consultanta organizare evenimente Timisoara
29/04/2016

Un sfat din partea expertilor in consultanta organizare evenimente Timisoara Carm d’Or

 

consultanta organizare evenimente Timisoara

Stim cat de important este ca un eveniment sa fie perfect, de la alegerea locatiei, pana la cele mai mici detalii cum ar fi aranjamentele florale. Din acest motiv, Carm d’Or vine sa va ofere servicii complete de consultanta organizare evenimente Timisoara prin care noi va preluam toate motivele de stres de pe umeri si va oferim cate o solutie pentru orice ce tine de evenimentul dumneavoastra. Indiferent ca este vorba de o nunta, botez, un meeting la nivel inalt sau de o petrecere corporate, expertii nostri va pot oferi ajutorul de care aveti nevoie pentru ca totul sa fie planificat perfect.

Expertii in consultanta organizare evenimente Timisoara va recomanda sa lucrati numai cu profesionisti

Ei bine si pentru ca sezonul nuntilor este pe cale sa inceapa, dorim sa ne adresam celor care nu pot apela la serviciul nostru de consultanta organizare evenimente Timisoara si sunt in cautarea unei echipe de foto-video pentru evenimente. Stim ca exista si alte aspecte foarte importante ale unui eveniment de acest gen, insa, un fotograf ales la proasta-inspiratie poate sa va strice intreaga amintire a evenimentului, un lucru pe care nimeni nu si-l doreste.

Ei bine, pentru inceput trebuie sa spunem ca noi ca si firma de consultanta organizare evenimente Timisoara detinem contracte in toate ariile de servicii principale si auxiliare pentru nunti si botezuri, astfel, veti sti din start ca cei implicati in organizarea evenimentului sunt profesionisti cu o vasta experienta in spate si care sunt pregatiti sa va ofere un eveniment placut, de neuitat. Insa, sunt situatii in care mirii prefera sa preia fraiele organizarii propriei nunti, un lucru nu neaparat rau, insa nici indicat pentru cei ce nu au un simt organizatoric bun.

Spuneam ca alegerea unei echipe foto-video neinspirata va poate ruina la propriu orice amintire legata de nunta dumneavoastra. Expertii nostri in consultanta organizare evenimente Timisoara va recomanda ca inainte de orice, sa tineti cont ca profesionistii in foto-video sunt foarte ocupati, sunt cazuri in care acestia sunt rezervati pentru o nunta chiar si cu un an inainte. Asadar, la fel ca si in cazul restaurantului, rezervati-va echipa foto-video din timp, undeva pe la 12 – 8 luni inainte.

Ce va recomanda echipa de consultanta organizare evenimente Timisoara

Cand alegeti o astfel de echipa, expertii nostri in consultanta organizare evenimente Timisoara va recomanda sa consultati daca este posibil un portofoliu de lucrari ale firmei sau a echipei foto-video. Bineinteles, daca doriti sa mergeti pe recomandari, este cel mai bine sa analizati cu atentie calitatea lucrarilor.

Nu trebuie sa fiti un expert in imagine pentru a depista amatorii. Ca si firma de consultanta organizare evenimente Timisoara stim ca exista amatori si profesionisti, in orice domeniu exista cei buni si cei care doresc sa mai rupa cate un banut. Asadar, cand priviti un portofoliu foto-video incercati sa vedeti daca exista bun gust in lucrarile prezentate, si de asemenea, calitatea imaginii si a stilului de lucru trebuie sa fie prezenta. Insa, nu uitati un amanunt, puteti solicita chiar dumneavoastra o sedinta foto mostra pentru a experimenta pe viu cum este sa lucrati cu respectiva echipa foto-video.

Asadar, ii asteptam pe toti viitorii miri dar si pe cei care isi doresc un eveniment perfect, ca la carte, pe site-ul nostru www.carmdor.ro pentru a afla mai multe despre profesionalismul si calitatea serviciilor noastre.

team building outdoor
18/11/2014

Team building outdoor – relaxare, invatare, imprietenire

team building outdoor

Team building outdoor este partea cea mai importanta in construirea unei echipe unite, pentru ca informatiile se transmit mai mult simturilor decat rationalului. Jocurile si concursurile in aer liber, orientarea intr-un spatiu necunoscut, rezolvarea unor probleme inedite intr-o simulare care provoaca personalitatea individului sa caute si sa gaseasca raspunsuri, momentele de relaxare, discutiile prietenesti, toate acestea facute afara, in aer liber, devin momente de neuitat si lectiile invatate in cadrul acestor evenimente raman valabile ulterior.

Team building outdoor versus indoor

O lectie primita in mod teoretic, explicata la tabla de catre un profesor, chiar daca initial pare interesanta, la un moment dat devine plictisitoare si intra in uitare. O parte din membrii echipei care participa la asemenea cursuri asista din complezenta, dar poate ca au gandurile in alta parte, deoarece teoria nu va reusi sa capteze atentia asa cum este in stare sa o faca practica. Activitatile practice in aer liber la care participa efectiv grupul caruia i se adreseaza, concepute dupa niste ratiuni bine definite, reprezinta de fapt scheletul pe baza caruia se construieste cu adevarat coagularea unui grup. Un team building outdoor facut cu profesionalism reprezinta o investitie valoroasa, care isi va arata roadele in timpul cel mai scurt.

Prin team building outdoor se castiga in viata, nu la concursurile sportive

Jocurile si concursurile din programul unui team building outdoor nu reprezinta dezvoltarea unor abilitati pur fizice, nu se urmaresc performante sportive, ci formarea unei empatii intr-un grup de oameni, legarea de prietenii, dezinhibarea si o mai buna comunicare intre participantii la asemenea activitati, pentru ca alegerea activitatilor potrivite unui anumit grup se face intr-un mod riguros. Paleta lor este foarte larga si poate fi oricand imbunatatita, practic, ideile despre astfel de evenimente care pot fi puse in derulare sunt infinite. Prin jocurile si concursurile in care sunt antrenati membrii colectivului respectiv se urmareste de fapt coagularea relatiilor dintre ei. Acest lucru se consolideaza si in momentele de relaxare, care fac si ele parte dintr-un program bine pus la punct. Acestea sunt etapele in care indivizii comunica intre ei nu numai probleme de serviciu, dar isi exprima si propriile aspiratii, planuri, etc.

Greseli care nu trebuie facute in desfasurarea unui team building outdoor

In primul rand, absolut toti membrii trebuie tratati in mod egal, cu respect. Nicio persoana nu trebuie sa se simta exclusa, iar planificatorii acestor evenimente trebuie sa se asigure ca toti membrii se implica, de orice natura ar fi evenimentul respectiv. Nu se cauta distractia cu orice pret in detrimentul unuia sau altuia, situatiile umilitoare sunt excluse din start. Se evita orice potential de iritare nervoasa, iar scopul concursurilor nu trebuie sa creeze teama de esec sau de incompetenta, iar in cazul unui eventual conflict, acesta va fi gestionat in mod constructiv.

La sfarsitul unui program team building outdoor de la www.teamevent.ro se evalueaza rezultatele obtinute. De fapt, acestea constau intr-o mai buna comunicare intre cursanti, o cunoastere reciproca superioara, dezinhibarea, care poate este unul dintre cele mai dorite rezultate, manageriatul situatiilor de criza in mod eficient, puterea de a lua decizii necesare la un moment dat pentru rezolvarea unei probleme. Toate aceste castiguri se vor reflecta la locul de munca.

14/10/2014

Teambuilding-ul este o notiune recenta dar de care trebuie sa se tina seama

teambuilding

Drumul spre succes al unei afaceri este asigurat in buna masura de colectivul de oameni care lucreaza la ea. Resursa umana este o investitie de pret pentru orice firma sau companie. Si ca orice investitie, ea se imbunatateste mereu, se intretine si se dezvolta pentru a da un randament optim. Potentialul unui individ sporeste atunci cand lucreaza in echipa, la un obiectiv comun, iar potentialul echipei in sine se multiplica atunci cand fiecare individ care face parte din ea devine suficient de motivat in activitatea pe care o desfasoara. Dar comuniunea care trebuie sa existe intre toti membrii colectivului nu se obtine facil. De aceea, un teambuilding sustinut si realizat de profesionisti este o cale spre succes a oricarei companii.

Team Building – garantarea succesului

Pentru a da cele mai bune rezultate la locul de munca si a-si pune in valoare abilitatile pe care un individ poate ca nici nu stie ca le poseda, este necesara o scoatere la suprafata a potentialului sau, constientizarea calitatilor pe care le are si punerea lor in slujba unei tel comun comunitatii din care face parte. Acest lucru se realizeaza prin diferite metode. Team Building nu este doar o simpla modalitate de petrecere a timpului impreuna a personalului dintr-o intreprindere sau o firma, ci si un mod de dezvoltare individuala si colectiva in scopuri reciproc avantajoase.

Activitatile care se desfasoara in cadrul unui astfel de program sunt variate, de la petrecerea timpului in aer liber, prin jocuri si concursuri, pana la participarea la conferinte si evenimente artistice.

Inveti distrandu-te si te distrezi invatand printr-un teambuilding de calitate

Cum spuneam mai sus, un teambuilding de inalta tinuta de la Teamevent.ro ne se pune in practica doar pentru distractia participantilor. De fapt, oamenii se intalnesc, discuta, comunica intre ei, iau parte la jocuri desfasurate in aer liber, au ocazia sa-si spuna parerea despre diferite situatii care le sunt expuse, exprima argumente, iau decizii, isi imbunatatesc tonusul, isi inving timiditatea… Totul ar putea parea o joca de oameni mari. Dar asta doar pentru un neavizat, pentru ca aceasta joaca reprezinta niste modalitati, e drept, placute, de a te cunoaste pe tine, pe ceilalti, de a interrelationa, de a comunica, de a capata spiritul de echipa, de apartenenta.

Prin Team Building, job-ul devine o placere

Care sunt avantajele unui astfel de program? In primul rand coagularea unei echipe puternice, capabile sa rezolve situatiile dificile care, inerent, intervin in orice desfasurare de activitate, a unei echipe pe care sa te poti baza in orice moment. Sigur, angajatorul investeste bani intr-un astfel de proiect, dar de rezultatul sau beneficiaza si angajatii. Acestia vor veni la munca cu mai multa placere, se vor simti mai motivati, se elimina stresul si eventualele neintelegeri care de cele mai multe ori se nasc din lipsa comunicarii si vor deveni mai eficienti, rezultat benefic pentru fiecare individ in parte dar si pentru colectiv in general si, bineinteles, pentru prestigiul companiei. Asa ca investitia in acest gen de proiect se va amortiza repede iar rezultatele sunt de lunga durata.

26/12/2013

All Music-Sunetul face diferenta

aaa7ef6c692e40c197158d5341d3470bUn eveniment, indiferent de complexitatea sau importanta sa, se oranizeaza din timp, atent pana la cele mai mici detalii. De la jocuri de lumini pana la ornamente in ton cu petrecerea, totul trebuie sa fie la superlativ. Din aceasta ecuatie nu trebuie sa lipseasca muzica si implicit un echipament de sunet performant, capabil sa condimenteze atmosfera ca la carte si sa aduca buna dispozitie in randul invitatiilor. Pe scurt, muzica este cea care face diferenta motiv pentru care trebuie sa alegi un echipament pe masura. Daca nu dispui de unul, All Music iti ofera posibilitatea sa inchiriezi echipamente profesionale audio, de la sisteme linie array, sisteme audio active, monitorizoare, backline pana la procesoare si mixere audio, toate de ultima generatie.

Organizarea unui eveniment este o sarcina epuizanta, consumatoare de timp si bani. Chiar si asa, exista alternative mult mai avantajoase din toate punctele de vedere care in final vor face ca rezultatul sa fie peste masura asteptarilor. Indiferent ca este vorba de o petrecere privata cu un numar limitat de invitati sau o nunta fastuoasa, muzica joaca cel mai important rol, responsabila cu distractia si buna dispozitie, iar impresia generala la finele evenimentului va fi influentata decisiv de aceasta. Asadar, pentru a nu da gres, apeleaza la cei in masura sa-ti puna la dispozitie un echipament de sunet adecvat, ce poarta marca unor branduri renumite in domeniu. Mai mult decat atat, nu trebuie sa investesti sume importante pentru achizitionarea lor, ci poti pur si simplu sa le inchiriezi. Simplu, eficient si ieftin. Cu All Music te faci bine auzit!

Cu o experienta de multi ani in domeniul entertaiment-ului, All Music dispune de o gama completa de echipamente pentru sonorizare, responsabile pentru un sunet de calitate atat pentru petreceri aniversare, nunti, botezuri cat si pentru alte evenimente de acest gen. Astfel poti inchiria:

– Line Array

– Monitoare scena

– BackLine Live

– Loudspeaker Systems

– Active Speaker Systems

-Processing

– Mixing Desks

Acestea sunt doar o mica parte din echipamentele pe care le avem in dotare. In plus, acestea sunt potrivite pentru orice tip de eveniment, printre care:

– nunti

– botezuri

– aniversari

– inaugurari

– targuri

– lansari

– expozitii

– evenimente corporate

– conferinte

– concerte

In ceea ce priveste pretul, acesta este mai mult decat avantajos, asa ca nu-ti ramane nimic altceva de facut decat sa ne contactezi pentru inchiriere echipamente sunet.

All Music este specializata in organizarea de evenimente si furnizarea unei game largi de echipamente profesionale atat pentru sunet, lumini, efecte speciale, redare video cat si echipamente pentru montarea scenei. Pe langa toate acestea, daca esti lipsit de experienta in ceea ce priveste organizarea unui eveniment, echipa All Music iti ofera consiliere pentru alegerea sistemelor potrivite de lucru. In plus, ne ocupam si de montarea si configurarea acestora. In catalogul nostru de echipamente se regasesc: sisteme de conferinta, dispozitive pentru iluminarea arhitecturala cu led-uri, echipamente pentru diverse efecte pirotehnice, echipamente pentru DJ, sisteme de proiectare video, precum si multe altele. In colaborarea cu clientii nostri mizam pe profesionalism si seriozitate. Furnizam echipamente ale unor branduri renumite precum: Mitshubishi, Philips, Panasonic, LG, Optoma, Line Galeo etc. Pentru mai multe informatii si detalii, acceseaza pagina noastra de internet si contacteaza-ne.

18/12/2013

HR Analytics: Planifica o activitate de grup incitanta si distractiva

teamDe regula intalnirile de afaceri, sau cu partenerii dumneavoastra tind sa devina anoste si pe alocuri plictisitoare datorita discutiilor intense si timpului pentrecut doar in sala de sedinte. Daca doriti sa condimentati putin lucrurile si sa va destresati invitatii, atunci trebuie sa planificati un asa numit „team event”. Acest subiect va fi tratat in cele ce urmeaza, ceea ce inseamna ca in cadrul acestui articol puteti invata ce inseamna team event, cui i se adreseaza si cum puteti planifica si organiza un astfel de eveniment inedit.

Dupa cum poate va puteti da seama deja, un team event este de fapt un eveniment ce implica lucrul in echipa. Astfel, in cadrul unui astfel de eveniment oamenii ce provin din medii diferite, sau chiar din culturi diferite pot colabora intr-un mod distractiv pentru a se cunoaste mai bine, pentru a se relaxa si pentru a lega noi prietenii. In acest fel o sa oferiti o pauza de la atributiile din caietul de sarcini, punctand si la nivel de imagine, pentru ca initiativa dumneavoastra va fi mai mult decat apreciata.

Un team event poate reprezenta si o modalitate de marketing prin care puteti organiza un eveniment mai aparte prin care sa faceti cunoscuta afacerea dumneavoastra, sa rasplatiti rezultatele angajatilor, sau prin care sa atrageti noi clienti si parteneri de afaceri.

Spre exemplu, un eveniment de timpul City Hunt presupune participarea mai multor echipe in incercarea de a deslusi anumite labirinturi in urma carora se ating anumite obiective, ce in final desemneaza echipa castigatoare. Astfel, labirinturile sau „puzzle-urile” oferite pot include si anumite produse sau solutii regasite in cadrul firmei pe care doriti sa o promovati, in acest mod facand cunoscuta activitatea societatii pentru potentiali clienti.

Dupa cum va puteti da seama, planificarea si organizarea unui team event presupune anumite cunostinte si experienta in acest domeniu. De aceea, pentru asigurarea succesului dorit, va recomandam consultarea unei companii de profil. Un partener de incredere in acest caz va fi firma HR analytics care va sta la dispozitie cu o gama larga de servicii ce includ organizari de team building outdoor, team adventure, team events, sau team development. In caz particular, in cadrul activitatilor de tipul team events, compania mentionata va poate planifica usor si rapid un eveniment de tipul etno hunt, parc aventura, city hunt, treasure hunt, totemul, team theatre, circuitul spiritului din echipa dar si multe altele.

Pentru a obtine informatii despre fiecare eveniment mentionat mai sus accesati site-ul oficial al companiei HR Analytics. Similar, accesati acelasi mediu online pentru a invata mai multe lucruri despre aceste tipuri de activitati ce sunt utile in diverse situatii (chiar si pentru activitati studentesti), serviciile adresandu-se atat persoanelor fizice cat si celor juridice. Tarifele solicitate pentru organizarea unui team event sunt avantajoase, acestea variind in functie de tipul de activitate si de anvergura activitatii pe care doriti sa o organizati. Astfel, utilizati datele de contact ce sunt disponibile in josul acestui articol pentru a contacta personalul HR Analytics si pentru a plasa comanda dumneavoastra.

Team Event, date de contact

HR analytics SIBIU

Adresa: Str. Mitropoliei, Nr. 5, Sibiu, România

e-mail: office@analytics.ro
Telefoane: 0731.023052, 0731.023051

HR analytics BRAŞOV

Adresa: Str. Ion Creanga Nr.11, Braşov, România

e-mail: brasov@analytics.ro
Telefoane: 0731.023052, 0731.023051

28/11/2013

Cum sa organizati un eveniment de neuitat? – All Music

DSC_9452Va ocupati de organizarea unui eveniment si doriti ca acesta sa fie unul memorabil, de care participantii sa-si aminteasca cu drag? Atunci cu siguranta veti dori sa apelati la serviciile de inchiriere de echipamente pirotehnice oferite de compania All Music. Acestea se gasesc in conditii excelente de functionare, iar raportul calitate-pret la care le puteti inchiria este unul corect si avantajos.

Daca vreti sa impresionati prin originalitate si sa iesiti in evidenta cu evenimentul pe care il organizati, inchirierea unor echipamente pirotehnice reprezinta o alegere perfecta. Indiferent ca este vorba de concerte, inaugurari, petreceri aniversare, nunti sau botezuri, efectele pirotehnice sunt tot mai des intalnite, in special artificiile. Acestea pot capata culori si nuante deosebite cu ajutorul nostru. Pe langa serviciile de inchiriere de echipamente pirotehnice, echipa All Music va pune la dispozitie si dispozitive pentru spuma, fum sau dispozitive pentru obtinerea altor efecte speciale, care vor transforma evenimentul dumneavoastra intr-un adevarat succes.

Efectele de tot felul, dupa cate ati putut observa si voi cu diferite ocazii, prind la public. De ce sa nu se bucure si cei care participa la evenimentul pe care il organizati de ele? Pentru All Music efectele pirotehnice (dar si celelalte tipuri de efecte pe care le-am enumerat) reprezinta o arta, de aceea ne aratam preocuparea permanenta in ceea ce priveste inovatiile din domeniu, intrucat, cu ajutorul nostru, ne dorim sa puteti oferi spectaculozitate si unicitate prin intermediul unui concept de artificii exceptional.

Este o conditie esentiala ca echipamentele pirotehnice pe care le inchiriati sa nu prezinte nici un pericol pentru cei din jur, daca nu vreti ca un eveniment fericit sa ia o turnura nu tocmai favorabila. De aceea, este recomandat sa apelati la serviciile unor profesionisti care sa va asigure buna desfasurare a respectivului moment. Acestia fac parte din cadrul companiei constantene All Music. Si daca aveti nevoie de ajutor in organizarea oricarui tip de eveniment, nu trebuie sa va panicati, noi nu plecam nicaieri, suntem alaturi de dumneavoastra si va furnizam o gama variata de echipamente, printre care se numara: echipamente pentru sunet, pentru lumini, pentru efecte speciale, echipamente de montare a scenei, echipamente pentru redarea filmuletelor, s.a. Nu este nici o problema daca nu va pricepeti la instalarea sau la configurarea lor, pentru ca tot noi ne vom ocupa si de aceste lucruri.

Daca veti lua legatura cu specialistii companiei All Music va veti da seama ca este cea mai buna alegere pe care ati facut-o vreodata, pentru ca relatia de colaborare va fi una bazata pe sinceritate, respect, incredere si profesionalism.

Considerati ca inchirierea echipamentelor pirotehnice este solutia de care aveti nevoie, intrucat in situatia in care le-ati fi achizitionat v-ar fi folosit numai pentru un singur eveniment, in viitor devenind nefolositoare si mai apoi, aruncate intr-un colt uitat? All Music va ofera aceasta posibilitate: inchiriati echipamente pirotehnice care poarta marca unora dintre cei mai recunoscuti producatori in acest domeniu!

Ridicati stacheta evenimentului pe care il organizati la cele mai uimitoare cote, pentru a putea ramane in memoria participantilor, ca si cum s-ar fi petrecut ieri!

12/09/2013

Sonorizari evenimente asigurate doar de Crazy Media Entartainment

Planificarea evenimentelor importante din viata dumneavoastra trebuie realizata in cunostinta de cauza, de oameni cu experienta ce pot gestiona situatiile neprevazute ce pot interveni. Fie ca vorbim despre un majorat, nunta, botez, aniversari onomastice, inaugurari de evenimente, evenimente locale sau publice, organizarea trebuie sa fie perfecta oferindu-se un ambient placut, servicii ireprosabile si clipe de neuitat. Pentru a obtine toate aceste lucruri trebuie sa apelati la o companie de specialitate ce poate planifica si organiza evenimentul memorabil din viata dumneavoastra. O astfel de companie este Crazy Media Entartainment, o agentie ce activeaza in domeniul media oferind servicii de cea mai buna calitate in diverse domenii de activitate.

Daca vorbim despre un eveniment de o importanta crescuta din viata dumneavoastra sau din cadrul societatii in care traiti, sonorizarea la fata locului este mai mult decat esentiala. Aceasta sonorizare trebuie oferita de un furnizor profesionist care poate garanta servicii ireprosabile. Pentru concertele live, sau pentru sistemele audio din cadrul petrecerilor private, sonorizarea trebuie sa indeplineasca anumiti parametrii tehnologici. Dupa cum puteti observa daca nu aveti cunostintele necesare in acest domeniu, pot aparea probleme ce pot strica evenimentul in cauza. Asadar, pentru a evita astfel de situatii neplacute, intotdeauna solicitati ajutorul unei agentii media.

Crazy Media Entartainment poate fi ajutorul de care aveti nevoie, compania dispunand atat de personal calificat cat si de aparatura de ultima generatie ce poate asigura o sonorizare profesionista indiferent de situatie sau eveniment. Fiind o companie cu un domeniu de activitate extins, Crazy Media Entartainment ofera si alte servicii precum: organizari evenimente, filmari evenimente, servicii fotogravice, artisti pentru diverse ocazii, artisti exclusivi, artificii, make-up, media building, creatie, productie emisiuni radiu, productie emisiuni TV, spoturi audio – video si multe altele. Asadar puteti apela la serviciile Crazy Media Entartainment pentru organizarea evenimentelor de la A la Z, dar puteti sa alegeti in schimb doar servicii partiale, pentru indeplinirea sarcinilor la care sunteti deficitar.

Crazy Media Entartainment dispune de personal experimentat ce poate face fata cu brio oricarei situatii, indiferent de complexitatea si exigenta cerintelor. Dupa cum am mentionat deja, aparatura utilizata pentru asigurarea sonorizarilor diverselor evenimente este de ultima generatie, tehnologia folosita fiind conforma cu standardele europene.

Daca si dumneavoastra va doriti planificarea si organizarea unui eveniment de neuitat nu ezitati si solicitati ajutorul Crazy Media Entertainment. Printre aparatura necesara sonorizarii propriu zise se numara boxe active si pasive, microfoane, mixere, amplificatoare, laptopuri. Este disponibila logistica necesara si personalul potrivit, ingineri de sunet cu experienta si DJ pregatiti pentru orice tip de manifestare, in aer liber sau in diverse locatii. De asemenea MC-ii existenti au practica discotecilor si cluburilor, asigurand astfel buna desfasurare a petrecerii sau evenimentului. Cu ajutorul Crazy Media Entartainment veti auzi totul cu o noua claritate.

Pentru a solicita informatii suplimentare referitoare la serviciile disponibile sau la tarifele practicate, utilizati datele de contact din josul prezentului articol. Similar, aceleasi informatii precum si date suplimentare legate de activitatea depusa de Crazy Media Entartainment puteti obtine accesand platforma online disponibila.

Crazy Media Entartainment, date de contact:

Adresa: Str. Pacii nr. 22, Buzău
Telefon: 0724.990.278

In momentul in care veti contacta firma, mentionati ca ati gasit compania pe site-ul zoom-biz.ro, pentru a obtine cel mai bun pret.
Puteti citi si alte articole interesante aici.

Aranjamentele florale si evenimentele din viata noastra buchet
06/03/2013

Aranjamentele florale si evenimentele din viata noastra

Aranjamentele florale si evenimentele din viata noastra buchet

Oamenii atunci cand se bucura si sarbatoresc un anumit eveniment din viata lor, petrec. Iar atunci cand petrec, se reunesc cat mai multi in jurul unei mese plina cu mancare din belsug, cu deserturi si desigur, cu un strop de vin. Iar toate acestea sunt incununate de un decor cat mai frumos: o fata de masa imaculata, folosita doar pentru ocazii speciale, un sfesnic, o vaza de flori placut colorata sau un cos cu fructe parfumate. Nimic nu trebuie sa lipseasca pentru a intregi tot acest tablou.

Florile sunt acele plante minunate care iti incanta simturile si fara de care nu-ti poti inchipui niciun eveniment din viata ta.

Semnificatia florilor

1. Trandafirul. El exprima o mare incarcatura emotionala si de aceea a fost numit si Floarea Regina. Trandafirul este asociat cu iubirea si este potrivit pentru orice sarbatoare.
Trandafirul alb semnifica puritate si inocenta. Daca il combinam cu trandafirul rosu, simbolizeaza o cerere in casatorie.
Trandafirul roz este un simbol al fericirii, fiind o expresie a bucuriei si a norocului. El se ofera la evenimente speciale cum sunt nuntile, logodnele sau botezurile.
Trandafirul galben sugereaza prietenia. Daca este daruit persoanei iubite inseamna gelozie si banuiala de infidelitate. Acesta se poate oferi in dar la celebrarea unei nunti de aur.
Trandafirul rosu simbolizeaza iubire si pasiune. El se ofera iubitei sau de Ziua Mamei.
2. Lalelele. Ele semnifica dragoste, trainicia sentimentelor, rezistenta, dragoste infocata sau fara nicio sansa, in functie de culoare. Sunt ideale Aranjamentele florale si evenimentele din viata noastra lumanarepentru a sarbatori iubirea si primavara.
3. Orhideele sunt un simbol al afectiunii, reprezentand o iubire rafinata. Ele se pot oferi in dar de 8 Martie sau de Ziua Indragostitilor.
4. Ghioceii semnifica puritate si bucurie. Ei se daruiesc persoanelor dragi ca martisor.
5. Crizantemele sunt flori care exprima tristete si regret. Ele se ofera in special atunci cand din viata noastra dispar persoanele dragi.
6. Garoafele sunt sobre si pot simboliza o despartire sau regretul, in cazul unui deces.
7. Crinii simbolizeaza puritate, devotament, virtute si se pot oferi in special de Paste. De asemenea sunt foarte folositi crinii albi cu ocazia nuntilor.
8. Gladiolele exprima un mesaj timid in dragoste. Se folosesc in cadrul petrecerilor pretentioase.
9. Zambilele sunt flori ale fericirii si ale primaverii. Ele pot fi daruite si barbatilor.

Poti sa planifici de unul singur reusita evenimentului din viata ta sau poti sa apelezi cu incredere la o firma, care se ocupa cu organizarea de evenimente. O astfel de firma este Carm D’Or.

Firma Carm D’Or a luat nastere in Timisoara, orasul florilor si al bucuriei. Nimic mai potrivit pentru desfasurarea activitatii sale, activitate care implica multa munca, iubire pentru natura, pentru frumos, simt artistic si mult bun gust. Carm D’Or abordeaza un stil fastuos si indraznet, acordand atentie sporita detaliilor si satisfacerii clientilor.

Aranjamentele florale si evenimentele din viata noastra lumanariPrintre serviciile firmei Carm D’Or se numara:

– Consultanta de specialitate (nunti, botezuri sau diverse evenimente);
– Aranjamente florale personalizate si aranjamente pentru mese;
– Figurine din flori;
– Decoratiuni;
– Invitatii;
– Meniuri;
– Rezervari;
– Inchirieri mobilier.

Carm D’Or utilizeaza in activitatea sa zilnica produse de calitate, flori proaspete, colorate si exotice pe care le imbina cu multa maiestrie, dand viata unor aranjamente florale uimitoare. Totul este impecabil, calculat, organizat. Nimic nu este lasat la voia intamplarii, ceea ce denota mult profesionalism.

Carm D’Or stie ca pentru reusita oricarui eveniment, oricat de mic ar fi, trebuie multa implicare si rabdare, iar ei imbina toate aceste atribute cu multa eleganta si stil.

Petrrecere
07/02/2013

O petrecere de vis

Se apropie aniversarea celor 4 anisori ai copilului tau si vrei sa-i oferi acestuia o petrecere de neuitat? Vor veni colegii lui de gradinita, verisorii, copilasii unor prieteni buni de familie, prietenii lui, educatoarea, ba chiar si-a anuntat prezenta si bunica din America, care vine sa-si vada nepotelul preferat, si te gandesti ca sufrageria ta nu este destul de spatioasa pentru atata lume?

PetrrecereTe gandesti ca nu o sa ai timp suficient pentru a pregati tortul si prajiturile preferate ale prichindelului tau pentru toata lumea care si-a anuntat prezenta, nici daca ai munci douazeci si patru de ore din douazeci si patru? Si mai vrei ca petrecerea juniorului tau sa fie una de poveste, cu o anumita tematica? Si unde o sa gasesti un spatiu pentru petrecerea ce se anunta a fi una cu mult fast si cu multi invitati? Este clar ca ai nevoie de o mana de ajutor, de cineva care sa te ajute cu organizarea, cu tematica petrecerii, cu costumatia prichindelului, cu locatia si meniul, intr-un cuvant cu tot ce tine de petrecere.

Pentru aceasta exista firma Simonne din Bucuresti. Firma are o experienta de peste zece ani in organizarea de festivitati, fie ele nunti, botezuri, aniversari, sau petreceri corporate. Pentru ei, organizarea unei petreceri este o adevarata provocare, dorind sa faca din acest eveniment o adevarata arta. Fiecare detaliu conteaza, dorinta clientului fiind cea mai importanta. Petrecerea copilului tau organizata de catre firma Simonne va fi un adevarat spectacol, de care se va bucura toata lumea, indiferent de varsta, de la cei mici pana la cei mai in varsta. Impreuna cu ei vei pune in aplicare un adevarat scenariu, o poveste, care va fi urmarita pas cu pas de catre plannerul firmei Simonne, pentru ca aceasta sa fie respectata ca la carte. Tie nu-ti va ramane decat sa te bucuri de petrecere alaturi de prichindelul tau. El va fi extrem de incantat ca i-a avut alaturi pe Alba-ca-Zapada si cei sapte pitici sau pe Donald Ratoiul. Ofera-i micutului o aniversare de neuitat, de vis, ca-n povesti, si el iti va multumi peste ani pentru acest lucru, apeland la serviciile firmei Simonne.

Nu–ti va parea rau. Incearca si nu vei fi dezamagit de ceea ce va iesi.