expertiza tehnica judiciara
05/03/2015

Evaluari AXS realizeaza evaluari extrajudiciare!

expertiza tehnica judiciaraEvaluari AXS ofera oricarei persoane interesate evaluari extrajudiciare de la profesionisti in acest domeniu care detin o vasta experienta si pregatire. Evaluarile se pot solicita de la persoane juridice sau fizice in functie de necesitatile si exigentele fiecaruia in parte. Echipa firmei iti va putea oferi evaluari extrajudiciare pentru fiecare bun mobil sau imobil in cel mai scurt timp posibil sau chiar in 24 de ore pentru cei care necesita acest raport intr-un timp scurt. Rapoartele de evaluare vor fi realizate impartial, prin respectarea unor principii si standarde profesionale.

Societatea este apta sa efectueze evaluari coerente, gratie unor proceduri ordonate, avand estimari cat mai exacte. Expertii din cadrul firmei vor evalua bunul, stabilind un pret cat mai aproape de cel care trebuie recuperate de piata in situatia unei tranzactii. In plus, ai avantajul executarii raportului intr-un timp scurt si intr-o maniera cat mai exacta avand in vedere toate datele si analizele realizate. Evaluarile sunt coerente, cu estimari si proceduri cat mai adecvate. Pretul acestor evaluari variaza in functie de bunul care se verifica si de timpul in care trebuie realizat.

Evaluari extrajudiciare pentru tine!

Serviciile puse la dispozitie de catre firma Evaluari AXS sunt profesioniste, prompte si adecvate, iar echipa firmei actioneaza in acord cu principiile si normele din acest domeniu de activitate. Poti fii convins ca echipa firmei se va implica total indiferent de complexitatea si dificultatea situatiilor respective. Expertii din cadrul societatii vor reusi sa ofere de fiecare data rapoarte complete, exacte si intr-un timp scurt privind orice bun mobil sau imobil ai nevoie. Raportul de evaluare va atesta in mod cat mai concret valoarea de piata a unui bun la momentul la care s-a realizat evaluarea in sine. Serviciile oferite in acest domeniu al evaluarilor sunt oferite la tarife avantajoase. Evaluarea se va putea realiza nu numai asupra bunurile imobile sau mobile, dar si asupra intreprinderilor sau activelor financiare.

Echipa firmei are experienta in acest domeniu si aptitudinea de a realiza cele mai bune evaluari. Evaluatorul detine cunostinte de contabilitate, tehnice si economice in aceeasi masura oferind astfel evaluari cat mai corecte. Pentru orice informatii extra ai avea nevoie privind evaluarea, actele necesare si pretul acestora poti apela la societatea Evaluari AXS si vei gasi tot ce ai nevoie. Intocmirea unui raport variaza in functie de volumul cererilor si complexitatea etapelor. Expertii nu numai ca vor stabili valoarea bunului, dar vor putea si justifica valoarea determinate pe baza proprietatilor bunului evaluat.

De ce Evaluari AXS?

Societatea Evaluari AXS activeaza in domeniul evaluarilor de bunuri si active din diferite orase ale tarii, cum este cazul oraselor Bucuresti, Ilfov, Giurgiu, Ialomita, Teleorman si Calarasi. Evaluatorii din cadrul firmei detin autorizatiile necesare, precum si informatiile privind prevederile si normele legale in vigoare. Cu ajutorul acestor evaluari se va putea stabili un anumit pret al produselor care se doresc a fi tranzactionate. Compania raspunde la orice informatii in cel mai scurt timp posibil si indiferent de bunul pe care vrei sa il evaluezi poti apela cu incredere la Evaluari AXS.

Datele de contact ale firmei Evaluari AXS

Adresa firmei: Sos. Bucuresti, bl. 102, sc. B, ap. 25, Giurgiu

Telefon: 0729 952 225

Email: alex@evaluariaxs.ro

12/10/2014

Notificari acte judiciare de catre executor judecatoresc Cotoi Cornel!

ced3b9838c33517b0fdbee45b34b26dbPentru notificari acte judiciare in judetul Neamt, executorul judecatoresc Cotoi Cornel iti sta la dispozitie pentru indeplinirea acestor formalitati, in termene scurte de timp. Executorul se obliga sa transmita documentele necesare intr-un timp scurt, cu confirmare de primire, pentru ca respectivul caz sa nu sufere intarzieri din pricina acestui fapt. Indiferent de situatia in care te regasesti, apeleaza cu incredere la executor judecatoresc Cotoi Cornel pentru notificari acte judiciare in acord cu legislatia in vigoare. In cadrul acestui birou executor judecatoresc din Piatra Neamt vei gasi sprijinul necesar de care ai nevoie pentru a solutiona cu succes orice situatie de natura juridica.

Executorul judecatoresc detine toate cunostintele in domeniu si este la curent cu modificarile si noutatile aparute in acest sector de activitate. Experienta in domeniu si confruntarea cu situatii si cazuri dintre cele mai diverse de-a lungul timpului reprezinta garantia gasirii celor mai potrivite solutii pentru situatia ta. Activitatea executorului judecatoresc se intinde pe intreaga suprafata a judetului Neamt, si nu doar in Piatra Neamt.

Despre notificari acte judiciare!

Notificarea actelor judiciare, dar si a celor extrajudiciare implica aducerea acestor documente la cunostinta persoanelor destinatare. Actele judiciare cuprind citatii, hotarari judecatoresti, chemari in judecata si alte documente asemanatoare emise pe intreaga perioada a desfasurarii unui proces. Cele extrajudiciare implica instiintarea, avertizarea si somarea persoanelor cu privire la anumite stari de fapt, demersuri sau drepturi. Notificarea celor mentionate se realizeaza de catre executorul judecatoresc, personal sau prin intermediul unor cai de comunicare, cum ar fi posta, posta electronica sau fax, in functie de preferintele clientului. Serviciile oferite de executor judecatoresc Cotoi Cornel sunt un real ajutor in apararea drepturilor care ti se cuvin. Garantia corectitudinii este asigurata doar de profesionisti.

Indiferent de natura actelor si de mijloacele utilizate pentru transmiterea acestor acte, notificarile sunt eliberate conform procedurilor de specialistii biroului executorului judecatoresc. Notificarea actelor judiciare este o formalitate care are ca scop aducerea la cunostinta a unor informatii unui anumit public tinta. Fiecare colaborare si client este tratat cu seriozitate, profesionalism, corectitudine si eficienta, iar solicitarile sunt solutionate in cel mai scurt timp posibil. Daca esti in cautarea unor specialisti care iti ofere sprijinul de care ai nevoie pentru a obtine cele mai bune rezultate si un raport avantajos calitate-pret pentru serviciile oferite, apeleaza la executor judecatoresc Cotoi Cornel.

Contacteaza executor judecatoresc Cotoi Cornel!

Prin intermediul executorului judecatoresc Cotoi Cornel, ai la dispozitie servicii profesionale in domeniu pentru persoane fizice si juridice deopotriva. Vasta experienta in domeniu si cunostintele variate detinute sunt atuurile necesare pentru a putea sa iti aperi drepturile, si sa iti recuperezi bunurile cuvenite. Executor judecatoresc Cotoi Cornel detine toate competentele necesare in acord cu legislatia in vigoare. Printre serviciile oferite, se numara: notificarea actelor judiciare si extrajudiciare, executari directe si indirecte, recuperari de creante, popriri, confiscari si alte operatiuni. Pentru programari si informatii suplimentare, utilizeaza datele de contact executor judecatoresc Cotoi Cornel.

 

Datele de contact ale biroului executor judecatoresc Cotoi Cornel

Adresa firmei: Str. Mihai Eminescu, Nr. 35, Piatra Neamt

Telefon: 0721 374 360

19/09/2014

Executor judecatoresc Niculescu Dinu-Mihai ofera servicii prompte!

e6cbb21ba0d7083d6a18c0eaa2c68002Daca ai nevoie de un executor judecatoresc in Bucuresti, apeleaza la executorul judecatoresc Niculescu Dinu-Mihai. Acesta va urmari ca drepturile tale sa fie respectate in acord cu legislatia in vigoare. Echipa de profesionisti a firmei iti ofera cele mai bune rezultate intr-un timp scurt. In propriul birou infiintat, alaturi de un consilier juridic si un avocat, acest executor judecatoresc ofera servicii profesioniste. Biroul isi deruleaza activitatea in Bucuresti, in executarea creantelor care apartin institutiilor de credit si a celor financiare nebancare. In desfasurarea operatiunilor, echipa firmei se supune tuturor procedurilor din domeniu.

Executorul judecatoresc Niculescu Dinu-Mihai ofera clientilor interesati serviciile care tin de executarea creantelor ce revin institutiilor financiare nebancare si celor de credit. Biroul din Bucuresti este inregistrat in registrul executorilor judecatoresti, si functioneaza cu o echipa de specialisti in domeniu. Toate etapele de executare sunt indeplinite respectand cadrul legal, intr-un timp scurt si cu efectele dorite. Procedurile respecta legislatia, iar creantele sunt recuperate in timpul estimat, fara intarzieri inutile. Onorariul pentru fiecare tip de executare in parte depinde de procedurile desfasurate. Recuperarile sunt realizate pe cale amiabila, iar fiecare problema este solutionata in mod eficient.

Apelarea la un executor judecatoresc – avantaje

Fiecare caz in parte este solutionat in conformitate cu prevederile actuale, iar actele administrative si procedurale sunt indeplinite cu promptitudine si profesionalism. Pregatirea profesionala si experienta executorului judecatoresc il recomanda pentru aceste servicii, pe care le presteaza alaturi de echipa sa cu un profesionalism desavarsit. In cadrul biroului, executorul judecatoresc se ocupa de toate activitatile in ceea ce priveste forma de organizare, de la executia dispozitiilor cu caracter civil referitor la titlurile executorii, pana la consultatii pentru elaborarea actelor executionale. Biroul va este alaturi fie pentru drepturi reale, fie pentru cele de creanta. Profesionistii din cadrul firmei vor oferi solutii eficiente, care nu depasesc termenele impuse, iar in acelasi timp se ocupa de executari indirecte si directe, cat si recuperari pe cale amiabila.

Executorul judecatoresc iti poate oferi consultanta specializata si recomandari pentru intocmirea actelor si dosarelor necesare in conformitate cu dispozitiile legale. Procedura de executare silita implica incheierea unui contract de executare si formarea unui dosar aferent. Prin executare, se vor obliga la predarea si restituirea de bunuri, atribuirea unor bunuri in urma partajului, evacuarea unui imobil, demolarea unor constructii, desfiintarea unor contracte si alte asemenea proceduri. Orice act procedural respecta legislatia actuala si este realizat prompt.

Totul este mai simplu cu executor judecatoresc Niculescu Dinu-Mihai

Apeleaza la cei mai buni profesionisti pentru executarea drepturilor tale de creanta si reale. Pe cale amiabila sau silita, echipa de profesionisti a biroului te va ajuta sa te bucuri de drepturile care iti revin. Echipa firmei lucreaza eficient pentru a oferi clientilor cele mai bune solutii intr-un timp corespunzator. Avand o formare profesionala de calitate, executorul judecatoresc Niculescu Dinu-Mihai reuseste sa satisfaca toate exigentele clientilor sai. In plus, firma ofera si servicii de executare a hotararilor, precum si notificarea actelor. Pentru informatii aditionale si pentru solutionarea situatiei tale juridice, consulta profesionistii din cadrul biroului acestui executor judecatoresc Niculescu Dinu-Mihai.

 

Datele de contact ale firmei Niculescu Dinu-Mihai

Adresa firmei: B-dul Nicolae Balcescu, Nr. 24, sector 1, Bucuresti

Telefon: 0728 131 651

Email: office@executorniculescu.ro

17/12/2013

Alegeti partenerii de afaceri potriviti cu ajutorul Pro Kolekt

Iti doresti sa te extinzi pe piata de afaceri in care activezi insa acest lucru necesita semnarea unui parteneriat cu alte compani similare? Daca nu sti in cine sa ai incredere si vrei ca investitia ta sa aiba succesul dorit atunci trebuie sa beneficiezi de servicii de bonitate. Ce sunt aceste servicii si cum pot fi ele gestionate? Aceasta este intrebarea la care o sa raspundem in cele ce urmeaza, asadar nu ezitati si consultati randurile de mai jos.

Domeniul afacerilor este un domeniu care poate fi atat profitabil dar si inselator. Daca nu ai destule cunostinte de specialitate atunci te poti trezi inconjurat doar de catre oameni in care nu poti avea incredere, ajungand rapid sa te confrunti cu probleme ce vor intarzia atingerea succesului pe care il doresti. De aceea, in momentul cand vrei sa te asociezi cu un nou partener de afaceri sau daca trebuie ca afacerea ta sa fuzioneze cu o alta (sau pentru orice alta operatie similara) trebuie sa te documentezi pentru a vedea daca parteneriatul se poate realiza si daca acest parteneriat va fi benefic pentru afacerea ta sau nu.

Pentru a obtine aceste informatii, de regula, se utilizeaza serviciile de bonitate oferite de o companie de profil care poate realiza o analiza obiectiva si adecvata. In urma acestor servicii se obtin rapoarte de bonitate, rapoarte ce va pot oferi informatii mai mult decat importante referitoare la activitatea companiei cu care doriti sa colaborati. Astfel, rapoartele de bonitate vor oferi informatii despre starea actuala a firmei, despre eventualele incidente de plata, despre gajurile si creditele firmei, asociatilor si administratorilor, date financiare, despre eventualele litigii in care firma sau proprietarii sunt implicati, despre eventualele sentinte de intrare in insolventa si asa mai departe.

Pentru a beneficia de aceste servicii va trebui insa sa solicitati ajutorul unei companii de profil care sa va puna la dispozitie personal experimentat si calificat. O astfel de companie este asociatia Pro Kolekt. Pro Kolekt are ca principala activitate recuperarea extra-judiciara a datoriilor. In afara acestei activitati, firma se ocupa sau ofera si servicii de consultanta manageriala, recuperare creante pe cale amiabila, colectare creante in instanta si desigur rapoarte de bonitate. Toate serviciile sunt oferite doar de catre experti in domeniul judiciar si economic care garanteaza obiectivitatea actiunilor si confidentialitatea colaborarilor.

Puteti beneficia de rapoarte de bonitate Pro Kolekt prin simpla solicitare a serviciilor companiei. Puteti stabili o legatura cu personalul firmei (pentru a solicita informatii suplimentare despre serviciile oferite si nu numai) prin utilizarea datelor de contact ce sunt disponibile in subsolul acestui articol, sau prin accesarea platformei online a firmei mentionate. Pro Kolekt va asteapta cu raspunsuri la intrebari, cu asistenta de specialitate dar si cu ajutor in luarea deciziilor potrivite pentru compania dumneavoastra. Astfel, Pro Kolekt va deveni partenerul dumneavoastra de incredere, ajutorul de care aveti nevoie pentru a reusi in domeniul afacerilor in care sunteti angrenat.

Pro Kolekt, date de contact

Pro Kolekt Credit Management Services Bucuresti SRL
Bd. Gheorghe Sincai nr. 9A, bl. 3A, sc. A, et. 8, ap. 23, Sector 4, 040312 Bucuresti
T: +4 021 335 77 87
F: +4 021 335 77 88
E: office@prokolekt.ro
I: www.prokolekt.ro

Articol oferit prin reteaua Zoom-biz.ro

05/04/2013

Emmi Insolventa Timisoara – compania profesionistilor de care ai nevoie!

Servicii de consultanta economica si juridica, faliment, insolventa, contencios administrativ, contencios fiscal, drept de proprietate, arbitraj si litigii, servicii de infiintare societati comerciale, lichidare si fuziuni, iti sunt oferite de profesionistii companiei Emmi Insolventa din Timisoara.

Cu o vasta experienta in domeniu, firma iti pune la dispozitie servicii de calitate, dand dovada de profesionalism si responsabilitate.Emmi insolventa

Pe langa serviciile de consultanta in domeniile aferente si cele de infiintari societati comerciale si fuziuni, Emmi Insolventa se ocupa si de tot ceea ce include procedura falimentului, de la intocmirea dosarelor, pana la planurile de reorganizare ale societatilor in cauza.

Infiintata in anul 2009, compania Emmi Insolventa din Timisoara este condusa si coordonata de avocatul Gabriel Pircalabescu, membru marcant al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania, cu o experienta valoroasa atat in domeniul juridic cat si in cel financiar bancar si al asigurarilor.

Firma se poate mandri in acest moment cu o echipa tanara si puternica, alcatuita din practicieni in insolventa, avocati, economisti, mediatori, consilieri juridici si evaluatori, toti foarte bine pregatiti.

Portofoliul clientilor firmei Emmi Insolventa este unul impresionabil, specialistii companiei oferindu-le acestora servicii profesionale in:

  • Expertiza contabila audit financiar
  • Insolventa
  • Recuperari creante comerciale
  • Asistenta/consultanta juridica
  • Evaluari mobiliare
  • Evaluari imobiliare
  • Evaluarea afacerilor
  • Investigatii fraude economico-financiare

Emmi insolventa 1Fiind o firma de profil care se respecta, Emmi Insolventa dispune de logistica, tehnica si tehnologia necesara pentru a demara si solutiona dosarele de insolventa si faliment in mod profesionist, avand acces la suportul legislativ aflat intr-o permanenta actualizare, acces la Buletinul Procedurilor de Insolventa, RECOM online, acces la softul legislativ, dar si acces la bazele de date cu informatii economice si financiare despre agentii economici.

Profesionalismul de care dau dovada toti specialistii firmei Emmi Insolventa se reflecta si in numarul mare de dosare de insolventa, faliment, dizolvare si lichidare finalizate, in judete precum: Alba, Arad, Arges, Bihor, Bucuresti, Dambovita, Dolj, Teleorman, sau Timis.
Dispunem de timp suficient pentru preluarea si solutionarea dosarelor de insolventa si faliment extinsa, toate serviciile auxiliare activitatii gestionarii dosarelor de insolventa si faliment fiind externalizate.

Un loc important in domeniul de activitate al firmei Emmi Insolventa il ocupa serviciile de lichidator judiciar.

Compania le ofera celor interesati atat asistenta completa, cat si consultanta de specialitate.

Lichidatorul judiciar are un rol decisiv in reorganizarea societatii, el conducand activitatea unui debitator in desfasurarea procedurii de faliment si exercitand toate atributiile prevazute de legislatie.

Aplicarea procedurilor falimentului incepe in momentul in care redresarea unei societati comerciale nu mai este posibila, singura solutie de achitare a datoriilor comerciale fiind doar lichidarea in intregime a activului.

Procedura falimentului include parcurgerea mai multor etape:Emmi insolventa 2

  • Ridicarea drepturilor debitorului de administrare a averii detinute
  • Sigilarea bunurilor care fac parte din averea debitorului
  • Inventarierea bunurilor si luarea masurilor pentru conservarea acestora
  • Vanzarea unor bunuri
  • Blocarea depozitelor bancare
  • Inscrieri sau inregistrari in registrele de publicitate imobiliara
  • Intocmirea listei creditorilor, a listei bunurilor debitorului si a contului de
    profit si pierderi pe anul anterior depunerii cererii
  • Verificarea creantelor si intocmirea tabelelor de creante
  • Intocmirea de catre lichidator a tabelului preliminar al tuturor obligatiilor
    debitorului
  • Solutionarea de catre judecatorul-sindic a contestatiilor
  • Intocmirea si afisarea tabelului definitiv al obligatiilor debitorului
  • Vanzarea bunurilor debitorului la licitatie sau direct, cat mai avantajos si cat
    mai repede, la timpul potrivit si la pretul maxim
  • Evaluarea bunurilor prin expert
  • Publicitatea vanzarilor
  • Incasarea veniturilor rezultate din administrarea bunurilor debitorului
  • Depunerea sumelor obtinute din vanzari
  • Plata taxelor, a timbrelor si a tuturor cheltuielilor aferente vanzarii bunurilor,
    inclusiv cheltuielile necesare pentru conservarea si administrarea acestor
    bunuri, precum si plata retributiilor persoanelor angajate in conditiile art.22
    din lege
  • Plata creditorilor care au garantii reale

Apelati cu incredere la serviciile Emmi Insolventa din Timisoara – compania profesionistilor de care ai nevoie!

Citeste alte articole interesante, aici!