Care sunt solutiile inovative care va permit sa faceti bani cu Locomotivele de manevra economice Unilok ?

Sistematic Engineering va ofera raspunsurile la aceasta intrebare

1Cuplajul de egalizare a greutatii

Sistem de redistribuire a masei in cadrul locomotivei

Acest sistem unic si patentat include cuplajul de egalizare Unilok care actioneaza masa mobila pentru a redistribui uniform greutatea.  Aceasta masa poate cobori sau urca, se poate deplasa in plan orizontal sau se poate roti pe platforma ei suport, asigurand redistribuirea optima a greutatii intre cele 4 roti motoare, indiferent daca locomotiva trage sau impinge, chiar si in curbe cu raza foarte mica.

2Platforma pivotanta

Platforma pivotanta Unilok este de tip Ridica si Roteste si asigura ridicare completa a locomotivei de pe sina sau drum si rotirea sa in jurul axei plaformei cu 360 de grade.  Aceasta optiune este foarte utila locomotivelor care fac serviciu in zone cu spatiu limitat si acolo unde este necesara urcarea si coborarea de pe sine fara amenajari speciale (de ex. in triajele cu putine grupe de linii, locomotiva prinsa intre vagoane, se ridica si iese fara a mai face alte manevre consumatoare de timp si combustibil).

3Roti cu aderenta inalta

Rotile special dezvoltate pe baza de poliuretan si cauciuc asigura cel mai inalt coeficient de frecare si de aici cea mai buna utilizare a tractiunii, in orice conditii. Rotile Unilok sunt incercate si testate in toate tipurile de clima, fiind dezvoltate in cooperare cu producatori de elita europeni si in domeniul rotilor.

4Transmisia Hidrostatica

Transmisia hidraulica avansata pentru cale ferata si sosea permite masinilor Unilok  varierea vitezei intr-o gama practic nelimitata. Senzorii electronici sesizeaza tendinta de patinare a rotii, eliminand-o si imbunatatind eficienta generala.

Controlul Tracktronic

Functionare motorului si a transmisiei sunt controlate electronic, permitandu-i operatorului flexibilitate maxima in controlul vitezei si precizia manevrei.

Franele

  • Frana de siguranta, cu resort aplicat pe disc scufundat in ulei, pentru fiecare atac de roata.
  • Franare hidrostatica prin decelerarea sistemului hidraulic (similar franei de motor).
  • Frana de urgenta si de tintuire legata la butonul “om-mort”
  • Frana separata pneumatica de mare capacitate cu descarcare rapida (pentru franarea trenului).

Telecomanda

Sistemul integrat de operare prin telecomanda permite efectuarea manevrelor in regim de siguranta si eficienta economica. Toate functiile principale de operare sunt disponibile, facilitand operarea precisa si pozitionarea “la centimetru” a vehiculelor feroviare.

Service si Piese de schimb

Avem o experienta de peste 45 de ani in furnizarea produselor peste tot in lume. Suntem constienti cat de importante sunt piesele de schimb si service-ul la timp. Ne mandrim atat cu fiabilitatea masinilor noastre, cat si cu eficienta si viteza de reactie a service-ului nostru. Unilok are in componenta piese standard de origine, pentru motoare, transmisii, elemente hidrostatice si hidraulice, si de aceea furnizarea pieselor de schimb poate fi realizata din surse locale aproape oriunde in lume. Fiecare locomotiva beneficiaza de piese de schimb si service. Stocurile suficiente de piese de schimb garanteaza expedierea si inlocuirea rapida. Specialistii Unilok sunt de asemenea disponibili pentru scolarizare, punere in functiune si service post-vanzare. Prin sediul nostru central si punctele noastre de lucru asiguram service prompt in orice locatie unde vindem.

Lansarea comenzii

Sistematic Engineeing este constienta ca nevoile dvs pot fi foarte speciale. Toate modelele Unilok standard pot fi adaptate insa cerintelor dvs. Inginerii Unilok vor colabora strans cu dvs.pentru a construi exact locomotiva de care aveti nevoie. Unilok poate fi echipata cu oricare din cele peste 50 de cuple diferite existente in lume, inclusiv cele europene de tip UIC , cu surub sau cuplele nord americane dupa AAR. Acestea pot fi controlate manual sau prin telecomanda. Unilock poate fi construit pentru orice tip de ecartament de la 960 mm, continuand cu cel standard de 1435 mm si pana la 1676 mm, incluzand bineinteles orice valoare intermediara ar fi necesara.

De asemenea, orice echipament auxiliar poate fi in principiu montat pe locomotive, inclusiv pentru optiunile:

  • Transport persoane
  • Platforma de acces
  • Macara hidraulica
  • Perii de curatare a caii
  • Plug de zapada
  • Ante-plug pentru geniu (detector mine)
  • Control noxe
  • Izolare fonica
  • Aer conditionat
  • Dispozitiv de vigilenta “om-mort”
  • Frana electromagnetica de cale

Unilok ofera, de asemenea, o gama larga de motoare incluzand Deutz, Perkins, Cummings, dupa caz cu racire cu apa sau aer.

 

Cauta-ne chiar astazi!  Oportunitatile nu dispar de pe piata ele sunt doar luate de altii!

Sediul central: Bucuresti, Str. Dragos Voda 37, sector 2, tel./fax 021.6191209

www.sistematic.ro      powered by Sistematic Engineering