unei astfel de evaluari. Printre acestea se numara: planificare, control, evaluarea sistemelor de contabilitate, tinerea evidentei, control intern, probe de audit si planificare.

De ce sa nu profiti si tu de avantajele pe care le-ai putea avea daca accesezi fonduri nerambursabile? Insa, tine minte, cheltuielile trebuie sa fie intotdeauna eligibile deoarece serviciile de audit pentru fondurile UE vin automat, odata cu acestea.

16/10/2013

Cele mai bune servicii de expertiza contabila cu Prest Expert!

Expertiza-contabila-CraiovaDoriti o expertiza contabila care sa va vina in ajutor in ceea ce priveste cercetarea situatiei economice a societatii dumneavoastra, a concordantei dintre documentele primare de evidenta contabila si realitate, utilizate in materie civila, penala sau comerciala? Atunci este momentul sa apelati la compania Prest Expert, care isi are sediul in Craiova. Aceasta va ofera cele mai eficiente solutii in domeniul financiar, contabil si in domeniul politicilor manageriale.

Prin expertul contabil Elena Bojan, firma va pune la dispozitie cele mai bune servicii de expertiza contabila din Craiova. Aceasta expertiza este efectuata cu scopul de a stabili si lamuri problemele cu caracter economic si financiar indicate de instanta, si are competenta de examinare a documentelor si evidentelor tehnic-operative si contabile. Spre deosebire de controlul financiar, dispus de organele de conducere pentru a cunoaste problemele dezvoltarii economice, o activitate cu caracter permanent, expertiza contabila este o activitate ocazionala, ce are loc numai cand se dispune de instanta si poate confirma sau infirma constatarile controlului cu privire la pagube, abateri, deficiente, lipsuri etc. Expertiza contabila este o activitate depusa de un personal autorizat de lege pentru constituirea realitatii unei operatii de natura economica si/sau financiara, pe baza cercetarii documentelor, datelor si informatiilor de contabilitate.

Un expert contabil precum Elena Bojan va poate furniza o informatie contabila importanta atat pentru toate entitatile ce au legatura cu societatea din interior, cat si pentru cele din exterior, cum ar fi organele de control ale statului, care activeaza in domeniul judiciar, financiar si economic. Tocmai din aceasta cauza,  interpretarea trebuie realizata in cel mai precis mod posibil, luand in calcul fiecare document justificativ, registru sau cont. Prin aceasta analiza contabila complexa, se pot identifica:

– diversele cauze ce stau la baza problemelor contabile aparute;

– se pot pune verdictele corecte in situatii de procese sau contestatii si eventuale sedinte in instanta;

– sunt produse informatii pretioase referitoare la pozitia societatii pe piata.

Dupa destinatia sa, expertiza contabila furnizata de societate Prest Expert poate fi:

– judiciara – solicitata de anumite organe pentru solutionarea cauzelor aflate in stare de ancheta, cercetare, judecata (exemplu: politia, parchetul, tribunalul);

– extrajudiciara – solicitata de persoana fizica sau persoana judiciara interesata fara sa existe un dosar de ancheta, cercetare sau judecata.

Obiectul expertizei contabile il formeaza dosarele de ancheta, cercetare sau judecata, iar obiectivele expertizei contabile sunt stabilite sub forma unor intrebari de catre organul de urmarire penala sau instanta, la cererea partilor sau din oficiu, la care trebuie sa raspunda expertul.

Pe langa expertiza contabila, compania Prest Expert mai ofera si alte servicii, extrem de utile in domeniul afacerilor, printre care: evaluare economica (individualizarea bunului, a oricarui activ sau societate si situatia acestora in raport cu piata), audit financiar (intocmirea de rapoarte de audit anuale in conformitate cu Standardele Internationale de Audit), contabilitate (evaluarea, cunoasterea, gestiunea si controlul activelor, datoriilor si capitalurilor), plan de afaceri (util nu numai finantatorilor externi, ci si proprietarilor firmei ), consultanta fiscala (privind impozitul pe profit, servicii complete de contabilitate), mediere (o modalitate facultativa de solutionare a conflictelor pe cale amiabila, cu ajutorul unei terte persoane specializate in calitate de mediator, in conditii de neutralitate, impartialitate si confidentialitate), consultanta financiara, consultanta manageriala, cenzor si raport economic.

Date de contact:

Craiova, Str. M. Kogalniceanu, bl.97, sc. E, ap. 10

Tel: 0351.416.080; 0251.419.310

Fax: 0351.416.081

Mobil: 0723.323.969; 0748.372.771

E-mail: prestexpert@rdscv.ro

In momentul in care veti contacta firma, mentionati ca ati gasit compania pe site-ul zoom-biz.ro, pentru a obtine cel mai bun pret.

15/10/2013

Audit financiar asigurat de Arexim Audit

Buna desfasurare a afacerii dumneavoastra trebuie sa tina cont de un plan de afaceri intocmit de personal calificat; astfel, urmand un sablon bine pus la punct, puteti indeplini cu succes obiective marete ce urmaresc, desigur, cresterea performantelor, imbunatatirea imaginii firmei dar si cresterea profitului lunar. Similar, pentru a evita situatiile neplacute si pentru a pastra un echilibru economic, trebuie sa solicitati efectuarea unui audit financiar. Auditul financiar poate fi executat doar de personal calificat, cu experienta in domeniul financiar, ceea ce inseamna ca trebuie sa solicitati serviciile unei companii de profil, precum Arexim Audit.

Auditul financiar este similar oricarui audit. In principiu, un audit reprezinta o analiza amanuntita a situatiei unei companii sau afaceri. In functie de tipul auditului, analiza poate fi financiara, de marketing, de gestiune si asa mai departe. Asadar, prin solicitarea unui audit financiar veti avea acces la toate datele financiare ale afacerii dumneavoastra, observand astfel in ce zone sunt probleme, urmand apoi sa luati deciziile potrivite pentru solutionarea acestora.

In cadrul auditului, se precizeaza si solutiile ce ar trebui implementate pentru imbunatatirea strategiei financiare si pentru rezolvarea problemelor existente. Aceasta etapa de solutionare poate fi realizata tot de expertii care au efectuat auditul, sau poate fi intrebuintata unui departament din cadrul firmei dumneavoastra.

Acum, pentru a va oferi o imagine propriu-zisa asupra auditului financiar, iata ceea ce trebuie sa stiti: auditul financiar este o activitate de analizare in vederea exprimarii unei opinii de catre auditorii financiari asupra situatiilor financiare, in concordanta cu standardele de audit nationale si internationale. Auditorul financiar este o persoana fizica sau juridica ce a dobandit aceasta calitate in conditiile O.U.G. nr. 75/1999. Avand in vedere aceste aspecte, trebuie sa stiti faptul ca Arexim Audit va sta la dispozitie cu auditori autorizati prin lege sa efectueze analizele si sa prezinte rapoartele de care aveti nevoie pentru a putea dobandi o perspectiva ampla asupra situatiei dumneavoastra financiare.

Serviciile companiei Arexim Audit se adreseaza clientilor din Bucuresti si din imprejurimi, acestea din urma fiind de cea mai buna calitate, conforme cu legislatia in vigoare, obiective si confidentiale. In afara auditului financiar, societatea va ofera si alte servicii, printre care amintim: consultanta pentru accesarea fondurilor europene, servicii de management pentru resurse umane, contabilitate, consultanta fiscala, sistem gestiune contabila si multe altele. Echipa Arexim Audit este formata din personal calificat, cu experienta in domeniu, capabil sa rezolve in timp scurt pana si cele mai complexe cereri venite din partea clientilor.

Pentru solicitare unui audit financiar Arexim Audit, puteti oricand sa utilizati datele de contact din josul acestui articol. Un reprezentat al companiei va va prelua comanda, urmand apoi sa stabiliti de comun acord celelalte aspecte ale parteneriatului. Puteti trimite un mesaj catre Arexim Audit si prin completarea unui formular online, pus la dispozitia dumneavoastra prin intermediul unui website de specialitate. Aceeasi pagina web poate fi utilizata de cei ce sunt interesati si de alte servicii financiare, sau de cei care doresc mai multe detalii referitoare la activitatea si experienta Arexim Audit.

Arexim Audit, date de contact:

Adresă: Str. Ing. Nicolae Slăniceanu, nr. 28, Sector 2 (zona Piaţa Muncii, lângă Registrul Comerţului);
E-mail: ionescu@arexim.ro
Telefon fix: 021/326.72.04, 021/302.89.62, 021/302.89.63
Fax: 021/326.72.05
Mobil: 0724.231.877

In momentul in care vei contacta firma, mentioneaza faptul ca ai gasit compania pe reteaua zoom-biz.ro, pentru a obtine cel mai bun pret.

audit it
04/09/2013

Business Comunication – un adevarat sprijin pentru auditorii interni si financiari

Lucrati in domeniul auditaudit itului financiar si intern si aveti nevoie de o aplicatie informatica creata in scopul sa ajute auditorii? Vreti sa colaborati cu o companie specializata in a oferi suport persoanelor ce realizeaza activitati de audit financiar, intern sau al sistemelor informatice? In acest caz, Business Comunication Timisoara detine solutia ideala pentru dumneavoastra.

Cu ce se ocupa firma timisoreana si ce beneficii vor avea clientii in urma colaborarii cu dumnealor?

Business Comunication Timisoara este recunoscuta pentru calitatea serviciilor de audit pe care le ofera. Principalul serviciu pe care specialistii firmei l-au dezvoltat si practicat catre clienti este reprezentat de aplicatia informatica destinata auditorilor financiari si interni. Inca din 2006, aplicatia Bcomm Audit Manager a venit in sprijinul auditorilor oferindu-le suport pentru desfasurarea activitatilor care privesc planificarea auditului si structura dosarului in functie de fiecare misiune, exportul si importul dosarelor de audit, crearea unui numar nelimitat de foi de lucru, efectuarea unor operatii matematice si teste asupra fisierelor, esantionarea statistica a datelor, vizualizarea unor statistici cu privire la elementele dosarului, arhivarea si dezarhivarea si multe alte activitati.

Prin intermediul acestei aplicatii auditorul are posibilitatea de a isi defini o structura dinamica a dosarelor (permanent si curent) de audit pe care, mai tarziu, o poate reautiliza in cadrul mai multor misiuni de audit. Aceasta structura de dosar functioneaza ca si un sablon de lucru pe care se poate ridica orice tip de misiune de audit, fara a se mai redefini programele si foile de lucru. In acest mod, auditorul are posibilitatea de a isi defini propa sa abordare si procedura de audit, respectand cu precizie standardele de audit.

Managementul foilor de lucru si a tuturor dosarelor se realizeaza printr-un sistem riguros de referentiere automata. Aceste sistem nu permite dublarea referintelor pastrandu-se integritatea dosarului.

Auditul este o activitate intreprinsa pentru a putea oferi o nota certa, veridica, din exterior, asupra unei activitati desfasurate de o anumita firma, organizatie, persoana juridica etc. Exista audit financiar, audit al performantei, audit al sistemelor informatice si lista poate continua. Practic, aceasta activitate are scopul de a stabili adevarul intr-o anumita situatie si este realizata doar de persoane specializate si calificate in acel domeniu in care se doreste auditul.

Compania Business Comunication Timisoara vine in sprijinul clientilor ce au nevoie de servicii de audit IT. Acest tip de audit nu face altceva decat sa analizeze in detaliu sistemul informatic al companiei si evalueaza eficacitatea si eficienta utilizarii resurselor informatice. Cum tehnologia este in continua dezvoltarea si activitatea de audit IT trebuie sa tina pasul cu ea, iar firma Business Comunication Timisoara vine in sprijinul firmelor de doresc sa realizeze un astfel de audit al sistemului informatic.audit it

Asadar, daca doriti un program special conceput pentru activitatile de audit financiar si audit intern, apelati cu incredere la serviciile companiei Business Comunication Timisoara .

Date de contact:

Denumirea firmei: Business Comunication Timisoara;

Numar de telefon: 0356 171 267 sau 0764 167 826.

In momentul in care veti contacta firma, mentionati ca ati gasit compania pe site-ul zoom-biz.ro, pentru a obtine cel mai bun pret.

Puteti citi si alte articole interesante accesand link-ul urmator www.articole-zoombiz.ro .

Planificarea auditului cu Business Communication
01/07/2013

Planificarea auditului cu Business Communication

Planificarea auditului cu Business CommunicationAi nevoie urgenta de servicii complete de audit financiar si nu stii pe cine sa contactezi? Daca da, firma Business Communication din Timisoara iti sta la dispozitie cu servicii eficiente de audit financiar, printre care se numara si planificarea misiunii de audit. Aceste servicii sunt prestate cu un inalt profesionalism si seriozitate.

Ce este planificarea misiunii de audit?

Auditorul trebuie sa planifice misiunea de audit intr-o maniera care sa asigure ca aceasta va fi indeplinita in conditii eficiente si la termen. Planificarea auditului consta in construirea unei strategii generale si abordari amanuntite cu privire la natura, durata si gradul de cuprindere preconizat ale auditului.

Misiunea de audit este o sarcina separata si identificabila, care este finalizata prin emiterea de catre auditor a unui punct de vedere, declaratie sau opinie, consemnate potrivit unor reguli intr-un raport, asupra indeplinirii unor obiective clare si bine determinate.

Activitatea de planificare a auditului are urmatoarele caracteristici:

– Rationalitatea- procesul de planificare si rezultatele acestuia permit auditorului, evaluarea logica a indeplinirii sarcinilor, precum si stabilirea de obiective concrete;
– Anticiparea- procesul de planificare permite dimensionarea sarcinilor in timp, astfel incat prioritatile sa fie clar evidentiate;
– Coordonarea- planificarea permite coordonarea, atat a politicilor de audit, de catre institutiile de audit, cu auditurile realizate efectiv, cat si a activitatii desfasurate de alti auditori sau experti.

Obiectivele planificarii auditului

Aceastea se refera la stabilirea modalitatilor prin care obligatiile legale, ce revin auditorului si alte prioritati de audit, sunt respectate si anume:

– identificarea intinderii atributiilor si rezultatelor previzibile ale auditorilor;
– definirea modului in care vor fi obtinute si analizate probele de audit necesare atingerii obiectivelor auditului;
– identificarea resurselor ce vor fi necesare, utilizarea lor efectiva si stabilirea bugetului de timp si a costurilor;
– controlarea si supravegherea de catre conducerea entitatii auditate a auditurilor individuale, iar de catre institutiile supreme de audit realizarea unui control si a unei supravegheri totale (generale).

Obiectivul misiunilor de audit consta in auditul de atestare financiara, auditul de legalitate, auditul performantei ori combinatii intre acestea.

O misiune de audit include in mod tipic, urmatoarele etape:

1. Etapa preliminara, in care auditorul desfasoara urmatoarele actiuni:
– adunarea si evaluarea initiala a informatiilor despre entitate;
– evaluarea preliminara a sistemelor contabile si de control intern;
– definirea obiectivelor detaliate ale auditului;
– evaluarea initiala a resurselor necesare auditului si stabilirea calendarului de lucru.

2. Etapa de planificare, care consta in realizarea urmatoarelor actiuni:
– elaborarea planului de audit;
– stabilirea legaturii cu entitatea auditata;
– intocmirea programelor de audit ca parti componente ale planului de audit;
– aprobarea planului de audit.

3. Etapa de lucru in teren, care cuprinde urmatoarele actiuni:
– colectarea si evaluarea probelor de audit;
– identificarea si aprobarea oricaror modificari necesare.

4. Etapa raportarii, in care auditorul desfasoara urmatoarele actiuni:
– proiectarea si analiza concluziilor, opiniilor, recomandarilor;
– reanalizarea, aprobarea si publicarea rezultatelor;
– punerea de acord a resurselor folosite cu cele alocate prin planul de audit;
– evaluarea performantei echipei de audit.

5. Etapa de post – raportare, care consta in supravegherea impactului pe care il are asupra entitatii auditate.

La final, iti recomandam sa apelezi cu incredere la serviciile de planificarea a misiunii de audit oferite de firma Business Communication din Planificarea auditului cu Business CommunicationTimisoara. Pregatirea profesionala a auditorilor acestei firme este ridicata, ea fiind dublata de seriozitate si o calitate desavarsita.

Daca ai nevoie de servicii planificarea misiunii de audit, ia legatura cu firma Business Communication. Pentru contact, apeleaza numerele 0356-171.267 si 0764-167.826 sau trimite un e-mail pe adresa office@bcomm.biz.

In momentul in care vei contacta firma, mentioneaza faptul ca ai gasit compania pe reteaua zoom-biz.ro, pentru a obtine cel mai bun pret.

In continuare, poti citi un articol interesant despre sfoara din polypropylena.

28/02/2013

Compania Bcomm Audit Manager din Timisoara – partenerul auditului de calitate!

BCSolutii complete de software pentru fisiere de criptare si decriptare, aplicatii informatice diverse pentru auditorii financiari si interni, suport pentru desfasurarea activitatilor de audit, exportul si importul dosarelor de audit, operatii matematice diverse si teste, esantioane statistice ale datelor, arhivarea si dezarhivarea dosarelor – la cele mai inalte standarde, oferite de specialistii in domeniul auditului, compania Bcomm Audit Manager Timisoara !

Firma Bcomm Audit Manager din Timisoara este renumita pentru calitatea serviciilor de audit oferite clientilor si partenerilor.

Din multitudinea acestora se remarca aplicatia informatica destinata auditorilor financiari si interni, care ofera un suport solid  pentru desfasurarea activitatilor ce privesc planificarea auditului, structurile dosarelor in functie de misiuni, exportul si importul dosarelor de audit, operatii matematice diverse, statistici, arhivari si dezarhivari, etc.

BCOMM Audit Manager reprezinta  o aplicatie informatica destinata auditorilor financiari, interni si de sisteme informationale, aceasta oferind suport special unor activitati de genul :BC 1

  • definirea unei abordari si proceduri proprii de audit printr-o structura dinamica de dosar
  • planificarea activitatii de audit si a structurii dosarului in functie de fiecare misiune
  • managementul echipei de audit si al bugetului misiunii
  • managementul dinamic al dosarelor de audit
  • revizuirea interactiva a dosarelor
  • importul datelor din fisierele de la client
  • atasarea in cadrul foilor de lucru a unor documente si fisiere externe de diverse formate (.doc, .xls, .wk4, .123, .jpg, .pdf, .mpg s.a)
  • efectuarea unor operatii matematice si teste asupra fisierelor
  • esantionarea statistica a datelor
  • exportul datelor
  • cautarea rapida a elementelor dosarului
  • arhivarea si dezarhivarea dosarelor
  • lucrul in retea s.a

BC 2Aceasta aplicatie inedita il ajuta pe auditor sa-si defineasca o structura dinamica a dosarelor (permanent si curent) de audit pe care, ulterior, o poate reutiliza in cadrul mai multor misiuni de audit.

Structura dosarului functioneaza precum un sablon de lucru pe care se poate dezvolta orice misiune de audit, fara a se mai redefini programul si foile de lucru. Astfel, auditorul isi defineste propria sa abordare si procedura de audit,  respectand in acelasi timp cu rigurozitate si standardele de audit.

Gestionarea foilor de lucru si a tuturor elementelor dosarului este realizata cu ajutorul unui  sistem riguros de referentiere automata. Sistemul nu permite dublarea referintelor,  pastrandu-se astfel integritatea dosarului.

Nu ezita sa folosesti BCOMM Audit Manager ! Doar astfel vei reusi sa reduci cu peste 70% din timpul necesar managementului dosarelor de audit si ale activitatilor de referentiere si ordonare a dosarelor !

Aplicatia functioneaza precum o platforma-suport pentru echipa de audit, in cadrul ei putand fi integrate module (utilitare de audit specifice sectiunilor dosarului) dezvoltate si disponibile ulterior instalarii initiale.

Pentru executia  aplicatiei ai nevoie de cateva cerinte de sistem :BC 3

1.   Cerinte minime

Procesor: Pentium 4, frecventa 3 Ghz

-Memorie RMA 1 GB

-Spatiu liber pe HDD 2 GB

-Sistem de operare Windows XP

2. Cerinte optime:

-Procesor Intel Core2Duo, frecventa 2,2 Ghz

-Memorie RAM 4GB

-Spatiu liber pe HDD 4 GB

-Sistem de operare Windows XP / Vista / 7

Compania Bcomm Audit Manager din Timisoara iti ofera solutii complete de software pentru fisiere de criptare si decriptare, sau file encryption dupa cum mai sunt numite.

BbSoftware-ul de criptare propus de specialistii societatii executa algoritmi proiectati special pentru criptarea datelor informatice, astfel incat acestea nu pot fi recuperate fara ajutorul unei chei de acces.

Si asta deoarece se cunoaste deja ca software-ul de criptare este o parte esentiala a diverselor aspecte, care sunt legate de modul de comunicare al computerului.

Daca tii la afacerea ta, daca vrei sa-ti protejezi informatiile pretioase si sensibile in acelasi timp, nu mai ezita si apeleaza la solutiile complete de software pentru fisiere de criptare si decriptare oferite de  Compania Bcomm Audit Manager din Timisoara !

Servicii-de-salarizare-Bucuresti-
15/02/2013

Conta Radulescu iti face ordine in firma

Inca de prin facultate visai sa ai propia ta afacere..se pare ca visul tau incepe sa prinda aripi incet, incet. Fiind absolvent al Facultatii de Constructii te-ai gandit normal la o firma de constructii. Ti-ai strans vreo cativa oameni, incep sa vina si comenzile..deci totul pare ca merge ca pe roate. Dar nu ai pe nimeni care sa se ocupe de o evidenta a salariilor, de inregistrarea contractelor de munca..si asta e o chestiune destul de urgenta..nu iti poti permite luxul de a-ti pierde oamenii profesionisti doar din aceasta cauza.

Servicii-de-salarizare-Bucuresti- Solutia cea mai potrivita pare a veni din parte firmei Conta Radulescu. Acestia se ocupa de tot ceea ce inseamna declaratii, dosare de munca, dosare de personal, state de plata, transmitere REVISAL cu evidenta salariatilor, calcule salarii, recuperarea sumelor provenite din concedii medicale si alte servicii. Corectitudinea declaratiei 112 este foarte importanta atat pentru angajat cat si pentru angajator, existenta angajatilor intr-o societate obligand practic angajatorul la realizarea si depunerea acestei declaratii lunar.

De ce Conta Radulescu?

• Misiunea firmei este de a oferi continuitate, promptitudine si pregatire profesionala prin servicii complete in domeniul salarizarii, un partener de lunga durata.

• Firma va este alaturi prin oferirea de explicatii, consultanta, sfaturi in domeniul financiar sau Hr-salarizare.

• Ei vor analiza noile oportunitati de afaceri pentru dumneavoastra, pe care le vor corela cu mediul legislativ si fiscal.

• Specialistii firmei vor contribui la externalizarea serviciilor de contabilitate, lucru care va influenta activitatea firmei dumneavoastra printr-o reducere substantiala a costurilor de personal.

• Compania foloseste sisteme informatice moderne precum Content Management System- CMS , Customer Relationship Management CRM sau Enterprise Resource Planning- ERP, astfel incat dumneavoastra o sa fiti primul care afla de cele mai recente modificari ale legislatiei fiscale romanesti.

• Personalul firmei va va explica ce reprezinta contabilitatea societatii pe care o detineti, ce obligatii aveti fata de statul roman, dar si care sunt si avantajele oferite de legislatia romaneasca, astfel incat relatia dumneavoastra cu statul sa ramana mereu una relaxata.Servicii-

• Firma garanteaza seriozitatea prestarii serviciilor de contabilitate si returneaza banii clientilor, cu actele societatii la zi, in cazul nemultumirii fata de serviciile contabile prestate.

• Serviciile oferite de catre firma sunt adaptate din punctul de vedere al consultantei fiscale, legislative si contabile si sectorului in care activeaza societatile.

• Firma presteaza urmatoarele servicii de salarizare: intocmeste contractele de munca si dosarele de personal, statele de plata, adeverinte pentru salariati, calculeaza salariile angajatilor, intocmeste si depune fisele fiscale .

• Intermediaza relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM).

• Se ocupa cu recuperarea sumelor provenite din concedii medicale si alte servicii.

Firma Conta Radulescu ofera servicii de salarizare la cele mai inalte standarde ale calitatii.