credit rapid
02/03/2017

Creditul rapid, solutia ideala in situatiile de criza

credit rapid

Contextul social si economic din zilele noastre duce, din pacate, la aparitia de diverse probleme si cheltuieli neprevazute. Acestea pot sa ne dea reale batai de cap, deoarece tind sa apara, de regula, in momente nefaste, cand nu avem la dispozitie sumele necesare de bani pentru a le rezolva. In acest fel apare nevoia de finantare rapida, cand suntem pusi in situatia de a alege intre apelarea la un credit rapid de la o institutie financiara nebancara sau incercarea de a accesa un credit bancar. Acesta din urma reprezinta o adevarata problema pentru foarte multi dintre noi, tocmai de aceea relativ de curand au inceput sa creasca in popularitate creditele oferite de IFN-uri. Acestea au conditii de acordare mult mai permisive, putand a fi la indemana si celor care au un istoric de credit negativ, figurand pe lista neagra a Biroului de Credite.

Numeroasele avantaje ale optarii pentru un credit rapid

In primul rand trebuie precizat faptul ca in ultima vreme increderea oamenilor a crescut considerabil fata de institutiile financiare nebancare, datorita faptului ca acestea sunt reglementate in mod strict de legile in vigoare. Mai mult decat atat, un garant al sigurantei de 100% o reprezinta preocuparea constanta a Bancii Nationale a Romaniei in monitorizarea activitatii acestor institutii. Tocmai din aceste motive acest domeniu a inflorit in ultima vreme in tara noastra. O astfel de institutie nebancara se poate gasi si la www.concordiacapital.ro. Aceasta vine in ajutorul celor care doresc sa beneficieze de un credit rapid, cu o echipa dinamica si de succes, in masura sa gaseasca cele mai bune optiuni de creditare pentru cele mai felurite nevoi.

In primul rand se poate mentiona, ca un mare avantaj, perioada scurta de analiza a dosarului de credit. In acest fel oricine se poate bucura de banii pusi la dispozitie in cel mai scurt timp. Din punct de vedere al documentatiei, se poate mentiona ca nu este nevoie de un volum mare de acte, usurand in acest fel efortul depus de doritori. Un foarte mare avantaj in ochii multor oameni o reprezinta faptul ca nu se fac nici un fel de verificari in Biroul de Credit, prezenta pe lista neagra a acestuia nefiind luata in seama. Mai mult decat atat, nu se iau in considerare nici restantele sau intarzierile de plata la alte posibile credite anterior accesate sau chiar aflate in derulare.

Alegerea IFN-ului potrivit nevoilor noastre in vederea accesarii unui credit rapid

Aceasta etapa preliminara in rezolvarea problemelor financiare ale oricui trebuie privita cu multa diligenta. Poate insemna diferenta dintre un credit rapid avantajos si unul potential dezastruos. Trebuie alese doar IFN-urile care se bucura de experienta in acest domeniu si de un grad ridicat de seriozitate si transparent. Tocmai de aceea se poate opta si pentru www.concordiacapital.ro. Aceasta institutie se bucura de atributele mai sus enumerate, avand o indelunga experienta in domeniul acordarii creditelor rapide sau de alte tipuri. Specialistii ei vin in sprijinul fiecarui doritor cu o solutie de finantare adecvata si personalizata in concordant cu nevoile sale.

Ganditi-va la cea mai buna alegere inainte de a accesa un credit. Alegeti www.concordiacapital.ro pentru un credit rapid in cele mai avantajoase conditii.

 

credit nebancar
19/09/2016

Imprumuturi fara adeverinta de venit. Cum este posibil

credit nebancar

Poate ca de multe ori v-ati gandit la posibilitatea de a face un credit nebancar si astfel sa va rezolvati aproape instantaneu problemele dar nu doriti ca cei de la servici sa cunoasca faptul ca va aflati intr-un impas financiar. Cum pentru orice institutie bancara adeverinta de salariu este un document deosebit de important care atesta eligibilitatea dumneavoastra de a plati ratele la timp dintr-un venit sigur. De asemenea, o banca are setate veniturile minime care beneficiaza de posibilitatea de creditare si desigur, nu intotdeauna este posibil sa primiti un credit daca aveti venituri incasate din profesii liberale.

Aspecte privind solicitarea unui numar mic de documente la un IFN

In cazul unei institutii financiare nebancare documentele solicitate nu sunt atat de multe si nici nu se cere adeverinta de venit care pentru multi clienti este un document care ii sperie. Dar adeverinta de venit este una dintre cele mai importante documente intrucat dovedeste capacitatea de rambursare a creditului solicitat pe baza unui venit constant. De asemenea, ofera si garantia ca acel credit nebancar va putea fi achitat la data scandentei.

Desi unele institutii financiare nebancare nu solicita adeverinta de venit ci doar un extras de cont trebuie sa stiti ca ambele documente au rolul de a dovedi capacitatea de rambursare la timp a creditelor solicitate.

Putem spune ca este deosebit de important sa prezentati acest document indiferent daca este vorba despre solicitarea unui credit pe termen scurt. Anumite institutii financiare nebancare nu mai solicita acest document intrucat verifica situatia dumneavoastra financiara prin intermediul autoritatilor competente. Dar de multe ori realitatea nu este reflectata cu adevarat prin aceasta analiza. Astfel, in cazul unui credit nebancar este deosebit de important pentru institutia in cauza sa solicite toate documentele pe baza carora urmeaza sa se faca creditul.

Lipsa solicitarii adeverintei de venit este mai mult o forma de reclama menit sa atraga clientii in numar cat mai mare. Nu este ilegal, ci este o masura prin care institutiile financiare nebancare reduc in mod considerabil numarul de documente solicitate pentru un credit nebancar.

Cu toate ca la Concordia Capital se solicita adeverinta de venit printre alte documente deosebit de importante, este necesar sa se prezinte intrucat exista si persoane care nu detin un cont bancar in care sa se vireze acest credit nebancar si atunci numai adeverinta de venit poate sa stabileasca daca clientul este eligibil pentru a solicita creditul respectiv.

Solicitati chiar azi un credit nebancar de la Concordia Capital

Concordia Capital este una dintre acele institutii financiare nebancare ce acorda posibilitati tuturor clientilor prin a le oferi solutii profesioniste si competente pe baza analizei realizate in cadrul consultantei.

Este foarte usor de obtinut un credit nebancar, in sensul ca fiecare persoana ce prezinta documentele solicitate si poate dovedi institutiei ca este un client corect este imposibil sa nu primeasca un raspuns pozitiv. Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre cum puteti accesa un credit nebancar de la Concordia Capital atunci va recomandam sa accesati site-ul nostru www.concordiacapital.ro. De asemenea puteti utiliza datele noastre de contact si sa programati o consiliere financiara cu unul dintre consultantii nostri.

imprumut ifn
04/08/2016

Imprumut IFN

imprumut ifn

Dupa parerea pe care au emis-o specialistii, undeva la nivelul anului 2015 au fost acordate credite cu buletinul, imprumuturi IFN de catre la societati nebancare care acorda astfel de bani, pana la primul  salariu, insa si de catre IFN-uri care practica dobanzi ceva mai mari dar care renunta la acordare, la adeverinta de venit.

Ceea ce este cunoscut in lume ca „payday loans”, la noi e cunoscut sub numele de „credit pana la salariu”, acestea fiind in fapt printre cele mai lejere forme prin care pot fi de accesate creditele.

In tara noastra, nu numai creditele acordate pana la salariu pot sa fie catalogate ca si credite numai cu buletinul, sunt si alte cateva tipuri ce pot sa fie in acest fel incadrate.

De exemplu, in ceea ce priveste societatea nebancara cunoscuta cu numele Credius, poate sa ofere clientilor imprumuturi IFN fara prezentarea unei adeverinte de venit, insa solicita in schimb 10 puncte procentuale in ceea ce priveste dobanda care e solicitata de regula pentru orice alte produse ale lor ce sunt de baza. Nu discutam aici de creditele oferite pana la salariu, deoarece sumele ce sunt astfel acordate sunt unele destul de mari, perioadele sunt mult mai mari, depasind 30 de zile, iar  perioada maxima de acordare al imprumuturilor pana la salariu fiind mai mare.

Specialistii de la Credius, pot acorda pana la maxim 25.000 lei in perioade ce ajung pana la maxim 5 ani, asadar nu e vorba aici de credit rambursabil la salariu.

Creditele rapide obtinute numai cu buletinul sunt o doleanta pe care o au foarte multi romani, cu precadere cei ce nu obtin venituri in baza unei carti de munca, sau al celor care au inregistrat probleme la credite anterioare, ei fiind acum restantieri si bineinteles inscrisi in cadrul Biroului de Credit ca fiind rau-platnici.

Cu toate astea, restul acestor societati nebancare care nu solicita pentru un imprumut IFN si o adeverinta de venit sau un fluturas de salariu, poate sa acordesume de bani destul de mici si pe termen scurt, aceasta fiind o forma specifica de creditare de pana la obtinerea salariului.

In categoria acelora care acorda aceste imprumuturi pana cand incaseaza salariul poate fi inclusa si  Viva Credit, aceasta societatea fiind ca si o marca inregistrata pentru forma aceasta de creditare, insa si alte societati, cum ar fi spre exemplu cele cunoscute sub denumirea – Simplu Credit sau ImoCredit si altele.

Alte societati ce sunt nou aparute si care acorda un tip de astfel de credite obtinute pana la salariu  probabil pentru a intra si acapara clientii unor marci inregistrate cum este spre exemplu Viva Credit, nu isi mai denumesc produsele financiare pe care le ofera – credite rapide pana la salariu.

Insa oricum se numesc aceste credite, societati sustin faptul ca ele pot sa acorde credite numai in baza buletinului prezentat de catre solicitant. Aceste societati sunt cunoscute in piata ca fiind Icredit, creditul ExtraSimplu obtinut de la IFN sau extra Finance Ferratum, Telecredit sau Simplu credit si altele ce activeaza in aceeasi piata a imprumuturilor si creditelor oferite populatiei in conditii mult mai simple decat cele ale bancilor.

Mai multe detalii gasiti pe www.concordiacapital.ro.

rapoarte de bonitate
10/11/2015

Procesul de realizare ale unor rapoarte de bonitate

rapoarte de bonitate

Fie ca sunteti investitor sau doriti sa fiti siguri de alegerea facuta in cazul angajarii pe un post important in cadrul companiei, cea mai eficienta metoda de a va interesa despre aceste aspecte este prin solicitarea unor rapoarte de bonitate. Pro Kolekt va ofera servicii profesionale de asistenta in recuperarea datoriilor, dar si de consiliere si de monitorizare pentru societati si companii in vederea obtinerii de informatii cu privire la gradul de incredere a acestora. In articolele recente am discutat despre importanta acestor rapoarte de bonitate si rolul lor in diferite cazuri. Acest articol il dedicam detalierii procesului prin care expertii nostri realizeaza aceste rapoarte, si modul in care dumneavoastra va puteti folosi de informatiile regasite in documentatia raportului.

Despre necesitatea unor rapoarte de bonitate

Orice contract de colaborare sau de parteneriat prezinta pe de-oparte atat beneficii, cat si potentiale riscuri pentru ambele parti. Din acest motiv exista si aceste rapoarte de bonitate, o solutie prin care o companie sau un investitor poate verifica gradul de incredere al viitorului partener de afaceri. Aceasta discutie apare atat in cazul investitiilor cu un capital mare, dar si in cazul celor strategice. Pentru aceasta, este bine sa apelati la noi pentru un raport de bonitate, deoarece expertii nostri au o vasta experienta in rapoarte de bonitate vom sti exact unde sa privim si unde sa gasim eventualele probleme ce va pot pune in pericol proiectul in cazul in care viitorul partener are diferite probleme financiare sau este rau-intentionat.

Se spune ca doar un om informat este puternic, acest lucru fiind valabil mai ales, si in domeniul afacerilor. In momentul in care solicitati rapoarte de bonitate, ne angajam ca in cel mai scurt timp sa va oferim un raspuns simplu, sustinut de probe si documentatie explicativa succinta si la obiect.

Obtinerea informatiilor incluse in rapoarte de bonitate

Obtinerea acestor informatii nu este intotdeauna o misiune usoara, acest lucru datorandu-se faptului ca nu toti cei care vor sa incheie parteneriate, sunt si cinstiti. Cele mai uzuale informatii ce pot fi incluse in aceste rapoarte de bonitate sunt cele ce privesc patrimoniul si lichiditatile aflate in posesia celui care face subiectul unui astfel de raport, dar si istoricul sau legal. Mai pot fi incluse si informatii despre conduita sa morala si in afaceri, precum si eventualele conexiuni pe care subiectul le are cu diferite grupari sau persoane ce pot prezenta un potential risc pentru afacerea sau compania dumneavoastra.

Conduita pe care o respectam cu strictete in obtinerea informatiilor necesare pentru aceste rapoarte de bonitate este vitala pentru activitatea noastra. Folosim tehnici si metode de cercetare perfect congruente cu legislatia in vigoare, respectand atat legea cat si codul deontologic. Va recomandam aceste rapoarte de bonitate atat in cazul in care doriti sa incheiati un parteneriat de investitie, cat si unul strategic deoarece consideram ca atata timp cat la mijloc se afla viitorul companiei dumneavoastra, trebuie sa va interesati despre gradul de incredere al celor care doresc sa faca parte din viitorul businessului dumneavoastra. Va asteptam pe siteul nostru www.prokolekt.ro pentru a afla mai multe.

audit intern
03/11/2015

Audit intern – pentru o firma de succes

audit intern

Daca avem o firma sau ne aflam pe punctual de a deschide una, atunci cu siguranta ne dorim ca firma noastra sa fie intotdeauna in top si sa ne aduca doar beneficii, sa ne ajute sa ne dezvoltam din ce in ce mai mult si sa fie apreciata de foarte multe persoane. Sa obtinem acest lucru nu este imposibil, insa este detul de dificil si trebuie sa lucram foarte mult. De asemenea, trebuie sa tinem cont de foarte multe aspecte. Un lucru extrem de important de care trebuie sa beneficieze orice firma este auditul intern, deoarece acesta este cerut peste tot.

Daca va aflati printre persoanele care isi doresc ca firma lor sa fie de succes si sa fie cautata de foarte multi oameni, atunci vizitati site-ul www.tpa-horwath.ro unde veti gasi servicii de audit intern la un raport foarte bun calitate-pret. Seviciile pe care vi le vom oferi se vor ridica la nivelul aseptarilor dumneavoastra, intrucat firma noastra lucreaza si colaboreaza intotdeauna doar cu oameni forte bine pregatiti in domeniu, oameni care sunt gata sa infrunte orice situatie si sa va ajute sa va aduceti firma printre cele mai bune din domeniul in care activeaza.

Care este scopul unui audit intern?

Exista mai multe persoane care nu stiu exact care este scopul unui audit intern, desi este mai mult decat important ca acesta sa existe in cadrul oricarei firme. Auditul intern protezeaza elementele unei organizatii si incearca sa gaseasca cele mai bue si eficiente metode de prevenire a fraudelor sau a oricarei pierderi, astfel incat lementele noastre patrimoniale sa fie intotdeauna in siguranta.
De asemenea, un audit intern evalueaza cat de eficiente sunt controalele financiare, iar dupa aceasta verificare, daca ceva este in neregula, cei care se ocupa de audit intern vor gasi cele mai eficiente solutii pentru a le rezolva, iar in acest fel va creste activitatea firmei noastre, iar situatia economic va fi mult mai buna.

Un alt scop pe care il are auditul intern este sa vada echipamentele muncitorilor si sa verifice daca acestea sunt adecvata muncii fiecaruia, deoarece este foarte important ca un muncitor sa fie protejat la locul de munca, astfel incat sa nu existe riscul unui eventual accident.

Puteti sa accesati online, la orice ora, site-ul www.tpa-horwath.ro unde veti gasi toate informatiile ncesare despre un audit intern. De asemenea, daca doriti sa aflati mai multe informatii, pe care nu le-ati gasit pe site, atunci veti gasi datele noastre de contact, iar cineva din echipa noastra va va ajuta sa aflati ceea ce doriti.

declaratii fiscale
19/10/2015

Declaratii fiscale, pentru o viata fara griji

declaratii fiscale

Un lucru pe care toata lumea il stie foarte bine este ca pentru a avea o viata linistita si fara griji, trebuie sa respectam legea actuala din tara in care ne aflam, deoarece nerespectarea legii poate avea consecinte destul de grave, de la plata unor amenzi extrem de costisitoare, pana la inchisoare. In plus, dupa ce o persoana a avut cel putin o data probleme cu legea, acesteia ii va fi destul de greu sa se dezvolte in continuare si sa progreseze, pentru ca imaginea persoanei respective nu va mai fi niciodata aceeasi, iar majoritatea oamenilor pe care ii va intalni nu vor mai avea incredere in acea persoana sau in serviciile pe care le poate oferi.

Accesati site-ul Www.tpa-horwath.ro unde veti gasi declaratii fiscale care va vor fi de folos pentru a fi in regula cu legea, deoarece in Romania daca o persoana nu isi depune la momentul potrivit declaratiile fiscale, exista riscul sa fie declarata inactiva de catre fisc.

Ce inseamna declaratii fiscale?

Declaratia fiscala reprezinta un document prin care cel care plateste isi declara, de buna vointa, impozitele, bunurile ( bijuterii, case, aparatamente, firme, terenuri etc), taxele si tot ceea ce detine si este impozabil. Conform legii din acest moment, in Romania declaratia fiscala este un act juridic obligatoriu prin lege si trebuie depus, de catre oamenii care platesc impozite, intr-un anumit interval de timp.

Ce se intampla daca nu depunem declaratii fiscale?

Declaratiile fiscale pot fi depuse doar intr-o anumita perioada de timp, perioada pe care nu o alegem noi, ci este aleasa de catre stat si trebuie respectata intotdeauna, deoarece daca declaratiile fiscale nu vor fi depuse in perioada stabilita, atunci vom fi declarati inactivi de catre fisc si vom fi nevoiti sa ne asumam consecintele, care constau in amenzi destul de costisitoare. Daca firma noastra va fi declarata inactiva, atunci revenirea noastra va fi un lucru foarte greu de obtinut, intrucat amenzile vor fi destul de mari, iar firma poate avea o reputatie „patata” in fata celorlalte persoane.

Puteti sa vizitati online in orice moment site-ul www.tpa-horwath.ro pentru a fi intotdeauna in regula cu declaratiile fiscale, astfel incat sa nu aveti probleme in fata legii. Fiti intotdeauna o persoana pregatita din toate punctele de vedere, mai ales o persoana care respecta intotdeauna legea!

consultanta in afaceri
28/09/2015

Ce inseamna consultanta in afaceri

consultanta in afaceri

Consultanta in afaceri presupune consultanta de management, care are ca scop sa ajute organizatiile sa isi imbunatateasca performanta si eficienta. Acesti profesionisti analizeaza afacerile si creeaza solutii care sa ajute companiile sa isi indeplineasca obiectivele. Proprietarii de afaceri ar trebui sa se gandeasca serios sa apeleze la serviciile unui consultant financiar, mai ales atunci cand au nevoie de ajutor in stabilirea perspectivelor, astfel incat sa poata duce la imbunatatirea activitatii din companiile lor.

Ce presupune o consultanta in afaceri

Exista o serie de motive pentru care ar trebui sa apelati la servicii de consultanta in afaceri. Iata care sunt acestea:

–          Pentru a face expertiza pe o anumita piata. Daca vreti sa vedeti de exemplu cum s-ar vinde un anumit produs si daca se merita sa faceti investitii pentru producerea lui.

–          Pentru a identifica problemele. Atunci cand afacerea dumneavoastra pare sa nu mearga foarte bine, cu ajutorul unei firme de consultanta in afaceri veti putea sa vedeti ce nu este in regula si ce ar trebui sa schimbati, pentru a inregistra un profit cat mai mare.

–          Sa stabiliti daca este recomandat sa suplimentati personalul sau dimpotriva sa concediati din angajati.

–          De asemenea, atunci cand vreti sa faceti o schimbare, trebuie sa va asigurati ca aceasta este una profitabila, care sa ajute la prosperarea firmei si la inregistrarea unui venit pe masura. Cu alte cuvinte, consultanta in afaceri va confirma sau va infirma un plan de management, pentru ca in cazul in care nu este bun sa nu ajungeti sa inregistrati pierderi importante, sau mai rau sa ajungeti in pragul falimentul. In legatura cu acest aspect, putem spune ca o firma de consultanta in afaceri poate fi vazuta si ca o masura de precautie impotriva falimentului.

–          Pentru a privi lucrurile in mod obiectiv. Atunci cand va implicati foarte mult intr-un proiect riscati sa fiti subiectiv si sa fiti mai increzator, iar in acest caz puteti ajunge sa nu va dati seama de rezultatul pe care il va avea proiectul respectiv.

–          Daca doriti, o firma de consultanta in afaceri poata sa asigure si pregatirea personalului in acest domeniu. Poate oferi indrumare in ceea ce priveste managamentul si strategiile.

–          O firma de consultanta in afaceri poate sa va ofere si sugetii pentru crearea unei afaceri noi. Daca aveti un capital pe care doriti sa il investiti dar nu stiti exact ce afacere sa porniti, specialistii care se ocupa cu acest tip de consultanta pot sa ve ofere toate informatiile si sugestiile de care aveti nevoie pentru a fi siguri de reusita.

Cand ar trebui sa apelati la o firma de consultanta in afaceri

Firma de consultanta in afaceri Tpa Horwath poate sa va fie de ajutor atat in faza de dezvoltare, cand poate sa va ofere informatii cu privire la riscuri si probabilitate de reusita, dar si in faza de executie, pentru ca aveti nevoie in permanenta de indrumare, in special la identificarea punctelor forte si a punctelor slabe ale companiei, precum si a problemelor actuale si a celor previzibile, care pot fi eliminate daca exista o indrumare de specialitate.

expert contabil arad
02/09/2015

Expert contabil Arad

expert contabil arad 

Printre resursele umane cele mai importante pentru o firma se numara si contabilul.El are o serie de responsabilitati care tin atat de bunul mers al firmei, cat si de aspectele legale pe care orice afacere trebuie sa le indeplineasca.Un expert contabil nu este usor de gasit, dar nici imposibil.Indiferent ca suntem in Bucuresti, Arad sau orice alt oras, poate chiar comuna, indiferent de marimea firmei pe care o detineti, acestia trebuie sa-si execute responsabilitatile si sa aiba o comunicare eficienta cu intreprinzatorul, pentru ca lucrurile sa se desfasoare eficient.

Sa devii expert contabil nu este insa usor.In primul rand, trebuie sa ai diploma de invatamant superior in domeniul economic, daca este si pe specialitatea contabilitate, reprezinta un punct forte.Dupa care este necesar sa urmeze un stagiu de pregatire de trei ani, la Corpul Expertilor Contabili Autorizati din Romania, iar pentru a ajunge sa realizeze aceste cursuri trebuie sad ea un examen inainte, dar si dupa, pentru a-i fi testate cunostintele.Pe site-ul lor sunt trecute si preturile pentru aceste cursuri, suma ajungand la 450 de euro.Desigur, dupa absolvirea lor, aveti la alegere sa va angajati intr-o companie cu experienta sau sa va deschideti propria firma.Dupa calculul tuturor cheltuielilor, care include si taxa de inscriere in tabloul corpului si cea pentru duplicatul de carnet, ajungem la niste costuri de peste 700 de euro.Expertii in domeniu insa spun ca aceasta investitie se recupereaza in timp.Salariile la care ajung expertii contabili sunt foarte mari, de la 400 de euro pana la 1000 sau chiar mai mult.De multe ori, firmele care angajeaza tineri se ofera sa le plateasca toata pregatirea necesara, in timp ce acestia vor acumula experienta necesara pentru a ajuta compania pe viitor.Un profesionist nu trebuie sa se ocupe doar de cifre si conturi, ci si sa vina cu solutii pentru a imbunatati afacerea, dar mai ales sa fie deschis pentru a folosi tehnologia.Programele evolueaza mult si munca unui contabil a devenit mult mai usoara.

Daca aveti anumite probleme sau pur si simplu doriti ajutor profesionist, un expert contabil este cea mai buna optiune.Se va ocupa de gestiunea conturilor dumneavoastra, o sa tina evidenta stocurilor, marfurilor, dar si a veniturilor si cheltuielilor.In plus, toate documentele, bilantul, balanta de verificare trebuie transmise periodic institutiilor acreditate in domeniu.Un bun contabil va ajuta firma sa evolueze, sa-si mareasca cifra de afaceri si va tine informatiile confidentiale.Este important ca el sa aiba asigurare de risc profesional, deoarece se mai intampla ca nevoit sa produca o greseala.El va suporta daunele, compania de asigurari restituind banii.Daca insa se afla ca a fost o eroare voita, este posibil ca sa se ajunga si la dosar penal sau inchisoare.

Daca sunteti interesati de serviciile unui expert contabil din Arad, accesati cu incredere site-ul www.prcontrol.ro. Acestia sunt profesionisti in ceea ce priveste contabilitatea, se vor asigura ca mereu veti avea toate documentele corecte si prezentate la timp autoritatilor.Mai mult, va vor oferi asistenta in orice problema in domeniu.Apelati cu incredere, nu veti regreta.

firma contabilitate arad
05/08/2015

Firma contabilitate Arad

firma contabilitate arad

Procontrol Arad va ofera servicii de calitate. Va multumim ca ati ales firma noastra. Pentru a va convinge de tot ce intreprindem vom realiza o scurta incursiune a cu tot ceea ce implica firma de contabilitate Arad.

Fie ca discutia se plaseaza in concentrul firmelor mari/mici, al companiilor mari/mici, firma de contabilitate Arad vrea sa va usureze viata. Noi suntem multumiti, atunci cand si clientii nostri sunt, iar satisfactia creste pe masura ce parteneriatele intreprinse le ducem la sfarsit cu succes. Ceea ce ne-a indemnat sa continuam ati fost dumneavoastra, clientii. Am primit de-alungul timpului feedback-uri incurajatoare, motivatoare totodata, care ne-au propulsat spre a ne forma conitnuu spre a creste, spre a ne dezvolta si imbunatatii firma si pe noi insine implicit.

Firma de prima clasa- Prcontrol.ro

Nu, nu ne intoarcem la clasa I, insa ceea ce noi am demarat de-alungul timpului isi spune cuvantul. Calitate, profesionalism, incredere, motivatie, iata cativa piloni de baza care ne-au sustinut zi de zi in munca noastra. Cand spunem firma contabilitate Arad, spunem eficienta, exactitate, incredere, atuuri care ne definesc, de aceea incercam sa nu realizam erori, deoarece acestea ne costa cu propria persoana.

In cadrul firmei de contabilitate Arad, ne preocupa serviciile de contabilitate, expertiza contabila, consultanta infiintare firme, gestiune resurse umane si salarizare. Atuul nostru? Noi oferim consultanta gratuita extra acolo unde este necesar, personalul nostru este pregatit sa va sprijine in orice moment, cu rabdare si tact sa va raspunda necesitatilor stringente.

Echipa noastra are experienta in acest domeniu de ani si ani, dispune de rabdare in comunicarea cu clientii. Temerile si cautarile dumneavoastra au luat sfarsit odata ce ne-ati ales. Tot ce intreprindem este dedicat clientilor nostri, deoarece realizam aceasta munca cu devotament. Firma contabilitate Arad se afla pe un rang inalt in randul firmelor, insa dorim ca dumneavoastra sa va convingeti singuri.

De ce noi?

Cand spun noi, spun o echipa devotata, care zi de zi vine zambind, cu dorinta de a va ajuta si de a finaliza proiecte de amploare. Misiunea firmei de contabilitate Arad este de a ajuta clientii sa isi dezvolte afacerile durabil si profitabil. Contribuim la dezvoltarea dumneavoastra, iar asta ne bucura cel mai mult!

Suntem persoane obiective, punctuale, care lucreaza profesional, nu doar din dorinta de a demonstra organelor de control niste evidente contabile, fiscale, ci pentru a realiza cat mai eficient, calitativ ceea ce intreprindem.

Prcontrol.ro Solutia Nr.1!

Clientii nostri sunt persoane juridice si persoane fizice demne de incredere, atat din Romania, cat si parteneriate cu persoane straine, ne dorim tot ce e mai bun pentru clientii nostri si desigur oferim confidentialitate 100% garantata.

De aici pornind, o parte din grijile dumneavoastra ni le asumam, si le rezolvam pe cat este posibil, totul pentru o firma de succes, deoarece o firma de succes cum este firma de contabilitate Arad, nu poate influenta spre insucces o alta firma, ci o poate ajuta sa creasca, va dam cele mai eficiente informatii de care aveti nevoie, ajutor constant, consultanta. Totul pentru clientii nostri.

consultanta in afaceri
21/07/2015

Consultanta in afaceri

consultanta in afaceri
Toate firmele din ziua de azi au nevoie de consultanta in afaceri, cel putin la nivel anual. Acesta este folosit pentru vizualizarea riscurilor reale ale afacerii firmei dumneavoastra. In ultima vreme firmele de contabilitate ofera si consultanta in afaceri. Pentru unii este mult mai usor sa ceara ajutorul unei firme contabilitate, ce ofera, pe langa servicii specializate de contabilitate, si consultanta in afaceri. Daca in trecut procesul putea fi destul de costisitor pentru afacerea ta, iar lipsa consultantei in afaceri putea chiar distruge afacerea, acum a fi la curent cu toate riscurile reale ale firmei este un lucru usor de obtinut.

Consultanta in afaceri – intre faliment si profit

Persoane fizice sau juridice, fiecare dintre noi are nevoie cel putin o data pe an de consultant in afaceri, apeland la serviciile unei firme specializate de contabilitate. Neavand o cunostinta in domeniu, tot procesul de cautare devine o ”pacoste” la adresa ta. De aceea, noi venim in sprijinul vostru cu un model de servicii de contabilitate ce cuprind si consultantei in afaceri, provenind din cadrul unei firme de contabilitate ce este recunoscuta intern si international, si ofera o gama larga de consultanta in afaceri si nu numai. Este dovedit faptul ca folosind serviciul de consultanta in afaceri ale unei firme specializate eficienta economica, precum si profitul firmei tale va creste simtitor.

Consultanta in afaceri – de incredere sau doar cheltuieli ale firmei cu caracter ne-economic?

O vorba veche romaneasca spune ”sa faci vara sanie si iarna caruta”. La fel se procedeaza si cu serviciile de consultanta in afaceri. Odata gasita o firma de contabilitate de nadejde, parteneriatul cu aceasta trebuie sa fie fructificat, si nu intrerupt cu pimul esec conomic al afacerii tale. Cu alte cuvinte, riscurile vor fi tot mai mici daca se tine cont de recomandarile venite in urma consultatiilor in afaceri. De altfel, o firma de contabilitate de nadejde este o firma de top din domeniu, ce ofera servicii de consultanta in afaceri si are experienta in multe tari, fiind si membra a unui grup de firme independente . Alegerea acesteia depinde, in principal, de doua motive: unul este procentul de incredere acordat catre firme de contabilitate, iar celalalt vine din vointa personala proprie in a fi la curent cu noile sau, dupa caz, vechile riscuri economice la care este supusa firma. Cert este ca se tine cont mult de nivelul de performanta si de competitivitate al firmei de contabilitate atunci cand se apeleaza la serviciile de consultanta in afaceri ale acesteia.

Detalii pe www.Tpa-Horwath.Ro